SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ RUMUŃSKIEGO/MOŁDAWSKIEGO Nowy Sącz oferta pracy Linemedia Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ RUMUŃSKIEGO/MOŁDAWSKIEGO
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Data publikacji: 2016-12-21
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Linemedia Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ RUMUŃSKIEGO/MOŁDAWSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: rumuński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1: mołdawski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: Linemedia Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Wazów
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.12.2016
Oferta pracy ważna do: 21.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sortowanie i pakowanie węgla drzewnego
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ARKO 2" ALICJA KORDELEWSKA - 2018-03-14 - Skórka (wielkopolskie)
Ocena modeli biznesowych kontrola finansowa wszytkich transakcji firmy, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie i podpisywanie umów z firmami chcącymi zatrudnić pracowników przez agencje pracy tymczasowej lub agencje pośrednictwa pracy, rekrutowanie pracowników na różne stanowiska
BASU GROUP Saikat Basu - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)
Aktywne prowadzenie działan promocyjnych i reklamowych, negocjowanie warunków transakcji i cen do gazetek, moniitorowanie rynku.
Rudolf Rygol TOMI MARKT - 2016-09-29 - Gogolin (opolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-03-29 - Jarocin (wielkopolskie)
Utrzymanie porządku, pielęgnowanie zieleni, wykonywanie prostych prac naprawczych Wymiar etatu: 1/2 etatu
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Euro-Car-Serwis" Janusz Mysyk - 2017-09-01 - Starowa Góra (łódzkie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS SP Z OO ,SP.K. - 2015-11-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-02-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
W/g zawodu.
FORMASTER S.A. Kielce - 2017-11-23 - Kielce (świętokrzyskie)
program
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Krasnystaw (lubelskie)
Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta detalicznego i internetowego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2016-07-19 - Gliwice (śląskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Planowanie,koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2016-03-31 - Kutno (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sanok (podkarpackie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2018-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem posługującym się językiem portugalskim.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Zawady (śląskie)
jw.
MEDI-system Sp. zo.o - 2017-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozmów handlowych. Proszę o wysyłanie cv na adres e-mail:dyrektor (at) damix.pl lub marta_r (at) damix.pl lub kontakt telefoniczny 600 430 004 z P. Martą Rumińską - specjalistą ds. handlu.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
poznanie organizacji w firmie, produkcji i produktu końcowego, poznanie technik obsługi klienta, umiejętność konstruowania zamówień, pozyskiwanie dostawców i odbiorców, przygotowywanie ofert dla odbiorców
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Oświęcim (małopolskie)
- wynagrodzenie do uzgodnienia
"DROBEX-AGRO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-31 - Makowiska (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw pracowników i powiatowych lekarzy weterynarii woj. mazowieckiego związanych z urlopami wypoczynkowymi, wychowawczymi, macierzyńskimi, rodzicielskimi, ojcowskimi, szkoleniowymi, bezpłatnymi oraz z przerwami w pracy dla pracownic karmiących dziecko piersią i udzielaniem zwolnień od pracy, prowadzenie spraw dotyczących działalności socjalnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw osobowych, przygotowywanie deklaracji miesięcznych na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wydawanie legitymacji służbowych oraz odznak identyfikacyjnych. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Oferta na stanowisko specjalisty d/s pracowniczych.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie propozycji strategi i planów marketingowych; wsparcie w działaniach marketingowych placówki firmy; promocja marki w sieci internet
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gdynia (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu: psychologii, pedagogiki, resocjalizacji oraz ukończone szkolenie w zakresie specjalisty terapii uzależnień, znajomość technik terapeutycznych, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność. Opis stanowiska: planowanie startegii terapeutycznej, uczestniczenie w zebraniach społeczności terapeutycznej, prowadzenie konsultacji z rodzinami, uczestniczenie w zebraniach klinicznych zespołu terapeutycznego, współpraca z kuratorami, pedagogami, pracownikami socjalnymi w celu efektywnej pomocy pacjentom. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektroniczną na adres: praca (at) psychiatria.com. Prosimy o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych aplikacyjnych przez SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z siedzibą w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33 dla potrzeb niezbędnych do procesu obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochroie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014r poz. 1182, 1662 ze zm.)". Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHCZNIE CHORYCH W RYBNIKU - 2017-05-09 - Rybnik (śląskie)
- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
prowadzenie autobusu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Lubin (dolnośląskie)