SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH, INTERNETU I INTRANETU Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH, INTERNETU I INTRANETU
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space, udział w rojektach w Polsce i w innych państwach. Programowanie w różnych językach programowania.
Data publikacji: 2016-04-19
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space, udział w rojektach w Polsce i w innych państwach. Programowanie w różnych językach programowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH, INTERNETU I INTRANETU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie każde, staż pracy - minimum 5 lat jako programista, znajomość języków programowaniia: .NET i/lub RUBY i/lub PHP, znajomość QUALITY ASSURANCE, analiza potrzeb organizacji oraz realizowane w niej procedury u procesy, zaawansowany język angielski - z uwagi na współpracę z cudzoziemcami, biegły język rosyjski - z uwagi na pracę z zespołem rosyjskojęzycznym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Data dodania oferty pracy: 20.04.2016
Oferta pracy ważna do: 01.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-02-07 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2018-07-20 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-02-01 - Andrespol (łódzkie)
- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień- kontrola terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientami, aukcje internetowe, wykonywanie stron internetowych, fotografowanie i obróbka zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Słubice (lubuskie)
kontakt ze stałym klientem firmy, aktywacja nowych usług, wprowadzanie zmian do systemu
kontakt przez OHP - 2017-05-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. refundacji- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie wyższe ( licencjat) obsługa komputera, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klienta w zakresie zakładów bukmacherskich oraz sprzedaż w punkcie (gazety, karty telefoniczne, zdrapki, inne); prace porządkowe i inne bieżące prace na danym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gostynin (mazowieckie)
Administracja aukcji na platformie sprzedażowej Ebay, Amazon. Wystawianie nowych aukcji oraz zarządzanie i wznawianie już istniejących aukcji. Obsługa posprzedażowa klienta.
zakupowo Maria Dyras - 2017-08-31 - Kraków (małopolskie)
1.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13", wypłacamy nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10,-Kontakt e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2018-01-16 - Tczew (pomorskie)
praca w dziale sprzedaży
Europejskie Centrum Wspierania Marketingu - 2016-04-21 - Żory (śląskie)
Kontrola jakości: mebli tapicerowanych, montażu, stelaży i materiałów tapicerskich
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wysoczka (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach świadczonych przez firmę, przyjmowanie zamówień, sporządzanie ofert handlowych, udział w wyjazdach, targach oraz szkoleniach na terenie Polski, Niemiec
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
- Kontakt z klientem zagranicznym, obsługa biura. - Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość j. słowackiego. Kontakt telefoniczny (881-492-223) w godzinach: 8:00-16:00 lub e-mail: kadry (at) globalpp.pl
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
prowadzenie kadr i płac w firmie szwalniczej.
NORTH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Suwałki (podlaskie)
aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej, do dziennika "Głos Wolsztyński" , portali internetowych, tygodnika "Dzień Wolsztyński", oraz innych tygodników wydawanych przez Polska Press Grupę i bezpłatnycch tytułów wydawcy, płaca zasadnicza + prowizja
POLSKA PRESS Sp. z o.o - 2016-09-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Specjalisty administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-03-17 - Lublin (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
codzienna analiza struktury czasowej nalezności, zapewnienie termionowości spłat nalezności, przygotowywanie monitów oraz uzgodnienia warunków spłata z klientami, kontrolowanie limitów kredytowych, terminów płatności, sporzadzanie raportów nalezności
Polmlek Sp. z o. o. - 2017-03-01 - Pułtusk (mazowieckie)
• Wsparcie operacyjne przedstawicieli handlowych (potwierdzanie spotkań, umawianie spotkań, organizacja podróży służbowych),• Wspomaganie działań handlowych poprzez przygotowanie ofert, statystyk sprzedaży i innych raportów,• Kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami w sprawach dotyczących produktu, np. wysyłanie dokumentacji ofertowej, przetargowej• Sporządzanie korespondencji w języku polskim i angielskim• Zarządzanie i aktualizacja bazy danych w systemie CRM
ACP Polska Sp.z o.o. - 2017-01-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja zamówień, planowanie produkcji, sporządzanie zleceń materiałowych, projektowanie w programie Mega Cad; godz. pracy 6.30-19.00
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KOMNINO" SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Komnino (pomorskie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, obsługa zapytań ofertowych,budowanie długoterminowych relacji z Klientami rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów, prowadzenie negocjacji handlowych na rynku B2B
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-01-12 - Rusiec (łódzkie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-04 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagania: doświadczenie w środowisku produkcyjnym, podstawy znajomości obszaru Lean/kontroli jakości, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa w działaniu, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz budowania relacji, bardzo dobra znaomość MS Office szczególnie programu Excel, mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego. Charakterystyka pracy: doskonalenie systemu Lean w obszarach produkcyjnych i nieprodukcyjnych, pomoc w rozwoju kultury Lean, wkład i wsparcie w dojrzewaniu systemu Lean, rozwój kultury jakościowego myślenia w organizacji, uczestnictwo w audytach, pomiary i wyznaczanie czasów zadanych, doskonalenie i optymalizację procesów produkcyjnych, analizę wydajności gniazd, linii i obszarów produkcyjnych, sporządzanie raportów oraz analiz produkcyjnych, rejestracja danych produkcyjnych w systemach komputerowych. Firma oferuje stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej, atrakcyjne warunki zatrudnienia - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, miłą atmosferę w pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres : rekrutacja (at) classen.com.pl, w tytule maila prosimy wpisać: Specjalista ds. procesów produkcyjnych i magazynowych. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W ofercie należy zamieścić zapis: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz 883.) Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rekrutacji.
CLASSEN-POL SA - 2016-11-23 - Zwonowice (śląskie)
wystawianie faktur, utrzymywanie współpracy z koncernami węglowymi oraz klientami hurtowymi
P.H.U. Sylmet - 2017-01-05 - Alwernia (małopolskie)