SPECJALISTA DS. HANDLU Kurzętnik oferta pracy EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Data publikacji: 2018-04-20
Lokalizacja: Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Wynagrodzenie ustalane indywidualne, uzależnione od posiadanych kwalifikacji pracownika.
Nazwa pracodawcy: EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 19, 13-306 Kurzętnik, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kurzętnik
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 20.04.2018
Oferta pracy ważna do: 20.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, analiza projektów przetwarzania informacji, wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Mielec (podkarpackie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Łochów (mazowieckie)
obsługa klienta
SOBIESKI TRADE Sp. z o.o. Oddział w Augustowie (REDO) - 2018-07-20 - Augustów (podlaskie)
czynności administracyjne związane z realizacją usług transportowych, nauka organizacji transportu, tj. : planowanie pracy dla kierowców, pozyskiwanie zleceń transportowych, współpraca z klientami i kierowcami firmy
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Ustrzesz (lubelskie)
Obsługa bieżąca klientów, poszukiwanie nowych odbiorców, przygotowywanie ofert i dokumentacji przetargowych.
ZMER Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH - 2017-01-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Brak danych
Vistal Ocynkownia Sp. z o.o . - 2016-03-16 - Liniewo (pomorskie)
Wykształcenie wyższe; udokumentowane doświadczenie w eksporcie/ imporcie; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; współpraca z działem marketingu; doświadczenie we współpracy z importerami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi; odpowiedzialność; sumienność; dokładność; pracowitość; samodzielność; mile widziana znajomość procedur eksportowych; znajomość j. angielskiego lub innego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową; współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Gliwice (śląskie)
weryfikacja zamówień, planowanie produkcji, sporządzanie zleceń materiałowych, projektowanie w programie Mega Cad; godz. pracy 6.30-19.00
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KOMNINO" SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Komnino (pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, sprzedaż artykułów meblarskich
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2016-04-26 - Nawojowa Góra (małopolskie)
Sprzedaż produktów bankowych, aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, sprawna i rzetelna obsługa operacji bankowych i transakcji gotówkowych. Miejsce wykonywania pracy Reda.
ALL FINANCE Sp. z o. o. - 2017-12-04 - Reda (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych, przyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeń, prowadzenie ewidencji sprzedaży, dbanie o dobry wizerunek firmy i jej partnerów.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Centrum Badań Kosmicznych PAN - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie Klientów biznesowych, utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z Klientami, budowanie bazy potencjalnych Klientów, udział w branżowych wydarzeniach targowych, kreowanie kierunków rozwoju działu, dokonywanie technicznych i logistycznych z Klientami, opracowywanie ofert dla Klientów i negocjowaniewarunków umów, badanie satysfakcji Klientów, nadzorowanie harmonogramu zlecenia.
ES-SYSTEM NT Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Dobczyce (małopolskie)
organizowanie oraz optymalizacja łańcucha dostaw dla asortymentu oferowanego przez spółkę; analiza rynku dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu; poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą; aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki;obsługa łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu; negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych; ocena alternatyw; kontrola terminowości i jakości dostaw; ciągłe monitorowanie rynku dostawców; negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych; analiza rotacji towarów magazynowych; dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu); przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
- Opis zadań: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm. Realizowanie planów sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy. Doradztwo techniczne.- Warunki zatrudnienia: stabilne zatrudnienie, prace w młodym zespole profesjonalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie, karta multisport, prywatna opieka medyczna, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarskich PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 786-864-292) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
"EKO-OKNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Bezpośredni kontakt z klientem; sprzedaż reklamy prasowej; przygotowywanie ofert reklamowych; pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne "SUPON" Sp. z o.o. Kielce - 2018-05-14 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie działań zmierzających do zwiększania liczby inwestorów indyjskich w Polsce
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
wyjazdy zagraniczne, przygotowywanie umów handlowych oraz dokumentów importowych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piaseczno (mazowieckie)
• obsługa posprzedażowa i operacyjną Klientów detalicznych i instytucjonalnych• wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych• obsługa administracyjną Placówki• przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki• bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki
Bank Pocztowy S.A. - 2018-01-29 - Gdańsk (pomorskie)
jw
FILIAGO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2018-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc w obsłudze administracyjno-kadrowej pracowników, konstruowanie i zamieszczanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportówsala C
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)