SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MAGAZYNU Wykroty oferta pracy CERRYS S.C. Ryskalok R., Ryskalok T.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MAGAZYNU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur, wystawianie dokumentów magazynowych (PW, RW, WZ). Koordynacja wysyłek i rozliczanie magazynu.
Data publikacji: 2016-02-02
Lokalizacja: Wykroty (dolnośląskie)
Pracodawca: CERRYS S.C. Ryskalok R., Ryskalok T.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyzwolenia 33, 59-733 Wykroty, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur, wystawianie dokumentów magazynowych (PW, RW, WZ). Koordynacja wysyłek i rozliczanie magazynu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I MAGAZYNU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wykroty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogrodziec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Word
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość programów Word Excel, znajomość zasad fakurowania i prowadzenia gospodarki magazynowej.
Nazwa pracodawcy: CERRYS S.C. Ryskalok R., Ryskalok T.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Wyzwolenia 33, 59-733 Wykroty, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę przesyłać na adres e-mail cerrys (at) cerrys.com.pl lub kontakt osobisty w godzinach 08.00-12.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Nowogrodziec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wykroty
Ulica pracodawcy: Wyzwolenia
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 02.02.2016
Oferta pracy ważna do: 01.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w sklepie Basketo w Toruniu - sklep koszykarski
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-01-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie faktur do systemu handlowego, obsługa klientów hurtowych, sporządzanie raportów.praca w godzinach: 8-16, 9-17, 10-18.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie planów zakupowych i sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Płock (mazowieckie)
Przyjęcia/ Wydania towaruKonfekcjonowanie zamówieńNadzór i kontrola nad stanami magazynowymi inwentaryzacjepraca w godz. 9-17
Hexagones Sp. z o.o. - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie produkcji, zarządzanie zasobami ludzkimi, pisanie zleceń produkcyjnych
P.W. Karton - 2018-06-12 - Kielce (świętokrzyskie)
handel zagraniczny
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Węgrce Panieńskie (świętokrzyskie)
Promocja i sprzedaż usług Orange Polska (usługi bankowe i energetyczne).Obsługa klientów.Praca w godzinach: 9.00-17.00
ORANGE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Więcej informacji: www.katowice.so.gov.pl - Zakładka Oferty PracyGłówne obowiązki i czynności:1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe: rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
przerowadzanie kontroli urządzeń, bieżące naprawy, nadzór nad pracownikami, dbanie i mienie firmy
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. ODDZIAŁ LOGISTYKA PIERWOTNA GAZU W PŁOCKU - 2018-12-04 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Kontakty z klientem zagranicznym, prowadzenie dokumentacji sprzedaży eksportowej, przyjmowanie zamówień
Zakład Budowy Maszyn ZREMB - CHOJNICE S.A. - 2017-05-11 - Chojnice (pomorskie)
-prezentowanie oferty i sprzedaży produktów ubezp.-aktywne pozyskiwanie klientów -dopasowywanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów-współpraca z działem likwidacji szkód
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna - 2016-10-18 - Łuków (lubelskie)
odbiór i wydawanie z magazynu materiałów (m.in. blachy), kontrola dostaw, wypełnianie dokumentacji, dokumenty PZ.
NOVAR Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Gliwice (śląskie)
aktywne poszukiwanie osób chcących podjąć pracę w Polsce, sporządzanie ofert pracy w języku angielskim i rosyjskim, organizacja przejazdu cudzoziemca, przygotowanie dokumentów do przyjazdu, legalnego pobytu, pracy w Polsce.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Chylin (wielkopolskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,– KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca przy produkcji lodów.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa klientów w tym : oferowanie, obsługa zamówień, umawianie dostaw, fakturowanie monitorowanie płatności weryfikacja cen i warunków płatności.
KINGSPAN Sp. z o.o. w Lipsku - 2016-02-08 - Lipsko (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów, windykacja niezapłaconych należności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczaniem w urzędachpraca na umowę zlecenie (107 godzin w miesiącu), praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i przedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Brzeźnica (małopolskie)
Obsługa klienta i podpisywanie z nim umowy, pomoc logistyczna, przyjmowanie zleceń od klientów, wprowadzanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów poszukujących określonych specjalistó do zatrudnienia w firmie na rynku Polski z nastawieniem na zawód handlowca - kontakty głównie zdalne, z gotowością do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych z klientem, zadania określone w porozumieniu i zgodnie z planem firmy, nawiązanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami - stałe kontakty z pozyskanymi klientami firmy, rozwój sprzedaży, bieząca analiza rynku pracy z perspektywy branży sprzedawców, kreowanie nowych pomysłów na podstawie własnych doświadczeń w pracy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Wołczyn (opolskie)
- Pozyskiwanie nowych Klientów,Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Obróbka zdjęć produktowych. Wykonywanie atrakcyjnej i zgodnej z trendami grafiki. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Biegła obsługa komputera i internetu. Znajomość programu graficznego np. (Corel, Photoshop), Znajomości języka HTML, CSS będzie dodatkowym atutem. Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - praca z dostawcami zagranicznymi. Dobra organizacja pracy i samodzielność, Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, Wysoka kultura osobista, Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, Negocjowanie warunków współpracy.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Prowadzenie rachunkowości, księgowości, sprawozdań finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Kraków (małopolskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Drwinia (małopolskie)
Sprzedaż urządzeń dźwigowych.
Lift Plus PL Kaczmarczyk Spółka Jawna - 2015-12-02 - Wrzosowa (śląskie)
obsługa klienta, obsługa systemu sprzedażowego, sporządzanie ofert, pilnowanie terminów, branża okienna
"PAGEN" Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Sosnowiec (śląskie)