SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 4301) Bydgoszcz oferta pracy INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 4301)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców- prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami - sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia czyli umów, świadectw pracy, wypowiedzeń itp.- wykonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzeń, urlopów)- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników- raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
Data publikacji: 2018-06-29
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-719 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców- prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami - sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia czyli umów, świadectw pracy, wypowiedzeń itp.- wykonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzeń, urlopów)- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników- raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 4301)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: Kadry, Płace,
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie min. średniewiedza z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów zleceń,minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kadr i płacznajomość programu Płatnik, COMAR ERP OPTIMA (będzie dodatkowym atutem)bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, samodzielnośćumiejętności interpersonalne i komunikatywneumiejętność pracy pod presją czasuumiejętność przetwarzania dużej ilości danychmile widziane osoby posiadające stopień niepełnosprawności
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Fordońska 40, 85-719 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt tel. 724-001-777lube-mail: rekrutacja (at) intergroup.plwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Fordońska
Numer budynku pracodawcy: 40
danePracodawcy_nrKraz: 16990
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 29.06.2018
Oferta pracy ważna do: 29.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola monitoring produkcji,
Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna - 2016-09-20 - Świdwinek (zachodniopomorskie)
profesjonalna obsługa klienta według właściwych standarów; aktywna sprzedaż specjalistycznych produkótw w opraciu o zdobytą wiedzę; budowanie pozytywnego wizerunku marki; realizacja założonych planów sprzedażowych
Brzezicki&Siess S.C. właściciel marki FIVE O'CLOCK - 2016-03-07 - Poznań (wielkopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
-pobieranie próbek gleby, materiału roślinnego, pdłoży ogrodniczych, nawozów, pasz,- organizowanie badań w gospodarstwach rolnych dla potrzeb doradztwa nawozowego.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Koszalinie - 2018-01-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników Urzędu, a także dokumentów dotyczących zmian w tym zakresie oraz rozwiązania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz ustalanie uprawnień pracowników Urzędu wynikających ze stosunku pracy, w szczególności do urlopów wypoczynkowych, dodatków za wieloletnią pracę (dodatków stażowych), nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw emerytalnych i rentowych, udział w przeprowadzaniu naborów do korpusu służby cywilnej, zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, a także prowadzenie komputerowej bazy danych pracowników Urzędu, dokonywanie zgłoszeń pracowników i członków ich rodzin do ZUS, oraz zgłoszeń zmian w danych ubezpieczonych oraz ich wyrejestrowywanie, udział w prowadzeniu sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia w Urzędzie, monitorowanie przeprowadzania pierwszych ocen w służbie cywilnej nowo zatrudnionych członków korpusu służby cywilnej oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych na czas nieokreślony wraz z ustalaniem ich indywidualnych programów rozwoju zawodowego, udzielanie pracownikom Urzędu informacji i wyjaśnień w celu zapoznania ich z uprawnieniami i obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Administrowanie sieci komputerowej spółki
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wykonywanie wszystkich działań transakcyjnych ds. zakupów P2P dla różnych kategorii na większym obszarze działania, koordynacja, transakcje, wspieranie c (at) mtt w przydzielonych kategoriach/ krajach, zwiekszenie skuteczności istniejących systemów i procesów, wsparcie przy transakcjach dla kupujacych, współpraca z klientami m.in. rynek arabski, obowiązki z zakresu zarządzania i komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie rozmów z zagranicznymi klientami w jęz. rosyjskim, tureckim, azerskim, pozyskiwanie nowych klientów, współpracy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Poniatowa (lubelskie)
- obsługa klientów indywidualnych;- pozyskiwanie nowych klientów;- tworzenie ofert handlowych;- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
na podstwie dokumentacji technicznej wykonywanie, sporządzanie dokumentacji po instalacyjnych i integracyjnych, wykonywanie pomiarów i ich analiza.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Ruda Śląska (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
malowanie elementów
Zakład Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych Halina Błażejewicz-Sowa - 2018-03-22 - Katarzynki (kujawsko-pomorskie)
Zdania:- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówek handlowych i gastronomicznych,- organizacja pracy pracowników działu kantyn i gastronomii,- współpraca z dostawcami towarów, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o zapewnienie prawidłowości asortymentu towarów i optymalizacji zapasów w placówkach,- kierowanie i wspieranie działań kantyn i gastronomii w celu osiągnięcia zaplanowanych wielkości sprzedaży,- współpraca z dyrekcjami i kwatermistrzami Aresztów Śledczych i Zakładów Karnych w zakresie zapewnienia prawidłowej obsługi osadzonych i ich rodzin pod względem technicznym, organizacyjnym oraz handlowym.Wymagania:- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,- sprawność w organizacji pracy własnej i podległych pracowników,- gotowość do pracy w terenie,- umiejętność budowania i zarządzania zespołem,- znajomość programu subiekt,- prawo jazdy kat. B,- niekaralnośćMiejsce pracy : praca w terenie
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2018-08-01 - Racibórz (śląskie)
Szpachlowanie, malowanie, montaż płyt KG
Firma Budowlana MAX BUD Mariusz Mieszkowicz - 2016-07-08 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Zarządzanie projektem,współpraca przy wprowadzaniu i realizacji projektów mających duże znaczenie dla przedsiębiorstwa,składanie tygodniowych miesięcznych raportów do Plant Managera i Dyrektora Zarządzającego.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Kutno (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Ząbki (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na komputerze, praca w terenie, kontrola systemów bezpieczeństwa. Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00. Praca w Mikołowie oraz na terenie woj. śląskiego. Pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce. Pracodawca oferuje do dyspozycji pracownika samochód służbowy, telefon komórkowy oraz laptop.
P.P.H.U. AVIKON Adam Woźnica - 2016-10-28 - Mikołów (śląskie)
- Konsultacje wdrożeniowe,- analiza i rozwiązywanie problemów,- wsparcie procesów rozwoju oprogramowania,- zdalna pomoc oraz szkolenia w zakresie obsługi oprogramowania
SULIMO SOFTWARE PIOTR PONIEWOZIK, PIOTR OSIPA SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Chełm (lubelskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wsoierania dzialań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z dzialami : administracji sprzedaży, obsługi klienta.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
rozpoznanie i kontrola jakości odpadów surowców wtórnyvy oraz odpadów elektronicznych i elektrycznych, prowadzenie korespondencji w języku chińskim z kontrahentami w Chinach, monitorowanie, analizowanie, roportowanie wyników jakościowych, prowadzenie rozmów z kontrahentami z Europy Zachodniej w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Lędziny (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów międzywyznaniowych z kościołami w krajach WNP
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
-
P.V. PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-12 - Kluczbork (opolskie)
html strony www, aktualizacja oferty strony www, przygotowanie grafik produktów
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kutno (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)