SPECJALISTA DS KONTAKTÓW Z KLIENTAMI ROSYJSKOJĘZYCZNYMI Głusko Duże oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS KONTAKTÓW Z KLIENTAMI ROSYJSKOJĘZYCZNYMI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów rosyjskojęzycznych i nowych rynków zbytu
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Głusko Duże (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głusko Duże, powiat: opolski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie klientów rosyjskojęzycznych i nowych rynków zbytu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS KONTAKTÓW Z KLIENTAMI ROSYJSKOJĘZYCZNYMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głusko Duże
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętności negocjacji, komunikatywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Adres pracodawcy:
Stary Rynek 14/16, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Opole Lubelskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole Lubelskie
Ulica pracodawcy: Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 14/16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 22.06.2017
Oferta pracy ważna do: 06.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Łódź (łódzkie)
odcinanie guzików, nap, zamków, rozcinanie materiału
"ROBOPOL" P.W. - 2018-01-10 - Stęszew (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu na terenie UE
FABIEN Grzegorz Tomaszczyk - 2017-03-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia ( 2.800,00 na okresie próbnym).Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2017-11-14 - Tczew (pomorskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Słupsk (pomorskie)
Wystawianie dokumentów sprzedażowych, opracowywanie nowych ofert, kontakt, pozyskiwanie klientów. Analiza reklamacji oraz kontakt z partnerami z dalekiego wschodu.
Home Invest International Sp. Akcyjna - 2017-04-26 - Płońsk (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzorowanie przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojezycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łódź (łódzkie)
naprawa infrastruktury technicznej PKP TELEKOMusuwanie usterek awarii
kontakt przez OHP - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Metrix Metal Sp. z o.o. Tczewzatrudni:SPECJALISTĘ DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKAWymagania :- Wykształcenie wyższe kierunkowe,- Praktyczna znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska i BHP,- Znajomość wamgań normy ISO 14001,- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane,- Umiejętność pracy w zespole,- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,- Dobra znajomość pakietu MS Office,- Dobra znajomość języka angielskiego.Oferujemy:- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację, poczucie bezpieczeństwa,- Stałe, terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- Dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- Uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- Bogaty pakiet socjalny: bilety do kina, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-11-15 - Tczew (pomorskie)
- Obsługa administracyjna biura,- Przygotowywanie ofert handlowych oraz techniczne wsparcie klienta,- Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania.
Kadry Serwis Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw związanych z nasadzeniami wikliny i zadrzewień, a także wycinkami wikliny i drzew, stosownie do potrzeb eksploatacyjnych na rzekach i kanałach oraz do wymogów ochrony środowiska przyrodniczego i wymogów ochrony przeciwpowodziowej, wnioskowanie do Dyrektora o nakazanie usunięcia drzew lub krzewów, opiniowanie wniosków udział w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych prowadzonych przez Zespół ds. Zamówień Publicznych RZGW, w zakresie ich kompetencji, w tym przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania realizowanego na potrzeby komórki w szczególności w zakresie robót związanych z udrożnieniem poprzez usuwanie drzew i krzewów porastających dno, udział w przygotowywaniu dokumentów merytorycznych niezbędnych do wystawiania faktur za pozyskanie wikliny, pozyskanie drewna opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dotyczących realizacji robót budowlano-montażowych w szczególności w zakresie robót związanych z usuwaniem drzew i krzewów porastających dno oraz brzegi śródlądowych wód powierzchniowych. prowadzenie spraw związanych z wydobywaniem materiałów z koryt rzecznych i zbiorników.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-03-04 - Skęczniew (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych (w tym umów o prace i umów-zleceń),- prowadzenie akt osobowych i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie ze zmianami w prawie pracy,- monitorowanie statusu szkoleń BHP oraz wystawianie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe),- prowadzenie rejestru planowanych i zrealizowanych szkoleń pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej,- wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym (urlopy, zmiany w statusie zatrudnienia),- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz naliczanie zasiłków chorobowych,- sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US, a także informacji do GUS i PFRON,- obsługa programu kadrowo-płacowego Płatnik,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- bieżąca analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych,- kontrola spływu należności,- realizacja płatności,- czynności wynikające z bieżącej działalności firmy,- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników (np. o zatrudnieniu i zarobkach),- wsparcie merytoryczne z zakresu kadr i płac dla pracowników firmy,- sporządzanie raportów kadrowych.Praca na 1/4 etatu od wtorku do soboty+dyżury w niedziele. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Mickiewicza 13
Muzeum Ceramiki - 2017-12-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Współpraca z klientem zewnętrznym, odpowiedzialność za dokonywanie zakupów, kontrola i obsługa dostaw z zakresie ilości, jakości, ewidencji
Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa - 2017-07-17 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, opracowywanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Korzenna (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnionych w firmie osob w zakresie umów o prace i umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Obsługa Klientów internetowych. Wymagana dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV na e-mail: piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-02-11 - Radymno (podkarpackie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-12-01 - Lipiny (łódzkie)
Prowadzenie pełnej księgowości, łącznie ze sprawozdawczością. 1 zmiana: 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wyszków (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynowanie pracy. Prowadzenie nadzoru. Prowadzenie dokumentacji technicznej.
NOVATIS SP Z O.O. - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; biegła znajomość języka francuskiego biegle w mowie i piśmie; obsługa komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskojęzycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Gliwice (śląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców- prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami - sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia czyli umów, świadectw pracy, wypowiedzeń itp.- wykonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzeń, urlopów)- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników- raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych,współpraca z działem marketingu,współpraca z działami: administracji,sprzedaży,obsługi klienta,zarządem
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Przemyśl (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsuga sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbaość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pozyskiwanie kandydatów zgodnych z poszukiwanym profilem,- wprowadzanie danych,- redagowanie ogłoszeń w mediach,- obsługa pracowników agencji
Herzog Sp. z o. o. - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)