SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNYCH Poznań oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI "
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
Data publikacji: 2018-06-12
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI "
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OS. PRZEMYSŁAWA 21, 61-064 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o kierunku budowlanym, doświadczenie zawodowe w interpretowaniu i sporządzaniu kosztorysów, uprawnienia budowlane, znajomość prawa budowlanego i przepisów obowiązujących w spółdzielni mieszkaniowej, znajomość technologii budowlanych i instalacyjnych, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, dodatkowo- wiedza i praktyczne umiejętności z zakresu informatyki (dodatkowy atut), asertywność, samodzielność, odpowiedzialność, aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI "
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
OS. PRZEMYSŁAWA 21, 61-064 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: OS. PRZEMYSŁAWA
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 12.06.2018
Oferta pracy ważna do: 12.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
kontrola stanu technicznego samochodów służbowych, kontrola wykorzystania przyznanego limitu kilometrów pojazdów, wykoywanie przeglądów technicznych, ubezpieczeń itp, dokonywanie zakupów druków, materiałów, wysposażenia dla potrzeb biura WWK OHP, przymowanie usterek dot budynku Biura WWK
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2018-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego poprzez przyjmowanie i rejestrację zgłoszeń, udział w identyfikacji zgłoszeń reklamacyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Sanok (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Piechowice (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY "GULIWER" - 2018-02-13 - Celbowo (pomorskie)
Obsługa wniosków pożyczkowych, pozyskiwanie własnych klientów, finalizacja umów pożyczkowych.
EKSPERT FINANSOWY Katarzyna Grzymek - 2017-11-29 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie zamówień od kontrahentów, rejestrowanie w programie komputerowym, przekazywanie zamówień do kreślarzy, współpraca z produkcją i ekspedycją
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2016-11-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
sporządzanie opini dla Sądu
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2016-05-18 - Przemyśl (podkarpackie)
- zapoznanie się z przepisami Bhp i P.poż.,- zapoznanie się z porządkiem w pracy,- obsługa bezpośrednia biura rachunkowego,- przyjmowanie dokumentów od klientów do księgowania,- prowadzenie ewidencji faktur wystawianych za usługi,- bezpośrednia osługa klienta detalicznego dot. wypełniania wniosków, pitów, zaświadczeń,- zapoznanie się z komputerowym działaniem programu.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Świebodzin (lubuskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Ochrona mienia, pełnienie służby
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-04-06 - Nisko (podkarpackie)
PRACE BIUROWE, KORESPONDENCJA, WYSTAWIANIE FAKTUR, ODBIERANIE TELEFONÓW, WSPARCIE SPRZEDAŻY.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Macierzysz (mazowieckie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel; - znajomość technik
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
-kontrola jakosci części i zespołów na podstawie dokumentacji technicznej-pomiar detali-przygotowanie dokumentacji-współpraca z innymi działami
Gorzowska Fabryka Maszyn CADWIT Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Stanowice (lubuskie)
PRZYGOTOWYWANIE FORMALNO-PRAWNE INWESTYCJI DO REALIZACJI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ FORMALNYCHW IMIENIU INWESTORA, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (ADMNISTRACJA, BUDOWNICTWO, OCHRONA ŚRODWISKA), ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚC AUTOCAD,
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta hiszpańskojęzycznego i hiszpańskiego usprawnianie kontaktu i pomoc klientom, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca z Klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu oraz działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta i zarządem. Praca zdlana w ramach umowy zlecenie na terenie Bielska-Białej. Proponowane wynagrodzenie 5500 zł brutto miesięcznie.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
- prowadzenie kontroli jakości surowców produkcyjnych i wyrobu gotowego, kontrola higieny w zakładzie, prowadzenie dokumentacji w zakresie procedur i zapisów systemowych, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, szkolenie pracowników produkcyjnych, współpraca z działem handlu
Zakład Przetwórstwa Mięsnego E.M.K. SMOLAREK Spółka Jawna - 2017-09-27 - Kościan (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie aukcji na portalu aukcyjnym
PW PERFECT - 2017-09-27 - Bytom (śląskie)
realizacja projektów współpraca z wykładowcami przygotowanie sprawozdań edukacja w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, zarządzanie, koordynowanie, nadzorowanie i realizowanie projektów. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej; analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu; monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2016-07-19 - Zawiercie (śląskie)
Specjalista ds. administracji.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Banino (pomorskie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy w zakresie przepisów bhp, regulaminów wewnątrz zakładowych i ustawy o ochronie danych osobowych. Prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem zatrudnienia pracowników: kompletowanie wymaganych dokumentów i uprawnień, kierowanie na badania wstępne, wysyłanie pracowników na badania bhp i lekarskie. Prowadzenie spraw związanych z dokumentowaniem rozwiązania stosunku pracy z pracownikami: nauka wystawiania dokumentów rozwiązania umów, nauka wystawiania świadectw pracy i ich duplikatów. Prowadzenie ewidencji osobowej pracowników: prowadzenie kartotek osobowych w systemie komputerowym, prowadzenie rejestru pracowników zatrudnianych i zwalnianych. Aktualizowanie akt osobowych. Ustalanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, wymiaru okresu wypowiedzenia stosunku pracy, uprawnień emerytalnych. Ewidencjonowanie i kontrolowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich i absencji. Wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu. Współpraca ze specjalistą ds. bhp. Prowadzenie archiwum spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dębno (zachodniopomorskie)
Planowanie produkcji, marketing
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Lubichowo (pomorskie)
Utrzymywanie relacji z odbiorcami mebli, wyszukiwanie potencjalnych nowych klientów, udział w targach meblowych.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2016-04-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)