SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I TRANSPORTU Lublin oferta pracy POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I TRANSPORTU

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Administrowanie obiektami Spółki. Prowadzenie spraw związanych z transportem samochodowym (samochody dostawcze), prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem budów na podstawie realizowanych umów.

Data publikacji: 2017-07-14

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: 20-000 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Administrowanie obiektami Spółki. Prowadzenie spraw związanych z transportem samochodowym (samochody dostawcze), prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem budów na podstawie realizowanych umów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I TRANSPORTU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw logistyki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017

Data zakończenia pracy: 16.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wskazane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Nazwa pracodawcy:
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
FRANCISZKA STEFCZYKA 3, 20-151 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: FRANCISZKA STEFCZYKA

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2017

Data dodania oferty pracy: 12.07.2017

Oferta pracy ważna do: 31.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 2 000 PLN

Spawanie elementów stalowych, montaż, prace elektronarzędziami, prace transportowe. Kontakt osobisty w godz. 7.00-15.00.
WoSteel Pachecki - Wojciech Pachecki - 2016-02-11 - Grabianów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 000 PLN

telefoniczne i bezposrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS ŚRODOWISKOWYCH - od 2 100 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Dom Kultury Pleszew - 2018-07-06 - Pleszew (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 100 PLN

Realizacja założeń sprzedażowych poprzez kompleksową obsługę klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie oferty handlowej, prezentowanie nieruchomości klientom, prowadzenie negocjacji warunków transakcji, kompletowanie dokumentów dotyczących nieruchomości, przygotowywanie dokumentów koniecznych do zawierania umów deweloperskich, umów kredytowych oraz umów końcowych, prowadzenie raportów i zestawień sprzedaży, bieżąca analiza i monitoring konkurencji, działania marketingowe, koordynowanie dodatkowych prac związanych z funkcjonowaniem biura sprzedaży
"Lokum Wiśniewski, Frost" - 2018-02-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - do 2 000 PLN

Wykształcenie średnie handlowe; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; zakres obowiązków: kontakt z firmami, klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANIKI PRECYZYJNEJ WIECZOREK TADEUSZ - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW APLIKACJI/ PROJEKTÓW - od 2 300 PLN

Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 3 500 - 5 000 PLN

Jeśli posiadasz:Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 (warunek konieczny)Łatwość nawiązywania kontaktówSamodyscyplinę, sumienność, zorientowanie na celePrawo jazdy kat. BDoświadczenie zawodowe na oferowanym stanowisku lub w dziale obsługi klienta (będzie dodatkowym atutem)Możemy Tobie zaoferować:Dużą samodzielność i odpowiedzialność w pracyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęSystem premiowyNiezbędne narzędzia pracyUbezpieczenie NNW opłacane przez ZakładDofinansowanie do nauki języka angielskiegoMożliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacjiMożliwość objęcia ubezpieczeniem grupowymŚwiadczenia z ZFŚS
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Ziębice (dolnośląskie)

SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - od 2 100 PLN

sprwdzanie, diagnostyka, naprawa urządzeń pomiarowych
GEOMATIX Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI - od 2 000 PLN

realizacja zamówień zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, prowadzenie rozliczeń i dokumentacji związanej z eksploatacją samochodów służbowych, wystawianie obciążeń za usługi zlecone, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-10-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Obsługa komputera i kasy fiskalnej, wystawianie faktur i dokumentów bankowych, obsługa klienta, zarządzanie zespołem. Równoważny system czasu pracy.
PHU MONA Wiesław Kusiak - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - od 2 700 PLN

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁU KADROWEGO FIRMY ZATRUDNIAJĄCEJ OK. 40 PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE KASY, SPORZĄDZANIE FAKTUR, KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW.
VIOLIN SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Międzyrzecz (lubuskie)

SPECJALISTA PIELĘGNACJI DŁONI I STÓP - do 2 100 PLN

pielęgnacja dłoni, pielęgnaja stóp, obsługa recepcji
Studio Pielęgnacji Dłoni i Stóp Magdalena Nietyksza - 2018-03-15 - Wschowa (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

