SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Węgorzyno oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "JAMEX" Alicja Kuźmińska
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad planami organizacji i sprzedaży
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "JAMEX" Alicja Kuźmińska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Południowa 1, 73-155 Węgorzyno, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: nadzór nad planami organizacji i sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgorzyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łobeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Węgorzyno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat.B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "JAMEX" Alicja Kuźmińska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Adres pracodawcy:
Południowa 1, 73-155 Węgorzyno, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: łobeski
Gmina pracodawcy: Węgorzyno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Węgorzyno
Ulica pracodawcy: Południowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 11.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem pracowników, prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: min. 1 rok; dobra znajomość jęz. niemieckiego; zakres obowiązków: samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych, pozyskiwanie pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji, weryfikacja, selekcja kandydatów, budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-29 - Zabrze (śląskie)
GIEŁDA PRACY W DNIU 20.09.2016 GODZINA 10:00, SALA 278SIEDZIBA PUP UL. MICKIEWICZA 39, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚCI ORGANIZACYJNE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, ALKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,
CARREFOUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, towrzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim z klientami ze Wschodu. Umowa o działo (20h tygodniowo): 1 baza-200zł, min. 2 bazy/mc, 1 oferta - 200zł, min. 3 ofert/mc, 1 plan-250zł, min. 4 plany/mc)
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w hurtowni farmaceutycznejwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-05-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
Amadeus Hotel Krzysztof A. Olszowy - 2017-04-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Nawiązywanie współpracy z instytucjami biznesu nauki; pozyskiwanie partnerów biznesowych i nowych członków Izby na terenie Polski Zachodniej; promowanie działalności Izby; organizacja spotkań biznesowych, szkoleń i konferencji; realizacja projektów dofinansowanych ze środków UE, prowadzenie biura Oddział Izby.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów, marketing, prace biurowe, obsługa internetowa.
Firma Handlowo Usługowa ,,NATUR- BIOS" Adam Ostrycharz - 2016-11-08 - Chojnice (pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
rozliczanie, kontrola zapisów na kontach księgowych, magazynowych, z uwzględnieniem ruchu narzędzi w narzędziowni
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Łańcut (podkarpackie)
Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
KFB Polska Spółka z o.o. - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Głogów (dolnośląskie)
-pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktu z klientami-przygotowywanie i złożenie ofert, monitorowanie zamówień-prowadzenie bazy danych kontaktów, obsługa kontaktu z klientami-realizacja i rozwój startegii sprzedażowej, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży-śledzenie rynku i utrzymujących się trendów
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Sopot (pomorskie)
Instalacja sprzętu komputerowego, drukującego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz ich awaryjnego zasilania do eksploatacji w miejscu przeznaczenia, serwisowanie sprzętu komputerowego, drukującego urządzeń wielofunkcyjnych oraz obserwacji technicznej. Zgłaszanie awarii ww. sprzętu oraz ich awaryjnego zasilania w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz asysta przy wizytach serwisów firm zewnętrznych, utrzymanie w gotowości do pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukujących poprzez wymainę zużytych materiałów eksploatacyjnych, modernizacja ww. sprzętu oraz urządzeń wchodzących w skład systemów teleinformatycznych i systemu telekopiowego.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2018-03-22 - Lubań (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie obecnych klientów firmy. Praca z firmami Rosji, krajów nadbałkańskich, Ukrainy i innych rynków rosyjskojęzycznych, rynków Europy Zachodniej, Południowej i Północnej; wsparcie marketingu przy tłumaczeniach na język angielski i rosyjski oraz na potrzeby działu exportu, pozyskiwanie i synteza informacji wewnątrz firmowych; wyjazdy na spotkania z klientami, uczestnictwo w targach, obsługa programów związanych z ofertowaniem, zamawianiem i wyceną.
Ecol Unicon Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
planowanie produkcji, planowanie i organizowanie wysyłek do klientów, nadzór nad dokumentacją wysyłkową , zamównienia, monitoring transportów, tworzenie raportów i analiz w obszarze logistyki; min.2 lata doświadczenia; bradzo dobra znajomość j.angielskiego, mile widziany j.niemiecki
COROPLAST SP. Z O.O. - 2016-02-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Produkcja reklam wizualnych, kasetonów świetlnych, liter podświetlanych, wyrobów z tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Ciemne (mazowieckie)
- planowanie dostaw materiałów budowlanych na plac budowy,- zamówienia i koordynacja dostaw materiałów budowanych na plac budowy,- przygotowywanie umów/zleceń z podwykonawcami/dostawcami,- rozwijanie bazy podwykonawców i dostawców,- poszukiwanie dostawców w oparciu o bieżące zapotrzebowanie,- przygotowywanie zestawień cenowych,- negocjowanie cen,- realizacja zamówień,- przygotowywanie wniosków materiałowych do zatwierdzenia
POWER CONSTRUCTION CORPORATION OF CHINA, LTD (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-09-21 - Szalejów Górny (dolnośląskie)
- Prowadzenie i organizacja biura oddziału. Zapewnienie poprawnego przepływu informacji między oddziałem a centralą firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + 400 zł brutto premii. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane 1 rok w administracji. Dyspozycyjność, rzetelność i zaangazowanie. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (32-201-15-14) w godzinach: 8:00-15:00 lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
SEBAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Katowice (śląskie)
Doświadczenie zawodowe, rzetelność, motywacja do pracy.
P.H.U. "Together" Kamil Śmiglarski - 2017-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa bezprzewodowej sieci internetowej, obsługa klienta internetowego, diagnozowanie i usuwanie awarii internetowych, inne zlecone przez pracodawcę zadania.
F.H.U. "FasterNet.pl" Szydlak Janusz - 2018-10-02 - Myślenice (małopolskie)
Zakup surowców (ziarno) z krajów wschodnich (Rosji, Kazachstanu, Ukrainy, Mołdawii). Współpraca z innymi działami w firmie.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-10-27 - Osina Mała (łódzkie)
- ewidencja księgowa i kontrola czy wszystkie transakcje biznesowe są rejestrowane w systemie,- kontrolowanie prawidłowości rozrachunków z kontrahentami - pomoc w kontroli wydatków, listy płac itd.,- aktualizacja danych finansowych w bazach danych,- wspomaganie starszych księgowych w przygotowaniu miesięcznych / rocznych zamknięć,- pomoc w innych projektach księgowych.
Impresa Pizzarotti & C. S.p.A. S.A. - 2017-04-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie i aktualizacja dokumentów planistycznych Podl. WK OHP, obowiązujących na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.Organizowanie realizacji zadań obronnych i zarządzania kryzysowego. Realizacja przedsięwzięć organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Stałego Dyżuru.
kontakt przez OHP - 2018-05-11 - Białystok (podlaskie)
kierowanie zespołem konserwatorów, nadzór nad pracami remontowymi, przyjmowanie zleceń od mieszkańców
Spółdzielnia Mieszkaniowa OSIEDLE MŁODYCH/ Zakład Budowlano-Remontowy - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)