SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM Łódź oferta pracy Grupa Progres
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki: Nawiązywanie i rozwijanie sieci handlowych z Klientami na międzynarodowych rynkach (USA, UE, Bliski Wschód) Obsługa procesu sprzedaży i obsługa posprzedażowa Tworzenie planów sprzedaży i monitorowanie ich wykonania Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marki na rynku Ścisła współpraca z działami produkcyjnymi, planowaniem i logistykąWymagania: Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację Wiedza techniczna Wysokie umiejętności negocjacyjne Wysokie umiejętności interpersonalne Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel) Prawo jazdy kat. B. Samodzielność i odpowiedzialność Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjnąFirma oferuje: Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Niezbędne narzędzia pracy (telefon, narzędzia informatyczne) Możliwość wykorzystywania umiejętności językowych Możliwość rozwoju zawodowego
Data publikacji: 2016-01-26
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Grupa Progres
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:93-100 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki: Nawiązywanie i rozwijanie sieci handlowych z Klientami na międzynarodowych rynkach (USA, UE, Bliski Wschód) Obsługa procesu sprzedaży i obsługa posprzedażowa Tworzenie planów sprzedaży i monitorowanie ich wykonania Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i marki na rynku Ścisła współpraca z działami produkcyjnymi, planowaniem i logistykąWymagania: Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację Wiedza techniczna Wysokie umiejętności negocjacyjne Wysokie umiejętności interpersonalne Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel) Prawo jazdy kat. B. Samodzielność i odpowiedzialność Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjnąFirma oferuje: Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Niezbędne narzędzia pracy (telefon, narzędzia informatyczne) Możliwość wykorzystywania umiejętności językowych Możliwość rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację Wiedza techniczna Wysokie umiejętności negocjacyjne Wysokie umiejętności interpersonalne Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel) Prawo jazdy kat. B. Samodzielność i odpowiedzialność Mile widziane zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Grupa Progres
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Wólczańska 53, 90-608 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Adres strony pracodawcy: www.grupaprogres.pl
Ulica pracodawcy: Wólczańska
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 26.01.2016
Oferta pracy ważna do: 25.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń;
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Pabianice (łódzkie)
Przygotowywanie elementów stalowych i ich montaż. Praca głównie na terenie krajów UE (sporadzcynie również w Polsce).
Novmar Sp. z.o.o - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
doradztwo techniczne i sprzedaż produktów z branży budowlanej, kontakty- współpraca z inwestorami i architektami, wprowadzanie nowych produktów na rynek
PHU FASTERM - 2016-08-23 - Głogowo (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż towarów firmy i pozyskiwanie nowych klientów
WIREX sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2017-03-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKOntakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PL.
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
skuteczna windykacja telefoniczna, codzienny monitoring spłaty należności, kontrola wpłat należności po terminie zapłaty, raportowanie działań, współpraca z działem obsługi klienta i działem sprzedaży.
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2018-01-25 - Człuchów (pomorskie)
Samodzielne wykonywanie pomiarów mebli, pomoc przy montażu mebli.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Żabokliki-Kolonia (mazowieckie)
zgodnie z ofertą
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Bytów (pomorskie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-05-07 - Rytel (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Siemiatycze (podlaskie)
Do zadań należeć będzie:- bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych oraz ich ewidencja, - analiza kont księgowych,- sporządzanie deklaracji VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (bankami, firmy leasingowe, audytorzy),- współudział w opracowaniu instrukcji i procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obszaru finansowo-księgowego. Oferujemy:- umowę o pracę,- stabilne warunki zatrudnienia, możliwość podnoszenia kwalifikacji, - prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika oraz jego bliskich,- atrakcyjne warunki wynagradzania m. in. dodatek stażowy, nagrody jubileuszowe.
PALLMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-15 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
informatyk
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Częstochowa (śląskie)
wyk. wyższe kier. związany z meblarstwem, 15 lat doświadczenia w branży meblarskiej , znajomość tureckiej branży meblowej, biegła znajomość j. tureckiego w mowie i piśmie, kontakty z dostawacami mebli w j. tureckim.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kania (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie sprawozdań ewidencja czasu pracy pracowników, sporzadzanie listy płac zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń (obsługa płatnika)
FAST-FOL Gadomscy Sp. J. - 2017-01-27 - Mława (mazowieckie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
realizacja strategii marketingowo - handlowej przedsiębiorstwa
Stajnia ISKRA Jakub Gossa - 2017-07-26 - Sztumskie Pole (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zagranicznego klienta, obsługa programów księgowych, udział w prowadzeniu księgowości.
BS FORMAT Spółka Cywilna Katarzyna Bugla, Adam Staniek - 2015-11-26 - Pszów (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2016-11-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zarządzanie projektem, zarządzanie personelem, tworzenie dokumentacji.
AN-ELEC Sp. z o.o. - 2015-12-14 - Gdynia (pomorskie)
obsługa biura-budowanie i wzmacnianie wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, przyjmowanie i procesowanie zamówień, sprzedaż produktów firmy, wystawianie faktur, pakowanie i nadawnie paczek.
CENTRUM PEPSYNY Monika Kubik - 2016-04-14 - Rąbień AB (łódzkie)
-obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2018-01-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Białystok (podlaskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa zamówień klientów, wspólpraca za działem produkcji, planowania i logistyka w celu kontroli procesu realizacji zamówienia klienta, prowadzenie codziennej komunikacji z klientami, tworzenie indywidualnych ofert handlowych
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-01-27 - Żabno (małopolskie)