SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO Wrocław oferta pracy GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:50-001 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Opiekun klienta
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe, staż pracy: brak wymagań, bardzo dobra znajomość języka węgierskiego
Nazwa pracodawcy:
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Poznańska 21/48, 00-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 29.06.2018
Oferta pracy ważna do: 28.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-obsługa i utrzymanie relacji z obecnymi klientami,-pozyskiwanie nowych klientów -wsparcie dla klientów w zakresie systemów zabezpieczeń-prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych-prowadzenie szkoleń i prezentacji z zakresu systemów zabezpieczeń
DOROTA KISIELEWSKA DPK SYSTEM - 2017-09-06 - Wieliczka (małopolskie)
OPRACOWANIE WNIOSKÓW APLIKACYJNYCH W CELU POZYSKANIA DOTACJI ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa dokumentacji przetargowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space. Praca w różnych projektach jak w Polsce tak i innych państw; Programowanie w różnych językach oprogramowania.Praca w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, wyjazdy do klinetów, ptzygotowywanie kalkulacji, negocjacje warunków sprzedaży, przygotowanie planów sprzedaży
ANRO FIRMA POLIGRAFICZNO-HANDLOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Zawiercie (śląskie)
-tworzenie baz danych potencjalnych klientów,-stałe monitorowanie rynku, pozyskiwanie informacji o potencjalnych postępowania przetargowych i zakupowych w obsługiwanych przez firmę segmentach rynku,-weryfikacja dokumentacji przetargowej, zapytań od klientów oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, oświadczeń, ofert do zapytań, postępowań w oparciu o analizę SIWZ oraz PZP lub inne wymagania formalne, -kompleksowa obsługa postępowań przetargowych i zakupowych,-monitoring rezultatów prowadzonych postępowań, analiza i raportowanie procesu realizacji prowadzonych projektów sprzedażowych,-udział w negocjacjach handlowych, analizowanie warunków kontraktowych, przygotowywanie i weryfikowanie umów sprzedażowych,-ścisła współpraca z Działem Handlowym i Marketingiem w celu wsparcia procesów sprzedażowych, inicjacji kontaktów handlowych, akcji telemarketingowych oraz aktywnego pozyskiwania klientów,-bieżąca obsługa zamówień Klientów,współpraca z Urzędami i Klientami firmy.
SPÓŁKA INŻYNIERÓW SIM SP Z O O - 2016-03-09 - Lublin (lubelskie)
obsługa administracyjna dokumentów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przedstawianie ofert handlowych telefonicznie i reprezentowanie Firmy, doradztwo handlowo-techniczne i sporządzanie ofert, realizowanie założonych planów i polityki sprzedaży, praca w zespole handlowym regionu sprzedaży, udział w targach. Wymagania: wykształcenie min. średnie lub wyższe ekonomiczne/techniczne, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego ( komunikatywnie ) - mile widziana, zdolności do samodzielnej pracy w biurze / mobilnośc, automotywacji, dobrej organizacji, planowania pracy i wyznaczania priorytetów, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość w nawiązywaniu kontaktów i kultury osobistej, orientacja na rezultat i wysokiej jakości wykonywanych zadań, odporność na stres, konsekwencja i skuteczność w osiąganiu założonych celów, umiejetnośc komunikacji elektronicznej i znajomośc pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. handlowych B2B. Praca na 1 zmiane w godz: 8-16
Geldbach Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Mysłowice (śląskie)
Montaż, uruchomienie, serwisowanie, remontowanie urządzeń przemysłowych w zakresie mechanicznym, elektrycznym itp. diagnozowanie i usuwanie usterek, przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi/ konserwacji oferowanych urządzeń
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Pyrzowice (śląskie)
praca biurowa, prowadzenie obsługi klienta w zakresie realizacji zamówień w języku ukraińskim oraz angielskim, udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu transakcji, sporządzanie dokumentów i raportów, monitorowanie stanu należności klientówpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-17:00oferta dostępna w sali E
DORADZTWO FINANSOWO PRAWNE SZYMON DUDEK - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentacji przetargowej, zamówienia publiczne, sporządzanie umów wynajmu pomieszczeń w szkole, prowadzenie gospodarki kasowej, prowadzenie operacji kasowych, sporządzanie raportów i sprawozdań, współpraca z głównym księgowym
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Zakopane (małopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; sprzątanie obiektu; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice.
LANUA INVESTMENTS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Gliwice (śląskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Krosno (podkarpackie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamawianiu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta, przygotowywanie umowy z klientem, obsługa logistyczna.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
współpraca i kontakt z klientem zagranicznym
Adriana S.A. - 2017-03-03 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek i rozładunek samochodów
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa sklepu zoologicznego ( obsługa klienta, sprzedaż , opieka nad powierzonym sklepem, opieka nad akwariami i zwierzętami), obsługa sklepu internetowego, konta allegro
HOBBYSTA Zbigniew Żłobiński - 2016-10-07 - Tychy (śląskie)
- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa e-mailowa, telefoniczna klientów
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-05-25 - Gdynia (pomorskie)
PRACA W SYSTEMI EKADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH, PROWADZENIE KASY W ODDZIALE, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O NARUSZENIU DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH ITP. STAZ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, płacowych z elementami księgowości
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2017-02-28 - Brzyście (podkarpackie)
jw.
Ruch S.A. Oddz. Mazowsze - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
SPIŻARNIA SP. Z O.O., SP.K. - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
Obliczanie płac, podatków i składek ZUS, umowy zlecenie, PIT, obsługa programu Płatnik, bankowość elektroniczna, prowadzenie w małym zakresie kasy przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Polgravel Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie planów produkcyjnych długo i krótkoterminowych; monitorowanie stanów magazynowych produktu gotowego oraz surowców; planowanie zakupów surowców w oparciu o plany produkcyjne; zapewnianie terminowości realizacji zamówień; współpraca z działem kontraktacji, produkcji, technologii, logistyki i działem handlu; opracowywanie prognoz, raportów i zestawień
Animex Foods Spółka z o.o. Spółka Komandytowa Oddział w Iławie - 2017-08-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Weryfikacja produktów zgodnie z dokumentacją, testy funkcjonalne produktów.
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-03 - Bierawa (opolskie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)