SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU CZESKIM (NR REF. SP/CZ/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU CZESKIM (NR REF. SP/CZ/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, kontakt z klientami z rynku czeskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-01-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, kontakt z klientami z rynku czeskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU CZESKIM (NR REF. SP/CZ/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka czeskiego na poziomie C1 (warunek konieczny), w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, kontakt z klientami z rynku czeskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. [Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/CZ/2019" - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe, telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 30.01.2019
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
serwis maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Poznań (wielkopolskie)
w/g stanowiska
KWK Grupa AS - 2015-12-15 - Dąbrowa (świętokrzyskie)
Opis stanowiska:- kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalnym i rachunkowym, - dekretacja i księgowanie dokumentów (zakupowych, kasowych, bankowych i innych), - rozliczanie i kontrola kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami, - comiesięczna weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych, - sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS, - sporządzanie comiesięcznie deklaracji PFRON, - sporządzanie sprawozdań Rb-N, Rb-Z, Rb-UN, Rb-UZ, - rozliczanie delegacji służbowych, - współudział w procesach przygotowawczych do sporządzania sprawozdań okresowych, - wsparcie w procesie kalkulacji kosztów spektakli, - współpraca z innymi działami instytucji. Oferujemy:- interesującą pracę w renomowanej instytucji artystycznej, - możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych, - pakiet socjalny, - zatrudnienie w ramach umowy o pracę. Proponowana stawka wynagrodzenia zasadniczego minimum 2.800 zł. plus maksymalnie 20% dodatku za wysługę lat.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, tworzenie ofert szkoleniowych,prowadzenie szkoleńw ramach posiadanych uprawnień, nadzorowanie procesu przygotowania i realizacji szkoleń ,organizacja, przebieg, rozlicznie , rekrutacja uczestników szkoleń, współpraca z pośrednikami pracy i doradcami zwodowymi, sporządzanie sprawozdań i dokumentacji
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Olsztyn - 2016-01-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Ręczne lub mechaniczne nanoszenie powłok lakierniczych, suszenie (utwardzanie), obsługa pieca, dobór temperatur, czasu, przygotowanie powierzchni metalowych, polakierowania, optłuszczanie.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Jarosław (podkarpackie)
Obowiązki: Nawiązywanie i rozwijanie sieci handlowych z Klientami na międzynarodowych rynkach (USA, UE, Bliski Wschód) Obsługa procesu sprzedaży i obsługa posprzedażowa Tworzenie planów sprzedaży i monitorowanie ich wykonania Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marki na rynku Ścisła współpraca z działami produkcyjnymi, planowaniem i logistykąWymagania: Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację Wiedza techniczna Wysokie umiejętności negocjacyjne Wysokie umiejętności interpersonalne Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel) Prawo jazdy kat. B. Samodzielność i odpowiedzialność Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjnąFirma oferuje: Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Niezbędne narzędzia pracy (telefon, narzędzia informatyczne) Możliwość wykorzystywania umiejętności językowych Możliwość rozwoju zawodowego
Grupa Progres - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
nauczyciel wychowania przedszkolnego
PHU Błażej Świątkiewicz Przedszkole Niepubliczne "BOCIANIE GNIAZDO" - 2017-08-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji magazynowania i dystrybucji. Koordynowanie procesów transportowych; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych. Nadzorowanie i sporządzanie dokumentacji logistycznej; analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych; zapewnianie optymalnych i terminowych działań wszystkich funkcji logistycznych w organizacji, zapewnienie sprawnej komunikacji z udziałowcami i klientami firmy z Libanu i Francji wobec tego biegła znajomość j. francuskiego i arabskiego jest warunkiem koniecznym dla kandydata. Wykształcenie wyższe zarządzanie w rolnictwie, doświadczenie zawodowe 1 rok. Biegła znajomość języka francuskiego i arabskiego. Zaawansowana obsługa europejskich programów logistycznych, zdolności analityczne.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Radzymin (mazowieckie)
