SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI Pszów oferta pracy BS FORMAT Spółka Cywilna Katarzyna Bugla, Adam Staniek
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 9 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa zagranicznego klienta, obsługa programów księgowych, udział w prowadzeniu księgowości.
Data publikacji: 2015-11-26
Lokalizacja: Pszów (śląskie)
Pracodawca: BS FORMAT Spółka Cywilna Katarzyna Bugla, Adam Staniek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pszowska 545, 44-370 Pszów, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa zagranicznego klienta, obsługa programów księgowych, udział w prowadzeniu księgowości.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 ostatecznie godziny do uzgodnienia z pracodawcą. Początkowo praca na umowę zlecenie, następnie umowa o pracę. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny od 8.00 do 14.00 lub CV proszę przesyłać na adres e-mail.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 9 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość podstaw księgowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodwe min. 4 m-ce w księgowości. Mile widziane wykształcenie wyższe.
Nazwa pracodawcy:
BS FORMAT Spółka Cywilna Katarzyna Bugla, Adam Staniek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Pszowska 545, 44-370 Pszów, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Pszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszów
Ulica pracodawcy: Pszowska
Numer budynku pracodawcy: 545
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.11.2015
Data dodania oferty pracy: 19.11.2015
Oferta pracy ważna do: 14.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsluga klienta anglojezycznego i hiszpańskojęzycznego(telefonicznie, mailowo, poprzez czat), doradzanie klientowi wsprawach pracowniczych oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii kadrowych,pracowniczych. Praca z komputerem i excelem.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI W FIRMIE, OBSŁUGA TRANSAKCJI BANKOWYCH, ROZLICZENIA UTARGÓW I OBSŁUGA TRANSAKCJI GOTÓWKOWYCH, OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA.
CHOCOOOOOOOOLATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów, spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Łomża (podlaskie)
Marketing firmy, znajomość rynku i sposobów reklamy, znajomość programów i projektowania reklam.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki: Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów Wyszukiwanie poddostawców alternatywnych Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych Dynamizm i otwartość Biegła znajomość MS ExcelOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
OBSŁUGA PROCESÓW PRODUKCYJNYCH - MONTAŻ I PASOWANIE ELEMENTÓW, SPAWANIE TIG/MIG, OBSŁUGA PODSTAWOWYCH ELEKTRONARZĘDZI I NARZĘDZI RĘCZNYCH.
IOD PERFORMANCE SP. Z O. O. - 2018-07-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie procesu kontrolii produktów. Analiza niezgodnych produktów. Współpraca z dostawcami. Zarządzanie reklamacjami odbiorców i dostawców.
Agencja Pracy Tymczasowej Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Osła (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów i kontaktów na bliskim wschodzie w związku z dużym zainteresowaniem produktami firmy na tamtejszym rynku.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Jarosław (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Lewin Brzeski (opolskie)
Kompleksową obsługę potencjalnych beneficjentów, przygotowywanie projektów, realizację i rozliczenie procesu dotyczącego projektów.Prawidłowe i terminowe załatwianie spraw wynikających z zakresu czynności i obowiązków.Prawidłowe stosowanie obowiązujących przepisów prawa przy załatwianiu powierzonych spraw.Bieżące zaznajamianie się z nowymi aktami prawnymi, zarządzeniami i instrukcjami dotyczącymi prowadzonych spraw.Sprawną obsługę zgłaszających się obywateli wraz z zapewnieniem poprawnej informacji,Przestrzeganie przepisów zawartych w Statucie oraz regulaminach Stowarzyszenia.Ochrona przetwarzanych danych (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883 zpóź.zm.)
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA DORZECZE ŁEBY - 2016-09-09 - Łeba (pomorskie)
współpraca z obecnymi klientami firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych, praca na zasadach telepracy
Polska Press Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Końskie (świętokrzyskie)
Obsługa kadrowa i płacowa pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynowanie praca biura, współpraca z nowymi gośćmi fundacji, utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami, sporządzanie wymaganych raportów i sprawozdań, fakturowanie, zarządzanie dokumentami miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska140 h pracy w miesiącu, dyspozycyjnośc pn.-pt. 18sala CE
kontakt przez PUP - 2017-09-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta. Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie dostaw towarów.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
windykacja należności, zapewnienie wysokiej jakości oraz kompletności przygotowanych danych w ramach procesu monitoringu oraz windykacji, generowanie danych, przygotowywanie danych do wysyłki, nadzór nad wysyłką monitów do klientów, prowadzenie czynności wyjaśniających sprawy sporne oraz windykacyjne; rzetelne pozyskiwanie informacji, bezpośrednie, telefoniczne negocjacje z klientami posiadającymi opóźnienie w płatnościach
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-18 - Tarnów (małopolskie)
praca na dziale budowlanym oraz instalalcyjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-08-08 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-05-17 - Rososzyca (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe, sprzedaż fabrycznie nowych pojazdów dostawczych do 3,5t
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Tarnów (małopolskie)
Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Wymagania: wykształcenie wyższe z dziedziny metalurgii ( obróbka plastyczna i termiczna metali), biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego; staż min. 5 lat w zawodzie.Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje na Ukrainę oraz do Bułgarii.
COBERG Sp. z o. o. w Organizacji - 2017-04-20 - Racibórz (śląskie)
Współudział w opracowaniu projektów budowlanych
PRACOWNIA PROJEKTOWA STEFAN SZCZEPAŃSKI - 2017-07-20 - Chojnice (pomorskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; tworzenie biznes planów, tworzenie wniosków o dofinansowanie, tworzenie studium wykonalności, tworzenie strategii rozwoju firm, redagowanie korespondencji bieżącej, pozostałe prace biurowe
Miklewski Consulting Michał Miklewski - 2018-05-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie min.średnie, specjalność: handel, finanse, marketing. Minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość j.angielskiego lub niemieckiego, znajomość programu Subiekt GT lub podobny, obsługa MS Office, prawo jazdy kat.B. przygotowywanie ofert handlowych. koordynowanie procesu zamówień-koordynacja procesu wysyłki towaru do klienta. obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych z rynku instalacji elektrycznych i komputerowych. Korespondecja handlowa z kontrahentami w Niemczech i Belgi. Przygotowanie szkoleń i prezentacji dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Rybnik (śląskie)
Wdrożenie i nadzór nad ISO 9001, tworzenie wdrażanie procedur jakościowych, wprowadzanie i nadzór nad programem ERP IFS.
"MARBACH POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Kompleksowa obsługa kampanii reklamowych i marketingowych, obsługa techniczna materiałów prasowych i telewizyjnych
kontakt przez PUP - 2015-11-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
-
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa stacji zabiegowo-treningowych, obsługa komputera, klientów, dezynfekcja urządzeń, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
KATARZYNA KONIECZNY - 2018-08-14 - Oświęcim (małopolskie)
sprzedaż kursów językowych, obsługa klienta, praca biurowa
LEARNING SYSTEMS POLAND SP. Z O.O.- Szkoła Języków Obcych - 2015-12-03 - Sosnowiec (śląskie)