SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 2209) Bydgoszcz oferta pracy VITWORKER Vitalii Kutsyi
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 2209)
Wynagrodzenie: od 13,7 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pobytu cudzoziemców
Data publikacji: 2018-04-05
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: VITWORKER Vitalii Kutsyi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 5, 85-037 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pobytu cudzoziemców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13,7 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 2209)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomośc prawa pracy, doświadczenie w legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce, znajomość rynku pracy w Polsce, Rosji i na Ukrainie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: VITWORKER Vitalii Kutsyi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Ogrody 19d lok.24, 85-870 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
tel. 790 799 294 w godz. 8.00-16.00 lub e-mail: vitworker2 (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Ogrody
Numer budynku pracodawcy: 19d lok.24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 19.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie,2. Udzielanie informacji,3. Sporządzanie pism i dokumentów.
Jednostka Wojskowa Nr 4393 - 2018-04-03 - Leźnica Wielka (łódzkie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-11-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: Wrocław
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
WYMAGANIA:- AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- SZYBKOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W PRACY,- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU,OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL. DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE. OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca w charakterze specjalisty ds marketingu, promowanie szkoły jezyków obcych w mediach społecznościowych, organizowanie przedsięwzięć promocyjnych. OferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)* Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.* Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wyłącznie w formacie PDF na mail: praca (at) lektor.com.plOferta pracy znajduje się w sali: C, E, H
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. Jawna - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
obsługa systemu PCB, drukowanie faktur sprzedażowych, współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz klientami, dodatkowe obowiązki biurowe
IGLOTEX Kraków Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Sosnowiec (śląskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Chorzów (śląskie)
uzgadnianie wymagań z dostawcą na podstawie wewnętrznych procedór oraz procesów, dbanie o zapewnienie ciągłości procesu zakupowego, najkorzystniejszych cen oraz warunków współpracy, koordynowanie procesów zakupów materiałów i usług, telefoniczny kontakt z dostawcami w j. niemieckim, prowadzenie negocjacji z dostawcami, nadzorowanie wyników dostawców w zakresie terminów dostaw, jakości, rozwiązywanie problematycznych sytuacji, monitorowanie przyjęć towarów na magazyn oraz faktur dla poszczególnych dostaw, wystawianie zamółwień w systemie, potwierdzanie dat dostaw z dostawcami, dbanie o poprawność danych wprowadzonych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Kraków (małopolskie)
•wsparcie pracowników merytorycznych w bieżącej współpracy z radcami prawnymi•sporządzanie projektów zewnętrznych i wewnętrznych aktów normatywnych •prowadzenie analiz prawnych w oparciu o obowiązujący stan prawny i orzecznictwo•wsparcie pracowników merytorycznych przy prowadzeniu ewidencji, repertorium spraw prowadzonych w postępowaniu sądowym, egzekucyjnym i upadłościowym•wsparcie pracowników merytorycznych w archiwizacji dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie wniosków dot. wydawania decyzji środowiskowych, uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w zakresie spraw dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami prowadzonych przez Kancelarię
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Poznań (wielkopolskie)
odpwoiedzialnośc za dobre funkcjonowanie administracji spółki, realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk i raportów, zestawień, dokumentów finansowych, prowadzenie danych agentów; dbałość o wysoką jakość i terminowość w wykonywaniu projektów;
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Legnica (dolnośląskie)
profesjonalna, szybka i miła obsługa klientów na kasie i w punkcie informatycznym, kontrolowanie towarów na kasie, zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych środków finansowych, udzielanie informacji klientom na temat oferowanych usług
LEROY MERLIN Polska Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Złotniki (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, promowanie firmy, strategie rozwoju firmy
Forest Maciej Fickowski - 2018-08-22 - Pszczyna (śląskie)
