SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I TRANSPORTU Lublin oferta pracy POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I TRANSPORTU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Administrowanie obiektami Spółki. Prowadzenie spraw związanych z transportem samochodowym (samochody dostawcze), prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem budów na podstawie realizowanych umów.
Data publikacji: 2017-07-14
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 20-000 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Administrowanie obiektami Spółki. Prowadzenie spraw związanych z transportem samochodowym (samochody dostawcze), prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem budów na podstawie realizowanych umów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Data zakończenia pracy: 16.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wskazane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy:
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
FRANCISZKA STEFCZYKA 3, 20-151 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: FRANCISZKA STEFCZYKA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2017
Data dodania oferty pracy: 12.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Spawanie elementów stalowych, montaż, prace elektronarzędziami, prace transportowe. Kontakt osobisty w godz. 7.00-15.00.
WoSteel Pachecki - Wojciech Pachecki - 2016-02-11 - Grabianów (mazowieckie)
telefoniczne i bezposrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Dom Kultury Pleszew - 2018-07-06 - Pleszew (wielkopolskie)
Realizacja założeń sprzedażowych poprzez kompleksową obsługę klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie oferty handlowej, prezentowanie nieruchomości klientom, prowadzenie negocjacji warunków transakcji, kompletowanie dokumentów dotyczących nieruchomości, przygotowywanie dokumentów koniecznych do zawierania umów deweloperskich, umów kredytowych oraz umów końcowych, prowadzenie raportów i zestawień sprzedaży, bieżąca analiza i monitoring konkurencji, działania marketingowe, koordynowanie dodatkowych prac związanych z funkcjonowaniem biura sprzedaży
"Lokum Wiśniewski, Frost" - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie handlowe; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; zakres obowiązków: kontakt z firmami, klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANIKI PRECYZYJNEJ WIECZOREK TADEUSZ - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
Jeśli posiadasz:Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (warunek konieczny)Łatwość nawiązywania kontaktówSamodyscyplinę, sumienność, zorientowanie na celePrawo jazdy kat. BDoświadczenie zawodowe na oferowanym stanowisku lub w dziale obsługi klienta (będzie dodatkowym atutem)Możemy Tobie zaoferować:Dużą samodzielność i odpowiedzialność w pracyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęSystem premiowyNiezbędne narzędzia pracyUbezpieczenie NNW opłacane przez ZakładDofinansowanie do nauki języka angielskiegoMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacjiMożliwość objęcia ubezpieczeniem grupowymŚwiadczenia z ZFŚS
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Ziębice (dolnośląskie)
sprwdzanie, diagnostyka, naprawa urządzeń pomiarowych
GEOMATIX Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Katowice (śląskie)
realizacja zamówień zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, prowadzenie rozliczeń i dokumentacji związanej z eksploatacją samochodów służbowych, wystawianie obciążeń za usługi zlecone, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-10-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Obsługa komputera i kasy fiskalnej, wystawianie faktur i dokumentów bankowych, obsługa klienta, zarządzanie zespołem. Równoważny system czasu pracy.
PHU MONA Wiesław Kusiak - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁU KADROWEGO FIRMY ZATRUDNIAJĄCEJ OK. 40 PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE KASY, SPORZĄDZANIE FAKTUR, KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW.
VIOLIN SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Międzyrzecz (lubuskie)
pielęgnacja dłoni, pielęgnaja stóp, obsługa recepcji
Studio Pielęgnacji Dłoni i Stóp Magdalena Nietyksza - 2018-03-15 - Wschowa (lubuskie)
- Weryfikacja faktur, przygotowanie danych do płatności- Monitorowanie i rozliczanie płatności- Prowadzenie kasy firmowej- Rozliczanie delegacji- Przygotowywanie danych do naliczenia wynagrodzeń- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów z zakresu stosunku pracy- Przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem- Współpraca z biurem rachunkowymKontakt z pracodawcą: KSIEGOWOSC (at) TKMRP.PL
TKM RECYKLING POLSKA SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
branża budowlana; nadzór nad przygotowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych oraz prawidłowym zarządzaniem pracownikami; przygotowywanie harmonogramów prac inwestycyjnych oraz monitoring postępu; współuczestnictwo w pozyskiwaniu zleceń i procesie ofertowania; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją prac; organizacja odbiorów przy udziale inwestora; dbanie o jakość i terminowość prac; prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji ze zrealizowanych inwestycji; bezpośredni bieżący kontakt i współpraca z inwestorem
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
-praca w dziale księgowości w dziale księgi głównej, procesowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy, tworzenie raportów oraz sprawdzanie poprawnych księgowań na kontach, kontakt z działami finansowymi w języku angielskim i francuskim, docelowo z klientem marokańskim;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa programu GPE Kadry, sporządzanie dokumentacji związanej z PFRON, GUS. Sporządzanie raportów do SIO (System Informacji Oświatowej). Ewidencja czasu pracy pracowników szkoły w tym obliczanie i rozliczanie urlopów, dni opieki. Wystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkoły, ewidencja szkoleń BHP. Prowadzenie akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowym GPE Kadry. Zamawianie oraz ewidencja materiałów biurowych i środków czystości dla szkoły. Sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy. Sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy. Przygotowanie i nadzór wykonywania umów stałych szkoły oraz umów o wynajem sal. Nadzorowanie pracy pracowników obsługi, ustalanie harmonogramu pracy i kontrola jej wykonywania.
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, dbanie o porządek,
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prace spedycyjne
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wawrów (lubuskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie; min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: obsługa klienta indywidualnego i biznesowego; obsługa biura, kasy fiskalnej; rozliczanie księgowe i personalne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Gliwice (śląskie)
Praca na stanowisku: Specjalisty do spraw marketingu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace związane z handlem i wyrobami, system pracy jednozmianowy, realizacja załozonych planów, praca w godz. 8-16
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. komandytowa - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
reprezentowanie agencji pracy tymczasowej, utrzymywanie i nawiązywanie nowych kontaktów z klientami , zapewnienie zasobów kadrowych o odpowiednich umiejętnościach i kwalifikacjach. Osoba odpowiedzialna będzie za reprezentowanie firmy na terenie Białorusi, pozyskiwanie i współpraca z osobami posługującymi się językiem białoruskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
udział w zewnętrznych oraz wenętrznych szkoleniach i innych formach podnoszenia wiedzy i umiejętności z zakresu wykonywania pracy; udział w pracach związanych z pozyskiwaniem Klientów w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, spotkania bezpośrednie, zawieranie umów); kompleksowe przygotowanie wniosków aplikacyjnych, zgodnie z obowiązującą dokumentacją naborów/konkutrsów dla poszczególnych działań; organizacja i koordynacja działań w ramach realizowanych przez Pracodawcę projektów oraz szkoleń; prowadzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji prowadzonych działań; realizacja działań promocyjnych związanych z wdrażanymi projektami
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w handlu, wystawianie faktur, organizacja wysyłki, przyjmowanie zamówień
"Jantar Ltd." Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Zdrada (pomorskie)
Przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do udziału w przetargach, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, archiwizacja prowadzonych postępowań
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Olesno (opolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dań zgodnie z kartą menu.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
prace typowe
RELAX DMYTRO IANKOVSKYI - 2018-08-16 - Tarczyn (mazowieckie)
chęci do pracy,osoba do przyuczena,
PHU USBUD - 2017-05-04 - Skalmierzyce (wielkopolskie)