SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Koło oferta pracy KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta
Data publikacji: 2018-08-23
Lokalizacja: Koło (wielkopolskie)
Pracodawca: KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SIENKIEWICZA 76A, 62-600 Koło, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
KONIŃSKA WYTWÓRNIA PREFABRYKATÓW KON-BET SP z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Adres pracodawcy:
ZAKŁADOWA 7/B, 62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie. Wymagane cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konin
Ulica pracodawcy: ZAKŁADOWA
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 22.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa klientów
H.R.S.P. i B. Trans-Rol J. Andrzej Remisiewicz - 2016-07-27 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych, stylizacja paznokci
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Ustroń (śląskie)
branża: odzież służbowa i mundurowa,wykształcenie min. średnie kierunkowe (np. odzieżowe),obsługa komputera, internetu i urządzeń biurowych,znajomość krawiectwa i branży odzieżowej,wynagrodzenie + premia
PPHU BONEX Bogdan Nowak - 2015-12-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Polkowice (dolnośląskie)
Oferta prac interwencyjnych.Opracowanie i wdrażanie nowych usług pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Otwock (mazowieckie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru do lady, kontrola nad terminowością towarów, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy, wykładanie cen
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
•Współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi spółkę w zakresie księgowym i kadrowym.•Współpraca z lokalnymi kierownikami nadzorującymi usługi.•Przygotowywanie i obsługa dokumentów kadrowych i księgowych. •Koordynacja przepływu dokumentacji, nadzorowanie terminowości.
SOŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Oświęcim (małopolskie)
Przygotowanie terenów ogrodniczych przy użyciu prostych maszyn; pomoc w sadzeniu drzew i krzewów; przycinanie prostych żywopłotów; odśnieżanie konserwacja sprzętu; wysiewanie nasion traw za pomocą siewnika do trawy, koszenie traw, wysiewanie i nawożenie trawników przy pomocy siewnika do nawozów.
Polski Ogród Andrzej Kalbarczyk - 2017-02-28 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
WSPIERANIE AKTUALNYCH PRAC ADMINISTRACYJNYCH, WYKONYWANIE PRAC BIUROWYCH ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIANIEM OBCOKRAJOWCÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (W TYM LICENCJAT), ZNAJOMOŚĆ USTAWY O ZATRUDNIANIU CUDZOZIEMCÓW, UMIEJĘTNOŚCI OBSŁUGI PAKIETU MS OFFICE, MIN. 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIA, J. ROSYJSKI- BRADZO DOBRY, J. UKRAIŃSKI- BARDZO DOBRYPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
BIXEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg. stanowiska
DORADCA PODATKOWY ALBERT KOKOSZKA - 2017-09-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Weryfikacja dokumentacji i warunków technicznych wykonania specyfikacji klienta, bieżąca kontrola prefabrykacji konstrukcji stalowychlub rurociągów technologicznych, prowadzenie dokumentacji jakościowej, wystawianie protokołów z zakresu kontroli, organizacja i udział w odbiorach zgodnie z planem.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Jedlicze (podkarpackie)
Specjalista ds. rozliczeń odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020, a także innymi dokumentami powiązanymi z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
projektowanie i zarządzanie procesu P2P w dużej organizacji
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie ofert pracy, współpraca z klientem, pomoc w zatrudnieniu.
NEW LIFE PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
nawijanie i impregnacja elementów indukcyjnych,wykonywanie prac monterskich.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Zambrów (podlaskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie wynagrodzeń i potrąceńPraktyczna znajomość prawa pracy i przepisów z zakresu umów cywilno-prawnych, zagadnień z zakresu obowiązkowych ubezpieczeń i podatku dochodowego od osób fizycznychdoświadczenie związane z nadzorowaniem prac zespołu płacowegobiegła obsługa programu Płatnik, MS Office, MS Excel,umiejętność analitycznego myśleniaskrupulatność i rzetelność, uczciwość, dyskrecja,wysoka kultura osobista
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w klasach 1-5 z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Mosina (wielkopolskie)
Dbanie o dobre relacje z kontrahentami, utrzymanie optymalnego stanu zaopatrzenia magazynu, poszukiwanie nowych dostawców na rynku, zamawianie surowców i materiałów do produkcji
KOSPEL S.A. - 2017-05-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór i koordynacja realizacji projektów inwestycyjnych, współpraca z wykonawcami, przygotowywanie dokumentacji inwestycyjnych i przetargowych
Zakład Remontowo Budowlany Stanisław Romaniuk - 2017-11-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
Praca przy konstrukcjach stalowych; jedna zmiana (7-15); kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-15), telefoniczny oraz e-mailowy.
Zakład Produkcji Wielobranżowej "PROWAL" Waldemar Żukowski - 2016-03-02 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie biura, obsługa kadr i płac, obsługa komputera oraz kontakt z biurem księgowo-prawnym
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników podległych działów. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników przydzielonych firm tymczasowych, rozliczanie czasu pracy. Przyjmowanie i obsługa pracowników (również telefoniczna). Wprowadzanie absencji pracowników do systemu kadrowo-płacowego. Raportowanie danych dotyczących zatrudnienia do przełożonego oraz do Koordynatora HR na produkcji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2018-04-04 - Karczew (mazowieckie)
Praca sprzedawcy w sklepie z żywnością eko, obsługa kasy fiskalnej, przygotowywanie dokumentów księgowych, przyjmowanie i dostawa towaru. Kontakt tel. 604 091 298
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agnieszka Bębacz - 2017-07-14 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)