SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczne i bezposrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
Data publikacji: 2017-03-27
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczne i bezposrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w branży medycznej mile widziane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.03.2017
Oferta pracy ważna do: 15.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie ewidencji surowców, monitorowanie zapasów magazynowych, sporządznie dokumentów, m.in. RW,PZ. Przyjmowanie na magazyn materiałów, wydawanie materiałów na produkcję. Przeprowadzanie inwentaryzacji, wypełnianie dokumentów w formie papierowej i elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa pracowników, rekrutacja, sporządzanie umów, świadectw pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiazującymi przepisami.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-11-03 - Gdynia (pomorskie)
kontrola przepływów finansowych, koordynacja księgowości między oddziałami, wsparcie projektu
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń,-Praca w godzinach 8-16,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie Cv na adres:ksiegowosc (at) latocha.pl
LATOCHA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ LATOCHA - 2017-10-10 - Wielgłowy (pomorskie)
Przewóz towaru na terenie UE.
HURTOWNIA WIELOBRANŻOWA RAFPOL RAFAŁ SOBCZAK - 2017-10-11 - Kalisz (wielkopolskie)
obsł. komputera, organizowanie wyładunku i załadunku towaru
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Osiedle Niewiadów (łódzkie)
- dokonywanie pomiarów pracowników w celu dopasowania odzieży,- prowadzenie procesu reklamacji,- dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach,- sortowanie odziezy brudnej,- przyjmowanie zgłoszeń od pracowników zatrudnionych u Klienta dotyczących rozmiarów itp.,- prowadzenie rozmów z Klientem w celu zbierania informacji niezbędnych do zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług,- przyjmowanie zgłoszeń od Klienta i przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta,- udział w spisach odzieży u powierzonych Klientów
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-02-05 - Mutowo (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Babilon (mazowieckie)
Organizacja i prowadzenie szkoleń, reklana i promocja firmy
JAROSŁAW KACZYŃSKI AGROEXPERT - 2018-08-21 - Rosochate Kościelne (podlaskie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmian w warunkach pracy i płacy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie lis płac, koordynowanie i rozliczanie spraw związanych z bedefitami pracowniczymi, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy.
"KARSKO" Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Karsko (zachodniopomorskie)
- planowanie strategii rekrutacyjnej,- prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne- raportowanie wyników i aktywności do przełożonego,- prowadzenie dokumentacji
SPE Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
odpowiadanie na zapytanie klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i fimami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Staż w firmie ROKA.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 39.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kielce (świętokrzyskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
obróbka drewna, wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, wynagrodzenie: 15.50 zł/h, miejsce pracy: Wtórek
Zakład Stolarski Piotr Kukułka - 2016-06-30 - Wtórek (wielkopolskie)
Przyswajanie zagadnień technicznych. Aktualizowanie baz danych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Kreatywne i skuteczne poszukiwanie potencjalnych klientów. Rozwój sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa biurowa klientów Spółki. Pozyskiwanie nowych klientów.
"TABEX-OZMO" Sp zo.o. - 2017-08-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Promocja dzialalności MGDK w Głogowie Małopolskim w lokalnej prasie, radio, telewizji poprzez zamieszczanie informacji o organizowanych wydarzeniach, przygotowywanie i umieszczanie plakatów/materiałów/ informacji na stronie internetowej MGDK, przygotowywanie fotoreportaży z organizowanych imprez, pozyskiwanie partnerów, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Sude & Suder sp. z o.o. - 2016-01-22 - Częstochowa (śląskie)
Zaopatrzenie pracowników w odzież roboczą - zamawianie, wydawanie, prowadzenie ewidencji, monitorowanie zmian zgodnie z obowiązującą procedurą. Administrowanie i zaopatrzenie stanowisk pracy pracowników biurowych oraz zaplecza socjalnego firmy. Zamawianie środków czystości na potrzeby firmy. Zamawianie artykułów biurowych na potrzeby działu. Nadzór nad apteczkami pierwszej pomocy zgodnie z Zakładowym Programem BHP. Przygotowywanie, administrowanie oraz wydawanie identyfikatorów dla pracowników oraz gości firmy. Realizacja bieżących zadań administracyjnych. Zastępstwo na recepcji.
Nowel Piekarnia Nowakowski Sp. z o.o. Sp. Komandytowo-Akcyjna - 2017-05-24 - Legionowo (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klintów z bliskiego wschodu i krajow arabskich
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wilcza Góra (mazowieckie)
Współuczestnictwo w działaniach technicznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego własnego i powierzonego oraz infrastruktury, w tym:Pozyskiwanie zleceń zewnętrznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego i infrastruktury,Wspomaganie prowadzenia reklamacji związanych z naprawami taboru,Nadzór i realizacja remontów infrastruktury budowlanej,Sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością komórki organizacyjnej ( analizy, sprawozdania i opracowania),Przygotowywanie zamówień zakupowych w zakresie ( remontów, napraw infrastruktury i taboru kolejowego),Prowadzenie dokumentacji dozorowej taboru kolejowego oraz infrastruktury,Prowadzenie dokumentacji budowlanej obiektów budowlanych,Planowanie i rozliczanie napraw okresowych taboru.Diagnozowanie problemów, ich analizowanie, poszukiwanie przyczyn źródłowych oraz proponowanie rozwiązań w celu uniknięcia problemów w przyszłości;okresowe przeglądy wyposażenia;prace mające na celu utrzymanie ruchu
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2018-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z umową.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Ropczyce (podkarpackie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)