SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ Łódź oferta pracy Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BADANIA OPINII PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw badań społeczno-ekonomicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: humanistyczny, ekonomiczno - socjologiczny
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 77/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw badań społeczno-ekonomicznych
Data dodania oferty pracy: 01.12.2017
Oferta pracy ważna do: 01.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, sprzedawanie ofert i wycen, spisywanie i realizacja zamówień, prowadzenie dokumentacji biurowej
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)
organizacja i prowadzenie szkoleń dla klientów spółki, w tym szkoleń wyjazdowych, prowadzenie działalności marketingowej na rzecz Spółki, czynności związane z regulowaniem stanów prawnych nieruchomości (w szczególności przygotowywanie dokumentacji prawnej dot. nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji fotograficznej nieruchomości), sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych i umów, świadczenie bieżącej obsługi prawnej na rzecz klientów Spółki, prowadzenie wideokonferencji z klientami Spółki
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Cieszyn (śląskie)
sprawdzanie realizacji ustawienia danych planistycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kwidzyn (pomorskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług•pomoc przy opracowywaniu projektów umów zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30000 euro •redagowanie i kompletowanie dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Kamienica Królewska (pomorskie)
-Obsługa klienta przy ladzie, krojenie wędlin, serów, porcjowanie mięsa,- Praca 2-zmianowa: 6:00-14:00; 13:30-21:30- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: tczew_braci_grimm_personalny (at) carrefour.com- Kontakt: tel. 58 530-53-53
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Klementowice (lubelskie)
Prowadzenie rejestru wagonów zarejestrowanych w TDT.Prowadzenie rejestru wagonów wyłączonych do napraw bieżących przez KPP.Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów - obsługi technicznej.Zlecanie napraw okresowych i bieżących.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji TDT dla wagonów, cystern.
DB CARGO SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
prowadzenie spraw biurowych firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, ofertowanie, organizacja spotkań, targów, promocja w mediach, kontakty z mediami, realizacja działań z zakresu PR, tworzenie bazy klientów
BOSZ Szymanik i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-11-19 - Lesko (podkarpackie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami z bazy firmy (przedszkola i szkoły podstawowe), aktywna sprzedaż produktów oraz opieka posprzedażowa, obsługa infolinii przychodzącej (udzielanie informacji na temat produktów ich dostępności oraz warunków sprzedaży), weryfikacja i akceptacja poprawności wprowadzonych zamówień, wystawianie faktur, obsługa reklamacji przy współpracy z pozostałymi działami firmy, współpraca z przedstawicielami handlowymi pracującymi w terenie.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Terminowe księgowanie dokumentów z należytą starannością oraz z uwzględnieniem przepisów podatkowych; Rozwiązywanie problemów wpływających na terminową realizację płatności; Terminowe dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem miesiąca; Terminowe uzgadnianie kont oraz sald dostawców; Archiwizacja; Efektywna komunikacja obejmująca w szczególności: przekazywanie koniecznych informacji/zapytań do odpowiednich zespołów, rzetelne informowanie dostawców oraz klienta, przekazywanie krytycznych problemów na wyższe szczeble zarządzania;
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie kadr i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe sp. z o. o. - 2017-09-27 - Otwock (mazowieckie)
•prowadzenie ewidencji detali;•prowadzenie dokumentacji przychodów i rozchodów;•rozładunki i załadunki towarów;•praca w systemie dwuzmianowym
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-07-17 - Kajetanów (świętokrzyskie)
opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na usługi, dostawy i roboty budowlane, opracowywanie wzorów umów i aneksów do umów na usługi, dostawy i roboty budowlane, uzyskiwanie technicznych warunków przyłączenia (TWP) do sieci i obiektów infrastruktury technicznej
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)
- Tworzenie dokumentów projektowych. Kompletowanie dokumentacji dotyczącej linii produkcyjnej. Przygotowanie produkcji. Kontrola jakości.- Wynagrodzenie: od 1900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-722-03-16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Żwirki i Wigury 6, 43-190 Mikołów) lub e-mail: msternik (at) inmet.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO-PROJEKTOWE "INMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Mikołów (śląskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-07-21 - Lębork (pomorskie)
Patchowanie i upgrade weblogic server. Wdrażanie aplikacji Java EE. Konfiguracja klastra pracy awaryjnej na serwerach oracle.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
nadzór nad siecią komputerowa, sprzetem oraz stroną internetowa, opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych, nadzór nad wykorzystaniem i konserwacją sprzetu nagłaśniającego i oświetleniowego, pomoc w organizacji imprez
Przystań Twórcza Cieplickie Centrum Kultury - 2016-03-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
WG PROGRAMU STAZU
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż towaru (branża spawalnicza)
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
Główne zadania:Współpraca z firmami transportowymi w zakresie wynajmowania środków transportowychPlanowanie, optymalizacja i koordynacja załadunków,Sporządzanie i kompletowanie dokumentacjiKontakt z innymi działami firmy w celu realizacji transportu
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2017-04-10 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta min. 1 rok, dobra znajomość obsługi komputera, wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia do sprzedaży ubezpieczeń znajomość języka angielskiego, umowa zlecenie, wynagrodzenie: 1850 zł + prowizja,
Agencja Ubezpieczeniowa Daniel Urban - 2016-06-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu oraz w wydawnictwach Organizacja targów, seminariówPrzygotowywanie branżowych dodatków reklamowychMonitorowanie wyznaczonych sektorów rynku
Fundacja Sądecka - 2016-03-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Spisywanie umów z kontrahentami przygotowywanie korespondencji, obsługa biura, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych. Praca na miejscu oraz w terenie.
Sitek Tomasz F.H.U Auto Kolor, Debitum Doradztwo Ubezpieczeniowe - 2017-10-13 - Radlin (śląskie)