SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2017-11-17
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie,wykształcenie średnie lub wyższe,staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw,w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,umiejętność obsługi komputera,predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt:wykształcenie wyższe,min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z IT,umiejętność konfiguracji sprzętu PC i urządzeń peryferyjnych,bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji aplikacji biurowych, w szczególności MS Office,bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego,bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji systemów operacyjnych z rodziny Windows,znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu województwa,znajomość obsługi komputera MS Office (Word, Excel, Power Point),brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 1 grudnia 2017 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVList motywacyjnyKwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieni,Kserokopie świadectw pracy,Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,Oświadczenia kandydata ( własnoręcznie podpisane) o : posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.11.2017
Oferta pracy ważna do: 01.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
układanie jadłospisów, układanie diet, doradztwo w zakresie diet,przygotowywanie raportów żywieniowych
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-01-24 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa klienta zagranicznego; wykonywanie czynności administracyjno-biurowych; przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień; sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów; współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie tworzenia zleceń transportowych. Praca w godzinach 8-16
STEGU Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Jełowa (opolskie)
Sprzątanie w placówce przedszkola i żłobka, pomoc w pracach organizacyjnych przedszkola i żłobka
Złobek i Przedszkole "Marzenie" Regina Gawrych - 2016-12-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: ochrona środowiska, doświadczenie minimum rok. Sporządzanie raportów środowiskowych, analiza wyników pomiarów, inne prace towarzyszące. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
FUHB MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-12-16 - Rybnik (śląskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2018-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA ZAŁADUNKÓW I ROZŁADUNKÓW GAZU PŁYNNEGO TRANSPORTOWANEGO AUTOCYSTERNAMI I CYSTERNAMI KOLEJOWYMI, OBSŁUGA I ROZŁADUNEK STATKÓW, OBSŁUGA SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ZWIĄZANYCH Z PRACĄ TERMINALA SAP, TD SHIPMENT, EXCISE MOVEMENT AND CONTROL SYSTEM ITP., OBSŁUGA SYSTMU AUTOMATYKI TERMINALA, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z GOSPODARCZKĄ MATERIAŁOWĄ I OPERACJAMI TECHNOLOGICZNYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE (MILE WIDZIANE KIERUNKI TECHNICZNE);UMIEJĘTNOŚCI: ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, RZETELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE ŚREDNIM;PRACA-PEŁEN ETAT, DWIE ZMIANYPRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
ORLEN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace związane ze sprzedażą towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Świerzawa (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu SAP, obsługa klientów (telefonicznie i mailowo), kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa.
DELITISSUE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-01-29 - Ciechanów (mazowieckie)
Tworzenie treści do materiałów reklamowych, mediów drukowanych i elektronicznych w komunkacji wewnętrznej, prowadzenie kampani reklamowych z wykorzystaniem strony internetowej, social media i innych form dotarcia do klienta (równiez tych tradycyjnych), koordynacja i zlecenia realizacji materiałów reklamowych, współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji projektów z agencjami reklamowymi eventowymi, interaktywnymi
ILLUSTRO DORADZTWO S.C. G. Rippel, N. Kotas-Rippel - 2017-12-29 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
Specjalista ds. logistyki
"AM OKNA " B. SZYMKOWIAK Spółka z o. o. Spółka Komandytowa - 2017-06-05 - Skwierzyna (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturowanie, przygotowywanie zleceń spedycyjnych. Rozliczanie dostaw towarów. Kontakt z klientami.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2018-08-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Złotów (wielkopolskie)
Prace porządkowe na terenie miasta i gminy Iłowa.
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Iłowa (lubuskie)
Obsługa komputera, obsługa faksu, przyjmowanie zamówień sprzedaży, układanie dokumentów, udzielanie informacji telefonicznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Izdebnik (małopolskie)
Prowadzenie promocji i wdrażanie strategii firmy,doskonalenie procesów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Żurawica (podkarpackie)
jw.
Premier Tax Free Shared Services Centre sp. z o.o. - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad planami organizacji i sprzedaży
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "JAMEX" Alicja Kuźmińska - 2016-05-12 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Praca w dziale sprzedaży: - aktywne poszukiwanie nowych klientów,- sprzedaż i promocja produktów firmy na rynkach zagranicznych,- udział w targach międzynarodowych,- reprezentowanie firmy w rozmowach z kontrahentami,- częste zagraniczne wyjazdy służbowe.
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2015-11-10 - Rzeszów (podkarpackie)
projetowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie HR, wspieranie kadry kierowniczej w osiąganiu celów biznesowych, prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska róznego szczebla, wdrożenia i adaptację nowozatrudnionych pracowników, prowadzenie działąń związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy, rozwiązywanie problemów pracowniczych, zarządzanie relacjami pracowniczymi oraz kreowanie dobrej atmosfery w firmie
Vivenge sp. z o.o. - 2017-04-23 - Gręzówka (lubelskie)
obsługa klientów Biura Obsługi Klienta, weryfikacja i rejestracja zleceń, korespondencja z klientem wewnętrzym i zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
kontrola jakości produktu, kontrola pracowników, księga Haccp, obsługa kontroli zewnętrznych, kontrola procesu produkcji, prowadzenie szkoleń
PPH KROS sp. z o.o. - 2018-02-12 - Iłownica (pomorskie)
Lista płac, obsługa kadrowa, wnioski GUS
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gryfino (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie pracowników
DAY&NIGHT LOGISTICS PAWEŁ PALACZ, MACIEJ RÓŻAŃSKI S.C. - 2018-07-23 - Drzecin (lubuskie)
obsługa klient w siedzibie firmy i w terenie, wystawianie dowodów sprzedaży w postaci paragonów oraz faktur, skanowanie, kserowanie dokumantów, reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach branżowych, przedstawianie ofert, odbieranie i wysyłanie poczty
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Przygotowywanie kebaba. Praca na 1/2 etatu (w godz. 12-20).
Ardolino Anna PIZZERIA BELLA NAPOLI - 2017-10-02 - Dąbrówka (małopolskie)
l
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)