SPECJALISTA DS. SŁODYCZY HINDUSKICH Otyń oferta pracy KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SŁODYCZY HINDUSKICH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Otyń (lubuskie)
Pracodawca: KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tuwima 12, 67-106 Otyń, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SŁODYCZY HINDUSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otyń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Otyń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik technologii żywności*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.10.2017
Data zakończenia pracy: 05.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik technologii żywności* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie zawodowe, 2 letnie doświadczenie zawodowe. Przygotowywanie hinduskich słodyczy. Zgłoszenia tel 604456025
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-466 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik technologii żywności*
Data dodania oferty pracy: 19.10.2017
Oferta pracy ważna do: 18.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRZYDZIAŁ CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OBSŁUGI KADROWO-PŁACOWEJ DO USTALENIA DO USTALENIA W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANEGO DŚWIADCZENIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, PREFEROWANI KANDYDACI Z DOŚWIADCZENIEM ZAWODOWYM, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚC OBSŁUGI KOMPUTERACV I LIST MOTYWACYJNY NA ADRES E-MAIL:LEWANDOWSKA.EWA (at) WOMP.SZCZECIN.PL, LUB PRZESŁAĆ NA ADRES WOMP BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 33
WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM LECZENIA I PROFILAKTYKI - 2017-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rekrutacja pracowników na podane stanowiska pracy, przygotowanie ofert pracy. Monitorowanie ofert pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
W/g zawodu.
INSTYTUT OZE Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne; wymagane min. 5-letnie doświadczenie zawodowe; znajomość programów kadrowo-płacowych: Płatnik, ZUS; znajomość przepisów podatkowych; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice;
DEWIZA KANCELARIA PRAWA FINANSOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z kartą stażu - aktywne wspieranie sprzedaży usług porządkowych, pozyskiwanie i obsługa klientów. I zmiana
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, podtrzymywanie trwałych relacji z klientem, aktywne poszukiwanie nowych klientów, raportowanie do przełożonego
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-02-02 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży, stały kontakt z klientem w języku polskim i angielskim, pozyskiwanie kontrahentów i współpraca z obecnymi, bieżące prace administracyjne
Pini Beef Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Końskowola (lubelskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
Relokowanie pojazdów między Punktami Obsługi Klienta oraz pomoc menegerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie).
kontakt przez OHP - 2016-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i pozyskiwanie kontrahentów
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Zarządzanie zepsołem informatycznym wdrażanie i nadzorowanie sziałania systemów informatycznych. Kontakt z zzepsołem posługującym się językiem hindi
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa klientów firmy. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Sprzedaż powierzchni reklamowych. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Wysyłanie wiadomości e-mail. Bieżąca obsługa biura.- Wynagrodzenie: 11,55 zł/brutto/godzina + premia od sprzedaży od 300 do 7500 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach pracy biura od 9:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> zleceniodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana orientacja na osiąganie celów sprzedażowych. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-15:00) (Tel. 533-314-585) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Sokolska 80 m. 17, 40-087 Katowice) lub e-mail: rekrutacja (at) wydawnictwomt.pl
MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie dostaw towarówwprowadzanie faktur zakupu do systemuprzygotowywanie towarów do wysyłkizapewnienie ciągłego zaopatrzenia w materiały pakowebieżące raportowanie odchyleń jakościowych i ilościowychzgłaszanie reklamacji do dostawcównadzór nad dokumentacją magazynowąokazjonalny kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientemdbałość o porządek w magazynie
Solitech Krzysztof Woliński - 2017-09-21 - Gdańsk (pomorskie)
- telefoniczny, mailowy kontakt w języku niemieckim z firmą w Niemczech,- przygotowywanie materiałów sprzedażowych i marketingowych,- prowadzenie korespondencji handlowej w j. polskim i niemieckim,- przyjmowanie i realizacja zamówień handlowych z zakresu art. myjąco - dezynfekujących,- praca w Białymstoku
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa komputera, wystawianie faktur.
CALFROST Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Kalisz (wielkopolskie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych, prowadzenie dokumentacji medycznej.
MKW Sp z o.o. - 2017-08-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
koordynacja i nadzór prac polowych; analiza kosztów; ocena upraw; opracowywanie okresowych planów, zadań, prezentacji; sprawozdawczość,
AGRO-FUNDUSZ MAZURY Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Drogosze (warmińsko-mazurskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, przygotowywanie dokumentacji sprzedażowych, bieżąca praca w systemie Symfonia
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Końskie (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta księgarni (sklepu papierniczego), przyjmowanie dostaw, ekspozycja towaru.
kontakt przez PUP - 2017-12-24 - Ząbki (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, pomiar u klienta, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych
PBM SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-01-22 - Kolonowskie (opolskie)
jw.
Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
AURA Technologies Sp. z o.o. - 2018-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Zielona Góra (lubuskie)