SPECJALISTA DS.TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH Jelenia Góra oferta pracy Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Stanowisko: SPECJALISTA DS.TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Data publikacji: 2018-01-17
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obsługa administracyjna wspólnot mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: technik budownictwa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie zawodowe 3 lat- prawo jazdy kat. B- obsługa komputera, mile widziane uprawnienia budowlane w spec. konser-bud. praktyczna znajomośc przepisów Prawa budowlanego
Nazwa pracodawcy: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
BANKOWA 32, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: BANKOWA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: ZARZADZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2018
Data dodania oferty pracy: 17.01.2018
Oferta pracy ważna do: 22.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, nazdór nad zleceniami, sporządzanie statystyk, prowadzenie projektów
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Leżajsk (podkarpackie)
Kontakt z klientami, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kraków (małopolskie)
- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Zduny (pomorskie)
zapewnienie ciągłości dostaw materiałów i produktów niezbędnych dla funkcjonowania zakładu,kontrolowanie terminowości dostaw,wspieranie procesu selekcji dostawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych dostawców, pozyskiwanie ofert, ich wycenę, określenie poziomu jakości i analizę warunków finansowych dostawców,wspieranie relacji z wybranymi dostawcami poprzez negocjowanie warunków umowy, rejestrowanie informacji dot. dostawców, cen, warunków kontraktu,zapewnienie technicznej i operacyjnej pomocy dla działań wszystkich działów związanych z zakupami,analizowanie i ocena informacji dotyczących krajowych i międzynarodowych rynków w celu skupienia uwagi na poszczególnych dostawcach lub pozyskaniu alternatywnych źródeł dostaw.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-01-27 - Myszków (śląskie)
Specjalista do spraw szkoleń. Obsługa Sprzętu biurowego i komputerowego. Prowadzenie rozmów z klientami. Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kursowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Kościerzyna (pomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
-PRZEPROWADZANIE I ORGANIZACJA SZKOLEŃ DLA ROLNIKÓW- DORADZTWO ROLNICZE
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR DANIEL SOCHACKI - 2017-06-30 - Lublin (lubelskie)
Specjalista terapii uzależnień w DPS.
Dom Pomocy Społecznej - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie korespondencji mailowej,- tworzenie bazy odbiorców,- aktywne wyszukiwanie odbiorców,- bieżąca obsługa kontrahentów
EGA Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-26 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 w GDAŃSKU - 2018-03-12 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów, bezposredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
Wspieranie klientów indywidualnych, obsługa klienta niemieckojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zabierzów (małopolskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z pozyskiwaniem klientów w branży transportowej; biegła znajomość j. angielskiego; komunikatywność; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; komunikatywna znajomość j. angielskiego oraz pakietu MS Office (zwłaszcza Excel); Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej na terenie całej Polski; realizacja założonych planów sprzedaży; realizacja powierzonych zadań zgodnie ze strategią sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-07 - Gliwice (śląskie)
- Praca przy komputerze, wprowadzanie danych sprzedażowych do programów, kontakt ze sklepami prowadzonymi przez pracodawcę w całej Polsce. Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - jednak nie jest to warunek konieczny. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie kampanii reklamowej w mediach, tłumaczenie korespondencji handlowej, nadzór handlowy nad realizacją zamówień
KUTNOWSKA HODOWLA BURAKA CUKROWEGO W STRASZKOWIE - 2017-05-25 - Straszków (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów w zakresie ochrony i systemów alarmowych
Detektywistyczna Agencja Ochrony"ARGUS"Tadeusz Pachnik - 2017-08-09 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Realizacja zadań kadrowo-płacowych m.in.Sporządzenie, prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji kadrowej związanej z przyjęciem pracownika, przebiegiem pracy i zwolnieniemWystawianie zaświadczeńSporządzanie deklaracji PIT , ZUS oraz DEKSporządzanie sprawozdań okresowych do PEFRON , GUSSporządzanie listy płac Rozliczanie umów cywilno - prawnych;Sporządzanie raportów i analiz.Dbałość o wysoką jakość realizacji obsługi kadrowo-płacowej klientów
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa, naprawa i wykonywanie prac na obrabiarkach typu: tokarki, szlifierki do wałków, otworów, płaszczyzn i narzędzi, wiertarki promieniowe, wytaczarki, strugarki bramowe, frezarki pionowe i poziome, frezarki obwiedniowe, dłutownica fellowsa.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2018-08-03 - Zamość (lubelskie)
rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur), przed wizytą kontakt telefoniczny lub e-mailowy
DB Schenker Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracownik prac wykopowych pod przyłącza oraz przyłącza wod - kan
P.H.U MARCINVEST Marcin Baranowicz - 2016-06-28 - Jaworzno (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu:- wsłtworzenie strategii marketingowej firmy- przygotowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
- nawiązywanie i utrzymywanie długofalowejwspółpracy z firmami branży farmaceutycznej,kosmetycznej, spożywczej, chemicznej,- sprzedaż produktów firmy (B2B),- udział w konferencjach, targach,- negocjacje z kluczowymi klientami.- realizacja planu i budżetu działu sprzedaży- sporządzanie ofert handlowych oraz nadzorowanieprocesu realizacji zamówień- udział w spotkaniach oraz prowadzenie negocjacjihandlowych z klientami- analiza rynku, pozyskiwanie nowych klientóworaz budowanie relacji biznesowych- koordynowanie działań marketingowych poprzezuczestnictwo w targach i prowadzenie kampaniipromocyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Radomsko (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów finansowych dotyczących projektów- sporządzanie przelewów i przesyłanie ich do banku w systemie elektronicznym- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych odnoszących się do projektów- bieżąca analiza realizacji budżetów projektów w zakresie zaplanowanych kosztów i przychodów
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)