SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ORAZ OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO Katowice oferta pracy IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ORAZ OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Pozyskiwanie nowych Klientów,Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Obróbka zdjęć produktowych. Wykonywanie atrakcyjnej i zgodnej z trendami grafiki. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Biegła obsługa komputera i internetu. Znajomość programu graficznego np. (Corel, Photoshop), Znajomości języka HTML, CSS będzie dodatkowym atutem. Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - praca z dostawcami zagranicznymi. Dobra organizacja pracy i samodzielność, Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, Wysoka kultura osobista, Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, Negocjowanie warunków współpracy.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
Data publikacji: 2017-06-30
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrowicka 17, 40-722 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie nowych Klientów,Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Obróbka zdjęć produktowych. Wykonywanie atrakcyjnej i zgodnej z trendami grafiki. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Biegła obsługa komputera i internetu. Znajomość programu graficznego np. (Corel, Photoshop), Znajomości języka HTML, CSS będzie dodatkowym atutem. Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - praca z dostawcami zagranicznymi. Dobra organizacja pracy i samodzielność, Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, Wysoka kultura osobista, Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, Negocjowanie warunków współpracy.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ORAZ OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Biegła obsługa komputera i internetu. Znajomość programu graficznego np. (Corel, Photoshop), Znajomości języka HTML, CSS będzie dodatkowym atutem. Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - praca z dostawcami zagranicznymi. Dobra organizacja pracy i samodzielność, Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, Wysoka kultura osobista, Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, Negocjowanie warunków współpracy.
Nazwa pracodawcy:
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-722 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 08:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Profil działalności pracodawcy: TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.06.2017
Data dodania oferty pracy: 30.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa, prowadzenie obsługi klienta w zakresie realizacji zamówień w języku ukraińskim oraz angielskim, udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu transakcji, sporządzanie dokumentów i raportów, monitorowanie stanu należności klientówpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-17:00oferta dostępna w sali E
DORADZTWO FINANSOWO PRAWNE SZYMON DUDEK - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie, koordynowanie i realizacja zleceń produkcyjnych. Zapewnienie klientom pełnego wsparcia w zakresie realizacji zamówień. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem.
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Bolesław (małopolskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-17 - Rzeszów (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, współpraca z handlowcami - obsługa zamówień, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych, prowadzenie dokumentacji handlowej, dbanie o estetykę sklepu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kłobuck (śląskie)
dbanie o kompletność dokumentacji, awizowanie transportów, tworzenie raportów i dokumentacji transportowej, realizacja umów
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Górki (pomorskie)
Osoba na samodzielne stanowisko do pracy w Biurze Rachunkowym, w dziale kadry-płace. Kompleksowa obsługa pracowników, zleceniobiorców, przedsiębiorców. Prowadzenie spraw pracowniczych, doradztwo.
BIURO RACHUNKOWE S.C. ALICJA ZABŁOCKA-KWIECIEŃ ALEKSANDRA SZANIAWSKA - 2018-05-14 - Lublin (lubelskie)
obsługa zamówień telefonicznych i modemowych; aktywna sprzedaż promocji (praca zmianowa w godzinach 8-22)
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - 2017-10-26 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym,pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I oddział w Sochaczewie - 2017-08-24 - Sochaczew (mazowieckie)
wykonywanie wszystkich działań transakcyjnych ds. zakupów P2P dla różnych kategorii na większym obszarze działania, koordynacja, transakcje, wspieranie c (at) mtt w przydzielonych kategoriach/ krajach, zwiekszenie skuteczności istniejących systemów i procesów, wsparcie przy transakcjach dla kupujacych, współpraca z klientami m.in. rynek arabski, obowiązki z zakresu zarządzania i komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
Merytoryczne przygotowanie zbiorów historycznych do wystaw, prezentacji.Organizacja, prowadzenie i koordynacja działań związanych z promocją kulturalną i turystyczną Centrum we współdziałaniu z jednostkami powiatowymi, regionalnymi, zagranicznymi.Opracowywanie materiałów promocyjnych i wydawniczych (foldery, wydawnictwa, oferty itp.).Opracowywanie sprawozdań recenzji z wydarzeń jakie prowadzi pałac.Sporządzanie zaproszeń, podziękowań, listów gratulacyjnych, intencyjnych itp.Utrzymywanie bieżących kontaktów i współpracy z przedstawicielami środków masowego przekazu (media: prasa, radio, TV, portale internetowe i inne).Prowadzenie dokumentacji (sprawozdania, informacje itp.).Opracowywanie planów imprez i wydarzeń kulturalnych na sezony artystyczne w Centrum.Organizowanie wystaw, koncertów, plenerów artystycznych, przedstawień teatralnych, pokazów filmowych i multimedialnych, przeglądów osiągnięć kulturalnych, konkursów, festiwali.Popularyzacja wiedzy o życiu i twórczości Fryderyka Chopina oraz jego związków z Sannikami.
Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach - 2018-01-03 - Sanniki (mazowieckie)
obsługa sekretaryjna biura
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem. Opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących działania systemu identyfikacji pojemników i worków oraz oprogramowania do zarządzania systemu gospodarowania odpadami. Zarządzanie systemem identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem. Nadzór nad organizacyjno - technicznym funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków. Udostępnienie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów mobilnych czytników kodów kreskowych oraz nadzór nad ich eksploatacją. Nadzór i kontrola firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów za skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów. Współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem. Bieżąca współpraca z firmami śiwadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymainy danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. Sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodow kreskowych w trakcie odbioru odpadów. Nadzór, kontrola oraz koordynacja umów z firmami dostarczającymi oprogramowania do obsługi sysytemu gospodarowania odpadami komunalnymi. Bieżąca współpraca z dostawcą oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami. Bieżąca obsługa w zakresie przeglądów i serwisu urządzeń peryferyjnych. Okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP. Współpraca z Działem Godspodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnyh przy rozliczaniu i kontroli Wykonwacy.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-18 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami ukraińskojęzycznymi, którcyh rachunki podlegaja ww. czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
jw.
ANTARES PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie monitorowanie, realizacja zadań inwestycyjnych, remontów. Obsługa gospodarki : odpadami, wodnej,pojazdami.
Nadleśnictwo Niedźwiady - 2018-07-04 - Przechlewo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej Pomerania - 2018-01-15 - Ustka (pomorskie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP.Prowadzenie dokumentacji BHP i PPOŻ zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi.Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP (wstępne i okresowe).Zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień).Opracowanie i wprowadzanie procedur, instrukcji oraz regulaminów związanych z BHP.Przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego.Kontrola stanowisk pracy oraz hali produkcyjnej.Informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń.Koordynacja projektów związanych z dostosowaniem maszyn do wymogów BHP.Współpraca z publicznymi organami kontroli (PIP, PIS, UDT).Zarządzanie odzieżą roboczą i środkami ochrony.Nadzór nad substancjami chemicznymi, kartami charakterystyki substancjiReprezentowanie spółki oraz doradztwo w zakresie obowiązków związanych z ochroną środowiska.Prowadzenie dokumentacji firmy w zakresie gospodarki odpadami.Nadzór nad przestrzeganiem oraz wykonywaniem zaleceń wynikających z decyzji administracyjnych.
CELL-FAST Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu zapewnienia ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej,w celu przygotowani prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-07-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Praca na kuchni, przygotowywanie posiłków itp.
Dom Przyjęć "Pod Białym Orłem" Krzysztof Grzybowski - 2016-05-16 - Łaziska Górne (śląskie)
prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska robotnicze i nierobotnicze
SPE Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
praca z osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gościeradów-Folwark (lubelskie)
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń,Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,Obsługa klienta,Kompleksowa organizacja pracy biura,Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie która będzie wykorzystywana w pracy.
SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Kartuzy (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Szkolenie grup (do 50 osób) z zakresu usług google AdWords i google MyBusiness, Trust and Safety i pozostałych produktów Google.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie sprawności linii produkcyjnej w zakresie hydrauliki, mechaniki. Kontrola stanu technicznego maszyn, urządzeń, usuwanie awarii. Organizacja procesu produkcji, zapewnianie obsady.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-09 - Zakrze (mazowieckie)
praca w charakterze specjalisty ds. marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Krzepice (śląskie)
Przygotowywanie raportów w j. angielskim i rosyjskim, obsługa w j. rosyjskim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Zabierzów (małopolskie)