SPECJALISTA DS. MARKETINGU Pabianice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: projektowanie i wdrażanie produktów promocyjno-handlowych firmy, pozyskiwanie klientów z obszaru Indii;umowa o pracę na okres 3 lat.
Data publikacji: 2018-03-02
Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
projektowanie i wdrażanie produktów promocyjno-handlowych firmy, pozyskiwanie klientów z obszaru Indii;umowa o pracę na okres 3 lat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2018
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
hindi, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, dyspozycyjność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem;
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Waryńskiego 11, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pabianicki
Gmina pracodawcy: Pabianice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pabianice
Ulica pracodawcy: Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 02.03.2018
Oferta pracy ważna do: 22.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-planowanie produkcji, harmonogramowanie zleceń,-organizacja zaopatrzenia od dostawców polskich i zagranicznych,-opracowanie harmonogramu zamówień, współpraca z dostawcami w zakresie optymalizacji dostaw,-współpraca z pozostałymi działami Spółki w szczególności z działami: sprzedaży/obsługi klienta, produkcji i jakości,-optymalizacja zaopatrzenia i zapewnienie dostępności materiałów niezbednych do produkcji,-kontrola poziomu zapasów magazynowych.
Impress decor Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. eksportu Obowiązki:- utrzymanie współpracy z aktualnymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowych klientów eksportowych- uczestnictwo w targach i wyjazdach zagranicznych- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientamiWymaania:- doświadczenie w pracy w Dziale Sprzedaży- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość języka niemieckiego i/lub rosyjskiego- łatwość nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami- dobra organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywanie pracy- gotowośc do wyjazdów za granicęOferujemy:- pełną wyzwań pracę w ambitnych zespolem- dużą samodzielność działania- możliwość dalszego rozwoju zawodowego
"PROSPONA" Spółka z o.o. - 2018-04-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
-
MULTISERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Krapkowice (opolskie)
Administrowanie obiektami Spółki. Prowadzenie spraw związanych z transportem samochodowym (samochody dostawcze), prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem budów na podstawie realizowanych umów.
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie, realizacja planów sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, przygotowanie ofert przetargowych, analiza działań firm konkurencyjnych i trendów rynkowych, realizacja akcji promocyjnych i marketingowych, raportowanie, prezentacvja i promocja firmy na rynku
SGS Polska Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
• bieżąca obsługa Klientów • doradztwo techniczne• przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu• organizacja transportu towaru do klienta • współpraca z mobilnymi przedstawicielami handlowymi
Rywal-RHC - 2018-04-17 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Piaseczno (mazowieckie)
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów - budowanie bazy potencjalnych klientów biznesowych pod kątem oferowanych usług - przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacja produktów i usług - sprzedaz produktów i usług internetowych (strony, aplikacje, portale, hosting, usługi marketingowe) - budowanie i pielęgnowanie długotrwałych relacji z klientem -ścisła współpraca z zespołem programistycznym. Praca w godzinach 8-16
e-direct POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Opole (opolskie)
brak danych
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Sochaczew (mazowieckie)
rozliczanie pracowników pod względem kadr i płac, obsługa programów kadrowo-płacowych
Firma AMAK Michał Kasprzycki - 2017-08-07 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kadrowo i płacowa szkoły. Sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi, przygotowywanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych - pracowników, sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych PIT-y, sporządzanie kart wynagrodzeń, prowadzenie akt wszystkich pracowników, przygotowywanie umów dla pracowników, świadectw pracy, dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi, sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury, sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do GUS i SIO, sporządzanie wymaganych analiz wykorzystania funduszu płac oraz wszelkich d
ZESPÓŁ SZKÓŁ W KUROWICACH - 2016-11-16 - Kurowice (łódzkie)
OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZANIE PROCEDUR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRZEPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, DOKUMNETACJA PRZETARGOWA, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODWACĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY NA MAIL a.kolat (at) muzeum.szczecin.pl
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
ATJ24 Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Poznań (wielkopolskie)
POSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (BUDOWNICTWO WIELORODZINNE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,WYBÓR I ROZLICZANIE PODWYKONAWCÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI,UDZIAŁ W ROZWIĄZYWANIU RÓŻNEGO RODZAJU SPRAW SPORNYCH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI,PROWADZENIE BAZY DANYCH PODWYKONAWCÓW,STAŁY KONTAKT Z KIEROWNIKAMI BUDÓW.
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu,
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta. Praca dwuzmianowa w godz. 6:00-14:00, 14:00-21:00. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Suska Anna - 2017-04-21 - Frydrychowice (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy (kompletowanie dokumentów, umowy o pracę, zmiany warunków umowy o pracę, prowadzenie teczek akt osobowych, świadectwa pracy, ewidencji, statystyki i informacji o zatrudnionych pracownikach).Nadzór i kontrola przestrzegania Regulaminu Pracy: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz SIO.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)
OFERTA PRACY W RAMACH REFUNDACJI WYNAGRODZENIA, NAGRÓD I SKŁADEK ZUS DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA (art. 150 f ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZĘDZIE PRACY.Praca biurowa, przygotowywanie ofert sprzedaży, doradztwo techniczne, negocjacje z dostawcami.Wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. "B".
PIVEXIN TECHNOLOGY Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Nędza (śląskie)
w/g stanowiska
ZAKŁAD PRODUKCJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH S.A. - 2017-05-09 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- Koordynowanie zamówień klientów. Ustalanie / sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów sprzedażowych. Prowadzenie korespondencji z powierzoną grupą klientów w językach obcych. Prowadzenie raportów ze spotkań z klientami w językach obcych. Analiza sprzedażowa. Raportowanie wyników sprzedaży. Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami na podległych rynkach. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. Współpraca z działem marketingu, zakupów, księgowości i Controllingu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagana znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień i kontrola ich terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, -Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK " Piast" - 2017-08-24 - Opole (opolskie)
Wykonywanie zewnętrznych fasad ze szkła i stali, prace monterskie na wysokościach, montaż elementów elewacji zewnętrznej, przygotowanie powierzchni do montażu.
POKO-AL Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-08-08 - Gdańsk (pomorskie)
- wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem i wydawaniem towarów- kompletowanie, pakowanie i przygotowywanie zamówień do wysyłki- prowadzenie gospodarki magazynowej zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami- generowanie dokumentów magazynowych i prowadzenie ich ewidencji- bieżąca kontrola stanów surowców i materiałów- współpraca z innymi działami spółki- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
Proteon Pharmaceuticals SA - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Bieżące działania marketingowe, obsługa i aktualizacja strony internetowej, przygotowanie reklam i materiałów promocyjnych, organizacja kampanii reklamowych i imprez targowych.
PEK-MONT sp. zo.o. - 2016-07-19 - Bielsk (mazowieckie)
sprzedaż produktów bankowych nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-02-14 - Kluczbork (opolskie)
Obsługa kanału sprzedaży bezpośredniej i internetowej, obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zagadki (łódzkie)
Sprządzanie raportów kasowych miesięcznych oraz organizowanie wyjazdów dla przewoźników (transport drewna).
SHP DREWNO Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Różańsko (zachodniopomorskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ INDYWIDUALNYCH I GRUPOWYCH. OBSŁUGA KLIENTA
PZU ŻYCIE S.A - 2015-11-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)