SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY Nowy Sącz oferta pracy Fundacja Sądecka

Stanowisko: SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu oraz w wydawnictwach Organizacja targów, seminariówPrzygotowywanie branżowych dodatków reklamowychMonitorowanie wyznaczonych sektorów rynku
Data publikacji: 2016-03-08
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Fundacja Sądecka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława Barbackiego 57, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert, prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych Sprzedaż powierzchni reklamowej na portalu oraz w wydawnictwach Organizacja targów, seminariówPrzygotowywanie branżowych dodatków reklamowychMonitorowanie wyznaczonych sektorów rynku
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność rozwiązywania problemów
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : 1)Umiejętności pozyskiwania i obsługi klientów2)Znajomości technik negocjacji i sprzedaży3)Umiejętności analizy potrzeb klienta4)Dobrej organizacji pracy, zaangażowania i kreatywności 5)Znajomości pakietu MS Office / w szczególności Exel 6)Aktywne prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy: Fundacja Sądecka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Władysława Barbackiego 57, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Adres strony pracodawcy: ---
Ulica pracodawcy: Władysława Barbackiego
Numer budynku pracodawcy: 57
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2016
Data dodania oferty pracy: 08.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej we Włocławku
12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2017-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Aktywne prowadzenie działań handlowych, budowa rynku,nawiązywanie, utrwalanie i rozwój współpracy z klientami i dostawcami zagranicznymi,budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami,kompleksowa realizacja procesu zakupu i sprzedaży,realizacja założonych planów sprzedaży,bubieżące monitorowanie należności za zrealizowane zamówienia eksportowe.
Zakłady Mięsne Nowak - 2017-05-19 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. 2 lata doświadczenia, znajomość j. angielskiego. Charakterystyka pracy: przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz bieżące informowanie Klienta o stanie realizacji zleceń, udział w przygotowywaniu ofert handlowych, kontrola realizacji zamówień, prowadzenie negocjacji z Klientem, telefoniczna obsługa Klienta, pozyskiwanie Klientów Biznesowych na podległym terenie, współpraca z pozostałymi działami w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-11 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, aktywne poszukiwanie kandydatów, przeprowadzanie wstępnych rozmów telefonicznych z kandydatami, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, wykonywanie zadań związane z procesem zatrudnienia pracownika, współpraca z innymi działami firmy.
EUROJOB24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Brzesko (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Solec-Zdrój (świętokrzyskie)
Wykształcenie: podstawowe; niekaralność - zaświadczenie; zakres obowiązków: ochrona sali sprzedażowej przed kradzieżami, wypełnianie dokumentacji służbowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Umbrella Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych, rozliczenie środków unijnych i dofinansowań,naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa rady zarządu
BANK SPÓŁDZIELCZY ZIEMI PIOTRKOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - 2017-07-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie min. średnie lub wyższe; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wsparcie w realizacji zadań działu Employer Brandingu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie raportów (Urząd Marszałkowski, GUS, KOBIZE, REACH), prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Wiskitki (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów rosyjskojęzycznych i nowych rynków zbytu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Głusko Duże (lubelskie)
sprawdzanie działania pojazdów, jego podzespołów, ustawianie zbieżności kół, dobór metod naprawy oraz naprawa.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
- Opis zadań: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm. Realizowanie planów sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy. Doradztwo techniczne.- Warunki zatrudnienia: stabilne zatrudnienie, prace w młodym zespole profesjonalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie, karta multisport, prywatna opieka medyczna, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarskich PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 786-864-292) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
"EKO-OKNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja) realizacja autorskich lub zleconych przez dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS (dzieci, młodzież, dorosli), nawiązywanie kontaktów artystycznych,współpraca przy realizacji wydawnictw PGS, stałła współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statutowych, bieżąca współpraca z gł. specjalistą ds. technicznych w zakresie realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, prowadzenie rejestru wydatków bieżących w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2017-01-09 - Sopot (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie z ZUS, US, GUS, kompletowanie dokumentów emerytalno-rentowych, rozliczanie umów cywilno-prawnych, przygotowywanie zestawień, analiz, bieżąca obsługa pracowników
COM.40 LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Ociąż (wielkopolskie)
realizacja procesów rekrutacji, samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, przygotwanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, przygotowywanie umów cywilno-prawnych, naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac, terminowa realizacja zgłoszeń i rozliczeń ZUS, US, PFRON, wprowadzanie i aktualizowanie danych w wewnętrzynm systemie kadrowo-płacowym, czynności dotyczące obsługi uprawnień pracowników niepełnosprawnych oraz pracodawcy wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także wykonujących obowiązki sprawozdawcze związane z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych, prowadzenie spraw związanych z rehabilitacją zawodową i społeczną, przygotowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne pracodawcy.
ERPLAST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analiza rynku branzowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Diagnoza i naprawa maszyn, głównie tokarek numerycznych, asysta podczas wizyt serwisu, bieżąca konserwacja maszyn.
"LAWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Częstochowa (śląskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-28 - Lubaczów (podkarpackie)
jw.
Uniwersytet Warszawski - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie nadzoru pielęgniarskiego nad osadzonymi w tym dokonywanie oględzin sanitarnych, organizowanie przyjęć lekarskich, wykonywanie zabiegów pielęgniarskich
ZAKŁAD KARNY W ŁOWICZU - 2018-05-15 - Łowicz (łódzkie)
kontakt z kontrahentami zagranicznymi, tłumaczenie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kraków (małopolskie)
realizacja obowiązków służby BHP, wynikających z ustawy o służbie BHP
GAMET S.A. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie i wypracowanie nowych rozwiązań, zadania administracyjne obszaru - wsparcie kierownika i dyrektora obszaru, przygotowanie i analizowanie danych i dokumentów, nadzór nad obiegiem i przygotowaniem dokumentów finansowych.
MRIJA sp. z o.o. - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
Proste prace manualne oraz obsługa maszyn poligraficznych. Pracodawca oferuje szkolenia stanowiskowe.
DPH DISPLAY Sp. z o. o. - 2018-06-28 - Szerominek (mazowieckie)