SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAKUPU Płońsk oferta pracy Home Invest International Sp. Akcyjna

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAKUPU
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 050 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie dokumentów sprzedażowych, opracowywanie nowych ofert, kontakt, pozyskiwanie klientów. Analiza reklamacji oraz kontakt z partnerami z dalekiego wschodu.
Data publikacji: 2017-04-26
Lokalizacja: Płońsk (mazowieckie)
Pracodawca: Home Invest International Sp. Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazowiecka 6, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie dokumentów sprzedażowych, opracowywanie nowych ofert, kontakt, pozyskiwanie klientów. Analiza reklamacji oraz kontakt z partnerami z dalekiego wschodu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 050 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Rozkład czasu pracy: 08.30-16.30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ZAKUPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płońsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płońsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, praktyczne doświadczenie w sprzedaży, kreatywność, pomysłowość i entuzjazm w działaniu, łatwość w budowaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych, umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równoczesnie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Home Invest International Sp. Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Powązkowska 44C, 01-797 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 734 167 922 w godz. 09.00-16.00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: od.....2017r., Godziny : od 09.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Powązkowska
Numer budynku pracodawcy: 44C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.04.2017
Data dodania oferty pracy: 26.04.2017
Oferta pracy ważna do: 25.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie kasy głównej i rozliczanie z kasami pomocniczymi,- prowadzenie ewidencji księgowej związanej z gospodarką materiałową,- prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji bakowych, zakupu, sprzedaży, kasowych, uzgadnianie sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym,- sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań,- prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych,,- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-30 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór nad procesem produkcyjnym na powierzonym ciągu/wydziale produkcyjnymRealizacja zadań produkcyjnych Prawidłowe przygotowanie stanowiska, maszyn i produktówUdział w konserwacji ciągu produkcyjnegoDbanie o stan techniczny obsługiwanych urządzeńPraca w ruchu ciągłym (6:14, 14:22, 22-6)
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2018-10-23 - Mielec (podkarpackie)
wg. programu- Poszukiwana osoba po 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Krzyków (opolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne,współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-01-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprawne dokonywanie rezerwacji pokoi hotelowych. Praca z wykorzystaniem znajomości języka polskiego, rosyjskiego i angielskiego. Rozwiązywanie problemów dotyczących rezerwacji. Rejestrowanie rezerwacji w specjalistycznym systemie. Odbieranie połączeń przychodzących z określonych obszarów. Profesjonalna obsługa klienta z wykorzystaniem systemów i odpowiednich narzędzi dostarczonych przez pracodawcę. Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista do spraw logistyki
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I NEGOCJACJE WARUNKÓW TRANSAKCJIZNAJOMOŚĆ BRANŻY SILNIKOWEJ.
TOREX A. I R. KŁAK SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-01 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
reprezentacja systemu SOLEX BIS i SOLEX WMS u klientów,prezentacja produktu na targach
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Częstochowa (śląskie)
jw
SKŁAD TECHNICZNY Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-10-10 - Brusy (pomorskie)
Według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Kluczbork (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
• Obsługa spedycji krajowej• Planowanie i ustalanie warunków transportu• Przygotowywanie wyceny transportu dla klienta• Przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej• Koordynowanie zleceń transportu związanych z dostawą towaru• Pozyskiwanie klientów do stałej współpracy w zakresie zleceń transportowych• Sprzedaż usług spedycyjnych• Skuteczne nawiązywanie oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami• Dbanie o wysoką jakość usług spedycyjnych oferowanych klientom• Kreowanie w środowisku spedycyjnym marki firmy
Rulltrans Sp.zoo - 2016-08-24 - Słupsk (pomorskie)
obsługa towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Suwałki (podlaskie)
Zgodnie z zakresem obowiązków na wskazanym stanowisku
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2016-12-29 - Lubań (dolnośląskie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Wola Ociecka (podkarpackie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami; rozwój polityki sprzedaży usług HR; realizacja założonych celów; ścisła współpraca z działem rekrutacji, nadzorowanie i oddelegowywanie zadań; stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb;
LEVEL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników Spółki, opracowywanie procedur i regulaminów wewnętrznych; prowadzenie i aktualizacja akt osobowych; ustalanie prawa do urlopów, ewidencja urlopowa, ewidencja czasu pracy; sporządzanie list płac w tym świadczeń z tytułu choroby, zasiłków, naliczanie składek ZUS; zatrudnianie pracowników, sporządzanie umów, opisów stanowisk, sporządzanie świadectw pracy; sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji ZUS, deklaracji do PFRON;przygotowywanie rocznego planu zatrudnienia i wynagrodzeń; ustalanie wysokości odpisu na ZFŚS, sporządzanie list przyznanych świadczeń. Wysokość wynagrodzenia brutto 1850 zł do uzgodnienia. Kontakt z pracodawca osobisty oraz e-mailowy.
PAULA FISH Sławomir Gojdź Spółka Jawna - 2016-03-08 - Słupsk (pomorskie)
jak w załaczniku
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracySporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracyOpracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhpUdział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracyUdział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2019-04-26 - Białystok (podlaskie)
Ochrona i nadzór budynku, monitoring.
ODNOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Prudnik (opolskie)
Wystawianie faktur, wystawianie dokumentów magazynowych (PW, RW, WZ). Koordynacja wysyłek i rozliczanie magazynu.
CERRYS S.C. Ryskalok R., Ryskalok T. - 2016-02-02 - Wykroty (dolnośląskie)
prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania wszystkich osób pracujących na rzecz Spółki, sporzadzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;sporzadzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2019-01-09 - Żyrardów (mazowieckie)
praca przy komputerze, wprowadzanie danych, wyszukiwanie klientówfirmy
Infobiznes Sp.z o.o - 2017-05-10 - Zambrów (podlaskie)
doradztwo w zakresie prawa pracy, szkolenie w zakresie prawa pracy (CV na adres e-mail: sekretariat (at) ochronapracy.com)
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Wadowice (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów sklepu internetowego, przyjmowanie zamówień i ich realizacja, przyjmowanie zamówień z zagranicy, przygotowanie wysyłek eksportowych, wystawianie faktur i innych dokumentów wysyłkowych, obsługa sekretarska firmy
LEMARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Rusy (warmińsko-mazurskie)
praca na danym stanowisku
Firma TARO Roman Grudziński Spółka Jawna - 2016-03-16 - Tymienice (łódzkie)