SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA JĘZYK CZESKI K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA JĘZYK CZESKI K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-03-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA JĘZYK CZESKI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: czeski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, doświadczenie w sprzedaży, obsłudze kliena, Ogólny zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klientów w języku czeskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji Administrowanie logistyczną obsługą zamówień Dbanie o dobry wizerunek firmy Wymagania: Znajomość języka czeskiego na poziomie C1 Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta Komunikatywność, poprawność i płynność językowa Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem Swobodne posługiwanie się komputerem Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy Elastyczne godziny pracy Pakiet szkoleń Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy . Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/CZ/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 07.03.2017
Oferta pracy ważna do: 19.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakościowa procesu produkcyjnego, szkolenie pracpowników z zakresu jakości wywtwarzanych produktów
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-25 - Środa Śląska (dolnośląskie)
projektowanie i wdrażanie produktów promocyjno-handlowych firmy, pozyskiwanie klientów z obszaru Indii;umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Pabianice (łódzkie)
*realizacja procesu zaopatrzenia (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego)*utrzymywanie relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców* negocjacje z dostawcami* nadzór nad prawidłowością i aktualnością danych w systemie ERP*wsparcie procesów transportu i spedycji materiałów
TELZAS Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)
pisanie pism, odbieranie poczy elektronicznej, archiwizacja dokumentów, obsługa klientów, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŚCINAWIE sp. z o.o. - 2018-07-20 - Lasowice (dolnośląskie)
Prowadzenie rejestru wagonów / zbiorników, zarejestrowanych w TDT, prowadzenie rejestru wagonów wyłączonych do napraw bieżących przez KPP, współpraca z klientami w zakresie eksploatacki wagonów - obsługi technicznej, zlecanie napraw okresowych i bieżących, przygotowanie zbiorników, cystern, oględziny, pomiary do odbiorów przez inspektora TDT, kontrola stanu technicznego taboru zgodnie z przepisami RID i PKP. Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji TDT dla wagonów, cystern.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klintów, kontakt z obecnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Pianowo (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe administracja/budownictwo/ekonomia, mile widziane doświadczenie w branży drogowej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, posiadanie wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lubliniec (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno-merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymywaniu i nawiązywaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicą, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych: fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadestw przewozowych ATR, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji/targów zagranicznych, udział w konferencjach/ targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi, sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenia na język angielski pism, raportów.
LFC Spółka z o.o. - 2015-11-20 - Zielona Góra (lubuskie)
przyjmowanie i realizacja reklamacji jakościowo-ilościowych, przyjmowanie zwrotów
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie nadzoru sanitarnego nad środkami transportu żywności
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2018-11-28 - Słubice (lubuskie)
prowadzenie ewidencji transportuukładanie harmonogramów dla kierowcówrozliczanie paliwaukładanie tras
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Andrychów (małopolskie)
Kontrola produkcji pod względem jakości towaru
ASV Sp. z o.o. - 2018-11-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-02-07 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
tworzenie wizerunku rynku polskiego w mediach indyjskich, prowadzenie działań zmierzających do zainteresowania inwestorów indyjskich rynkiem polskim
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie spraw z zakresu kadr i płac.
PONER SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Mianowice (wielkopolskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Pogorzela (opolskie)
realizacja zamówień, kontakt z klientem telefoniczny i e-mailowy, obsługa komputera
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2018-10-19 - Końskie (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; obsługa komputera; wymagana znajomość części motoryzacyjnych; obsługa zwrotów i reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"TJT" ŻAK I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-10 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż części do maszyn rolniczych zachodnich FENDT, Massey Ferguson; poszukiwanie nowych klientów
"KRUSZEWSKI" Roman Kruszewski - 2016-03-24 - Pokrzydowo (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczne lub mailowe utrzymywanie kontaktów z klientami, przeprowadzania negocjacji dot. ofert handlowych.
EURTIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Sandomierz (świętokrzyskie)