SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Krosno Odrzańskie oferta pracy ORLEN PALIWA SP. Z O.O. ODDZIAŁ LOGISTYKA PIERWOTNA GAZU W PŁOCKU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: przerowadzanie kontroli urządzeń, bieżące naprawy, nadzór nad pracownikami, dbanie i mienie firmy
Data publikacji: 2018-12-04
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: ORLEN PALIWA SP. Z O.O. ODDZIAŁ LOGISTYKA PIERWOTNA GAZU W PŁOCKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GUBIŃSKA 65, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przerowadzanie kontroli urządzeń, bieżące naprawy, nadzór nad pracownikami, dbanie i mienie firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie techniczne; Doświadczenie zawodowe minimum 3 lata;Umiejętność ustalania przyczyn awarii i ich usuwanie, koordynacja działań serwisowych.
Nazwa pracodawcy:
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. ODDZIAŁ LOGISTYKA PIERWOTNA GAZU W PŁOCKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
GUBIŃSKA 65, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: GUBIŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
Data dodania oferty pracy: 04.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o. - 2018-08-23 - Koło (wielkopolskie)
-przetwarzanie zamówień klientów-potwierdzanie dostaw-ścisły kontakt z klientem w zakresie zamówien i dostaw-praca głównie w j. angielskim
CETCO-POLAND CETCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-09-12 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
##zakres##
SĄD OKRĘGOWY W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - 2016-03-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-02 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Ustalanie metod kontroli i pomiarów wytwarzanego towaru; wybór odpowiednich urządzeń kontrolno-pomiarowych, opracowanie dokumentów - na podstawie wymagań klienta, norm i warunków technicznych-służących do oceny wyrobu gotowego, opracowywanie i przekazywanie tych informacji kierownikowi produkcji oraz zarządowi; śledzenie jakości powstającego produktu w całym ciągu produkcyjnym; zbieranie informacji wtórnych od klienta o wadach, brakach gotowego wyrobu; współpraca z kierownikiem działu produkcji; prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli urządzeń kontrolno-pomiarowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Obowiązki- przeprowadzanie instalacji i wdrożeń naszych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- drobne naprawy
Scooter Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Bytom (śląskie)
•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)
kompleksowa obsługa klientów przez telefon/ email w zakresie sprzedażypoprzez dostarczenie klientowi pełnej informacji o sprzedawanych produktachdoradzanie klientowi w wyborze produktu nawiązywanie i utrzymywaniekontaktów z klientami biznesowymi i detalicznymi; wysyłanie ofert potencjalnymsklepom detalicznych i hurtowniom; pomoc przy realizacji zamówień pakowanie i wysyłka sprzedanych produktów; zamawianie przesyłek kurierskichrealizowanie wyznaczanych celów sprzedażowych; tworzenie baz danych orazobsługa systemu CRM; sporządzanie raportów posprzedażowych Dodatkowemożliwe zadania: współuczestniczenie w opracowywaniu oferty sprzedaży,działań marketingowych. Udział w degustacjach, sprzedaż bezpośrednia podczastargów i wystaw, obsługa sklepu internetowego
PRONPAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Jabłonna (mazowieckie)
specjalista ubezpieczeniowy
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzedaż i obsługa klienta, utrzymywanie stanów magazynowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-08-24 - Żary (lubuskie)
konserwacja oraz naprawy usterek w obiektach budowlanych
Nieruchomości SERVICE GROUP Anna Oczkowicz - 2017-02-09 - Czeladź (śląskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2016-12-15 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współudział w organizowaniu skutecznego systemu ochrony obiektów 4Rblog; współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z ochroną obiektów 4RBlog; udział w opracowywaniu umów na świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO); prowadzenie kontroli i nadzoru w zakresie realizacji umów na świadczenie usług przez SUFO oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; gromadzenie danych i zestawień związanych ze świadczeniem usług przez SUFO w obszarze odpowiedzialności 4RBlog; udział w opracowywaniu sprawozdań, meldunków, analiz oraz innych niezbędnych materiałów analitycznych z zakresu ochrony obiektów wojskowych; udział w planowaniu i organizowaniu szkoleń z zakresu ochrony obiektów wojskowych; uczestniczenie w opracowaniu minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych dla zadań inwestycyjnych ochrony technicznej. Praca jednozmianowa: 7:00-!5:00. Umowa na okres próbny. Wynagrodzenie miesięczne: 2775 zł brutto + 10% premii regulaminowej + wysługa lat. Oferta dostępna w sali F