- Weryfikacja faktur, przygotowanie danych do płatności- Monitorowanie i rozliczanie płatności- Prowadzenie kasy firmowej- Rozliczanie delegacji- Przygotowywanie danych do naliczenia wynagrodzeń- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów z zakresu stosunku pracy- Przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem- Współpraca z biurem rachunkowymKontakt z pracodawcą: KSIEGOWOSC (at) TKMRP.PL
TKM RECYKLING POLSKA SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI R80/0249-80/16 - od 2 800 PLN

branża budowlana; nadzór nad przygotowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych oraz prawidłowym zarządzaniem pracownikami; przygotowywanie harmonogramów prac inwestycyjnych oraz monitoring postępu; współuczestnictwo w pozyskiwaniu zleceń i procesie ofertowania; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją prac; organizacja odbiorów przy udziale inwestora; dbanie o jakość i terminowość prac; prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji ze zrealizowanych inwestycji; bezpośredni bieżący kontakt i współpraca z inwestorem
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-01-25 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - do 6 400 PLN

-praca w dziale księgowości w dziale księgi głównej, procesowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy, tworzenie raportów oraz sprawdzanie poprawnych księgowań na kontach, kontakt z działami finansowymi w języku angielskim i francuskim, docelowo z klientem marokańskim;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS KADROWO-ADMINISTRACYJNYCH - 2 072 - 3 275 PLN

Obsługa programu GPE Kadry, sporządzanie dokumentacji związanej z PFRON, GUS. Sporządzanie raportów do SIO (System Informacji Oświatowej). Ewidencja czasu pracy pracowników szkoły w tym obliczanie i rozliczanie urlopów, dni opieki. Wystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkoły, ewidencja szkoleń BHP. Prowadzenie akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowym GPE Kadry. Zamawianie oraz ewidencja materiałów biurowych i środków czystości dla szkoły. Sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy. Sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy. Przygotowanie i nadzór wykonywania umów stałych szkoły oraz umów o wynajem sal. Nadzorowanie pracy pracowników obsługi, ustalanie harmonogramu pracy i kontrola jej wykonywania.
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 100 PLN

obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, dbanie o porządek,
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

prace spedycyjne
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Wawrów (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 344,52 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie; min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: obsługa klienta indywidualnego i biznesowego; obsługa biura, kasy fiskalnej; rozliczanie księgowe i personalne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Praca na stanowisku: Specjalisty do spraw marketingu i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 3 500 - 4 000 PLN

Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace związane z handlem i wyrobami, system pracy jednozmianowy, realizacja załozonych planów, praca w godz. 8-16
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. komandytowa - 2016-10-24 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA ZASOBÓW KADROWYCH - od 2 200 PLN

reprezentowanie agencji pracy tymczasowej, utrzymywanie i nawiązywanie nowych kontaktów z klientami , zapewnienie zasobów kadrowych o odpowiednich umiejętnościach i kwalifikacjach. Osoba odpowiedzialna będzie za reprezentowanie firmy na terenie Białorusi, pozyskiwanie i współpraca z osobami posługującymi się językiem białoruskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY EUROPEJSKICH I KRAJOWYCH - od 2 100 PLN

udział w zewnętrznych oraz wenętrznych szkoleniach i innych formach podnoszenia wiedzy i umiejętności z zakresu wykonywania pracy; udział w pracach związanych z pozyskiwaniem Klientów w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, spotkania bezpośrednie, zawieranie umów); kompleksowe przygotowanie wniosków aplikacyjnych, zgodnie z obowiązującą dokumentacją naborów/konkutrsów dla poszczególnych działań; organizacja i koordynacja działań w ramach realizowanych przez Pracodawcę projektów oraz szkoleń; prowadzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji prowadzonych działań; realizacja działań promocyjnych związanych z wdrażanymi projektami
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I LOGISTYKI - od 2 200 PLN

Praca w handlu, wystawianie faktur, organizacja wysyłki, przyjmowanie zamówień
"Jantar Ltd." Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Zdrada (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH-PRZETARGÓW - 997,4 PLN

Przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do udziału w przetargach, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, archiwizacja prowadzonych postępowań
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Olesno (opolskie)

SPRZĄTACZKA - od 471,59 PLN

j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ - od 2 250 PLN

Przygotowywanie dań zgodnie z kartą menu.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

prace typowe
RELAX DMYTRO IANKOVSKYI - 2018-08-16 - Tarczyn (mazowieckie)

BLACHARZ- DEKARZ ( DO PRZYUCZENIA DO ZAWODU) - od 2 000 PLN

chęci do pracy,osoba do przyuczena,
PHU USBUD - 2017-05-04 - Skalmierzyce (wielkopolskie)