- koordynacja i kontrola procesu realizacji zamówień klientów- terminowa organizacja i nadzór wysyłek do klienta- kontrola zabezpieczenia materiałowego dla produkcji- ciągła optymalizacja gospodarki magazynowej- bieżąca optymalizacja funkcjonowania operacji logistycznych- ustalanie priorytetów wykonywania zadań na podstawie planów produkcyjnych- opracowywanie i realizacja budżetu- profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami
SCHRANER POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Koordynacja, nadzór nad realizacją inwestycji, rozliczanie kosztów inwestycji na środki trwałe, organizacja oraz realizacja przeglądów, konserwacji i napraw, dekretacja faktur ( SAP- WORFLOW), realizacja zakupów materiałów, urządzeń, usług, nadzór nad realizacją umów na dostawy mediów.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2016-02-11 - Płock (mazowieckie)
Koordynowanie realizacji przedsięwzięć dotyczących wsparcia logistycznego w ramach HNS szkoleń, ćwiczeń oraz innych zadań, redagowanie dokumentów w języku angielskim oraz uczestniczenie w konferencjach, rekonesansach i spotkaniach z przedstawicielami innych państw. Wymagane: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego, ogólna wiedza dotycząca zabezpieczenia logistycznego jednostki (instytucji), ogólna wiedza dotycząca wsparcia Host Nation Support (HNS), doświadczenie w zakresie logistyki, kontaktów międzynarodowych oraz pracy w języku angielskim. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-01-31 - Wędrzyn (lubuskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela-CK" Sp. z o.o. Kielce - 2018-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
realizowanie założeń strategii firmy w zakresie zakupów,dokonywanie zakupów na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania, rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi dostawcami-monitowanie i prowadzenie działań zapewniających terminową realizację dostaw, praca w międzynarodowym zespole, współpraca z wieloma funkcjami w firmie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmymile widziana znajomość SAP, mile widziana znajomość drugiego języka obcego, znajomosć programu Excel
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie swojej pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert przetargowych wg. SIWZ.Prowadzenie korespondencji dotyczącej procedury przetargów, praca w godz. 7-15
MEGATHERM Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Chmielowice (opolskie)
Zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pisanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych pod względem technicznym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z.BIELECKI - 2016-01-20 - Kwidzyn (pomorskie)
utrzymywanie kontaktów biznesowych z partnerami firmy, kreślenie w programie Auto-Cad
"BHB Bertsch Holzbau" sp. z o.o. - 2016-06-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klientów w dziale telesprzedaży , pozyskiwanie klientów, utrzymanie obecnych klientów w procesie przedłużenia umów
FallWork sp. z o.o. - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta; archiwizacja dokumentów (zgodnie z programem stażu) (pn-pt8-16)
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Bełchatów (łódzkie)
Przyjmowanie, dystrybucja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa centlai telefonicznej, zaopatrzenie biur w niezbędne artykuły biurowe
OKECHAMP S.A.-Poznań - 2017-01-09 - Borucino (wielkopolskie)
Efektywne wykonywanie procesu księgowego dla danego kraju Wykonywanie bieżących operacji księgowo-finansowych zgodnie z celami firmy Działanie jako specjalista i osoba kontaktowa dla procesu księgowości i systemu komputerowego, który go wspieraAktywne dzielenie się wiedzą i informacjami z innymi członkami zespołuWspieranie i coaching kolegów w realizacji celów strategicznych z jednoczesnym zapewnieniem najwyższej obsługi klientaProaktywność w realizacji oczekiwań klientówZapewnienie, że wykonywana praca jest zgodna z procedurami Electrolux Pomoc w rozwiązywaniu problemów i inicjowanie usprawnień Uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach działowych i ogólno-firmowych Bycie przykładem dla pracowników, kształtowanie odpowiedniej kultury pracy Rozwój własnych kompetencji zawodowych, aby zapewnić najwyższą jakość pracy w Centrum Wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zlecanych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, motywacja do pracy, sumienność.
BIURO PODRÓŻY Prima tour s.c. w Kielcach - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-03-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace aplinistyczne. Weryfikacja oraz usuwanie awarii telekomunikacyjnych, elektrycznych, budowlanych. Przeglądy telekomunikacyjne, elektryczne, budowlane. Instalacja systemów: 2G, 3G, 4G, MU.
SPACENET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Karnity (warmińsko-mazurskie)