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów firmy, prowadzenie sprzedaży internetowej, dbanie o ekspozycje towaru, obsługa poczty elektronicznej, przygotowanie oferty handlowej.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Brzesko (małopolskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, kontakt z klientami z rynku czeskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe przeprowadzanie procesu rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie wniosków o wszczęcie opstępowania o udzielanie zamówienia publicznego, programów inwestycji, dokumentacji projektowej; sprawdzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, jej zgodności z umową i kompletności;
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2018-10-18 - Lublin (lubelskie)
- prowadzenie rekrutacji pracowników z zagranicy z wykorzystaniem opisów stanowisk- identyfikowanie mozliwości zatrudnienia kandydatów przez analizę dokumentów pobytowych- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - kontakt z klientem- poszukiwanie zakwaterowań- kontakt z medycyną pracy- ustalanie grafików pracy- planowanie i tłumaczenie szkoleń BHP- prowadzenie cyklicznych spotkań z pracownikami
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
PODKARPACKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2018-11-13 - Boguchwała (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac murarskich
Przedsiębiorstwo Budowlane "NOWBUD" Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
obsługa klienta stacjonarnego - doradca klienta, prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Tychy (śląskie)
Spawy zawiązane z transportem, spedycją w zakądzie produkcyjnym
WINSTAL Sp. z o.o - 2017-02-02 - Jasło (podkarpackie)
- koordynacja działań związanych ze sprzedaża zleceń bieżących i kontraktowych, bieżące prowadzenie raportów sprzedaży,- prowadzenie centralnego rejestru przyjętych do realizacji zleceń i złożonych zamówień u podwykonawcóworaz analiza porównawcza związanych z realizacją kosztów rzeczywistych z kosztami normatywnymi,- analiza zgodnośco stanu faktycznego zrealizowanych zamówień u podwykonawców z otrzymanymi fakturami,- udział w tworzeniu rzeczowych planów produkcji i harmonogramów produkcji,- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowania planów techniczno-ekonomicznych Spółki, - udział w bieżącej analizie stosowanych rozwiązań organizacyjnych i techniczno-technologicznych oraz wdrażanie zmian i postępu technicznego, zapewniających obniżenie kosztów produkcji,- udział w przygotowaniu budżetów i okresowych planów kosztów produkcji wydziałów produkcyjnych i przychodów ze sprzedaży oraz bieżąca kontrola ich realizacji
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-10-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Poszukiwanie nowych odbiorców,podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami,przedstawianie oferty sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji zarządzania audytem wewnętrznym; Współpraca z kierownikami audytu wewnętrznego na całym świecie; Pełnienie funkcji przedstawiciela w inicjatywach projektu audytu wewnętrznego; Regionalna sprawozdawczość regulacyjna; Raportowanie na potrzeby komitetów i rad podmiotów zależnych; Wykorzystywanie aplikacji audytu wewnętrznego, aby odpowiadać na żądania danych ad hoc od kierownictwa wyższego szczebla; W razie potrzeby uczestnictwo w projektach funkcjonalnych i międzyfunkcyjnych. Oczekiwania : wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja biznesowa/handel, umiejętności: audyt wewnętrzny, analiza biznesowa, przygotowywanie wskaźników wydajności dla audytu wewnętrznego, finanse korporacyjne, międzynarodowe zarządzanie finansami, zarządzanie projektami, doświadczenie zawodowe: 2 lata w instytucji finansowej, znajomość języków obcych: angielski poziom znajomości w mowie: biegle, poziom znajomości w piśmie: biegle,
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Końskowola (lubelskie)