terminowe i prawidłowe sporządzanie na podstawie dokumentów źródłowych list wynagrodzień oraz innych należności pracowników wojska oraz przygotowanie przelewów tych należności na konta osobiste, nalicznie wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich i urlopów wychowawczych zgodnie z przepisami oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń i innych należności pieniężnych zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie prawomocnych tytułów wykonawczych, dobrowolnie zadelkarowanych zobowiązań oraz terminowe przekazywanie potąconych kwot osobom trzecim, prawidłowe zgodnie z przepisami naliczenie składek, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych i przekazywanie dokumentów w tym zakresie do ZUS, prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, obsługa w tym zakresie programu komputerowego PŁATNIK, naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie właściwej ewidencji w tym zakresie, dokonanie rocznego rozliczenia pracowników - PIT 40a, sporządzanie i wysyłanie rocznej informacji podatkowej do przecownika Urzędzu Skarbowego, comiesięczne uzgadnianie bazdy podatkowej z ewidencją księgi głównej, sporządzanie "Metryki dokumentu" do list wynagrodzeń oraz innych należności cywilnych, dekretowanie sprawdonych dowodów księgowych zgodnie z zakładowym planem kont Bazy, księgowanie ujęcia w systmie 51 ZWSI RON wydatków dotyczących wynagrodzeń oraz innych należności pracowników wojska, prowadzenie ewidencji uzasadniającej wypłatę zasiłków z ubezpieczenia społecznwgo dla pracowników wojska oraz naliczanie tych zasiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie kartotek wynagrodzeń, obsługi wypłat z ZFŚS pracowników wojska i emerytów (byłych pracowników) objętych pomoca socjalną, obsługa wypłat należności za podróże służbowe pracowników wojska, wykonywanie wymaganej sprawozdawczości z zatrudnienia pracowników wojska w zakresie obsługiwanych składów/warsztatów, sporządzanie Zestawień z zatrudnienia i wynagrodzenia - ZUS RP-7, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, rejestrowanie i wyrejestrowanie członków rodzin pracowników z ubezpieczeń zdrowotnych, przygotowywanie niezbędnych danych do planowania i kontroli wydatków z tytułu wynagrodzeń i pochodnych, śledzenie bieżących zmian w zatrudnieniu pracowników wojska w obsługiwanych składach/warsztatach oraz uwzględnienie tych zmian przy naliczaniu wynagrodzeń, utrzymywanie współpracy w zakresie zatrudnienia z osobami prowadzącymi sprawy personalne w obsługiwanych składach/warsztatach, wystawianie i wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranego wynagrodzenia, właściwe przechowywanie i zabezpieczanie list płac i dokumentów płacowychpraca na umowe na okres próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali B
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-03-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-02-26 - Gdańsk (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, obsługa klienta, organizacja pracy, kreatywność; zakres obowiązków: wystawianie faktur, obsługa klienta, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, obsługa urządzeń biurowych, zamawianie materiałów biurowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
budowanie relacji ze stałymi klientami, poszukiwanie nowych rynków zbytu, obsługa klienta, sporządzanie ofert, przeprowadzanie rozmów handlowych z klientem zagranicznym, negocjowanie warunków umów, gotowość do delegacji zagranicznych
FABRYKA TAŚM TRANSPORTEROWYCH WOLBROM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Wolbrom (małopolskie)
Obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Głogów (dolnośląskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-03-14 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-04-03 - Mielec (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, dodadztwo w zakresie aranżacji wnętrz, sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie ofert, zamawianie towaru, kontrola magazynu
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Specjalista ds. ochrony w obiekcie handlowym.Firma oczekuje doświadczenia w branży ochrony, obsługi systemów cctv, systemów alarmów, współpracy w zespole, kreatywności, efektywności z nastawieniem na wyniki.Preferowane osoby służb mundurowych lub z bogatym doświadczeniem.
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "JUSTUS" SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Racibórz (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych przez pracodawcę. Bieżąca współpraca z powierzonymi klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Promocja produktów. Współpraca z działem technicznym przy wdrażaniu rozwiązań systemowych. Praca w siedzibie firmy oraz w delegacjach na terenie Polski Południowej.- Wynagrodzenie od 2000 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenia zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość produktów branży teleinformatycznej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) tritechnet.pl
TRITECH NETWORKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - rozliczanie czasu pracy, - administracja dokumentacji dostarczonej do działu, - realizacja procesu naliczania i wypłat wynagrodzeń, - rozliczanie czasu pracy, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi ZUS, US, GUS i inne, - przestrzeganie obowiązujących w zakładzie zasad BHP, - obsługa ubezpieczenia grupowego,- wystawiane i podpisywanie wszelkich zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,- podpisywanie dokumentacji związanej z PIT i ZUS.Kontakt e-mail: m.frankiewicz (at) trenkwalder.com.pl.Oferta dostepna w sali: E.
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta dla osób pow. 50 roku zgodnie z art. 60d ustawy.Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: podstawowa obsługa maszyn pralniczych, dobra współpraca z zespołem; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Gliwice (śląskie)