SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEGO Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta hiszpańskojęzycznego i hiszpańskiego usprawnianie kontaktu i pomoc klientom, dbanie o dobry wizerunek firmy
Data publikacji: 2018-02-13
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta hiszpańskojęzycznego i hiszpańskiego usprawnianie kontaktu i pomoc klientom, dbanie o dobry wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA HISZPAŃSKOJĘZYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Data dodania oferty pracy: 15.02.2018
Oferta pracy ważna do: 27.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zadania z zakresu księgowości, kadr, płac
P.P.H.U. "BAREL" Mirosław Matyśkiewicz - 2018-06-27 - Wola Załężna (łódzkie)
obsługa serwisu aukcyjnego Allegro, nadzorowanie sprzedaży internetowej, doradzanie klientowi w procesie zakupu przez internet
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym francuskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
1.Znajomość i przestrzeganie w praktycznym działaniu przepisów i zarządzeń dotyczących OHP 2. Inicjowanie i podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym pochodzących z funduszy unijnych, na realizację projektów społecznych i inwestycyjnych, opracowywanie wniosków w tym zakresie;
kontakt przez OHP - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
Wprowadzanie kartotek w programie komputerowym. Fakturowanie. Praca w excel. Przygotowywanie dokumentów logistycznych.
PALACE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Suchy Dwór (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
s[przedaz samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, negocjowanie warunków i zakresu współpracy z klientami (Pracodawca zapewnia służbowy samochód, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, atrakcyjny pakiet socjalny)
IDES CONSULTANTS POLSKA SPÓŁKA Z o.o. - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Piastów (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, rejestracja i kontrola terminowej realizacji. Koordynowanie przepływu materiałów. Organizacja wysyłek i transportów. Współpraca z firmami spedycyjnymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy. Optymalizacja kosztów działalności. Aktualizacja, archiwizacja i nadzór nad dokumentacją. Udział w projektach inwestycyjnych. Analiza przebiegu działań wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami.Praca w godz.8.00-16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe - 2018-05-18 - Włynkówko (pomorskie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pobytu cudzoziemców
VITWORKER Vitalii Kutsyi - 2018-04-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń;
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Pabianice (łódzkie)
brak
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Szeligi (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta przy wsparciu obowiązujących programów, znajomośc technik sprzedaży, analiza obowiązujących procedur i dokumentów kredytowych
Agencja Handlowo-Usługowa Matylda Bury - CREDIT AGRICOLE - 2017-03-23 - Bolków (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
ref.wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
jw.
SALES FOR - Krzysztof Matyja - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Radomsko (łódzkie)
.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bartoszycach Spółka Akcyjna - 2016-06-06 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
(dla osób powyżej 30rż) obróbka owoców, , przygotowywanie półproduktów i gotowych dań, organizacja pracy kuchni, pomoc przy organizacji rekrutacji catreingu
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zaopatrzenie w surowce, materiały, narzędzia; organizowanie transportu zewnętrznego; zaopatrzenie w usługi; negocjowanie cen i terminów
Zakład Metalowo - Gumowy "Metal - Gum" - 2016-06-20 - Zielona Góra (lubuskie)
koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracowników, koordynacjazakwaterowań, wsparcie logistyczne, stały kontakt osobisty i telefoniczny zosoba z Europy Wschodniej. Praca od 8-16
Dreman Bulding sp. z o.o. sp.k. - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
Organizacja i rozwój sprzedaży, projektowanie wzornictwa przemysłowego
"TECH-PLAST" MAŁGORZATA BOCHIŃSKA - 2017-03-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
INDO-EURO IMPORT EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: średnie, wyższe; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego i rosyjskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS Office, samodzielność, dokładność, zdolności analityczne, sumienność, zaangażowanie; zakres obowiązków: kontakt z dostawcami zagranicznymi, sporządzanie zamówień importowych, bieżąca obsługa i poszukiwanie dystrybutorów zagranicznych, organizacja transportów międzynarodowych, przygotowanie dokumentów związanych z wysyłaniem towarów wewnątrz wspólnotowej dostawy towarów lub exportu, współpraca z magazynem, tworzenie efektywnych baz danych na bazie arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji, prowadzenie statystyki i analizowanie stanów magazynowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-26 - Gliwice (śląskie)
jw
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy: Bricomarche, Rypin, ul. Mławska 47 B.W dniach 18-19.08.2016r. w godz. 09.00-15.30 w Powiatowym Urzedzie Pracy w Rypinie (Klub Pracy) odbędzie się giełda pracy.Wymagania:min. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac, mile widziana znajomość programu Symfonia
MEDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku branzowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapoznanie z Regulaminem Pracy Grupy PSB, ogólną strukturą organizacyjną, zapoznanie z zagadnieniami związanymi z pracą e-sklepu, zapoznanie z ofertą handlową, zapoznanie z obiegiem dokumentów, obsługa klienta, udzielanie porad i pomocy klientom, wprowadzanie towarów do sklepu internetowego, dbałość i estetykę i czystość w obrębie podległego obszaru działania, zgłaszanie reklamacji ilościowych i jakościowych, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie towarów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- Obsługa klienta, kontakt z klientem, wystawianie faktur. - Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto do negocjacji ( w tym premia). Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Prawo jazdy kat. B. Obsługa komputera. Mile widziana znajomość systemu informatycznego IMPULS. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość zagadnień INTRASTAT. Kontakt e-mail: kakol (at) gonar.com.pl
GONAR - SYSTEMS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Katowice (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy, naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, bezpośrednia współpraca z klientami
ESTELLIGENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Kwidzyn (pomorskie)