SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH Gdańsk oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Polgravel Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Obliczanie płac, podatków i składek ZUS, umowy zlecenie, PIT, obsługa programu Płatnik, bankowość elektroniczna, prowadzenie w małym zakresie kasy przedsiębiorstwa.

Data publikacji: 2017-02-09

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Polgravel Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 521, 80-320 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obliczanie płac, podatków i składek ZUS, umowy zlecenie, PIT, obsługa programu Płatnik, bankowość elektroniczna, prowadzenie w małym zakresie kasy przedsiębiorstwa.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: analityk finansowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, finanse, rachunkowość, 5 letnie doświadczenie zawodowe, znajomość systemów płacowych, ZUS, podstawowa znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk, al. Grunwaldzka 521. Kontakt osobisty w miejscu pracy, telefoniczny: 58 552 43 41 lub mailowy: ksiegowosc (at) polgravel.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Polgravel Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 521, 80-320 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 521

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.02.2017

Data dodania oferty pracy: 08.02.2017

Oferta pracy ważna do: 07.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 1 980 PLN

obsługa klienta w zakresie sprzedazy ofert turystycznych, systemu rezerwacyjnego,
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ŻYWIENIA - 2 221 - 2 700 PLN

Układanie jadłospisów, diet, sporządzanie asygnat, nadzór nad procedurami HACCP
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-09-15 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIOWIEC (W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ) - do 3 500 PLN

realizacja zakupów zgodnie z zapotrzebowaniem,opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia),prowadzenie negocjacji handlowych,wprowadzanie zamówień do tabel,współpraca z innymi działami, w zakresie realizacji procesów zakupowych,zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji).
Yoo Jin IMS Poland Sp. Z O.O. - 2018-02-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU PRODUKTU - od 1 850 PLN

prace nad produktami istniejącymi oraz nowymi
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2016-03-18 - Pawłowice (śląskie)

SPRZEDAWCA / KASJER - DZIAŁ ARTYKUŁÓW ŚWIEŻE - od 2 600 PLN

Obsługa klienta, wykładanie towarów zgodnie z normą, zatowarowywanie, oznaczanie cen na towarach, obsługa kasy fiskalnej, kontrola terminów przydatności.Godziny pracy do ustalenia.
Kaufland Polska Markety Sp. z.o.o., Sp.k. - 2018-06-07 - Andrychów (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 350 PLN

Prace pomocnicze w kuchnioferta pracy przez agencje pracy tymczasowej
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Mielec (podkarpackie)

OPIEKUN FINANSOWY - do 2 200 PLN

pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.Praca na jedną zmianę od 9.00-17.00
Stefczyk Finanse - Towarzystwo Zarządzające SKOK Spółka z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2017-06-06 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. IT - 3 000 - 4 500 PLN

Analiza potrzeb firmy i definiowanie wymagań dla nowychprojektów bieżąca obsługa i merytoryczna realizacjaprojektów przygotowywanie kosztorysów realizowanychprojektów oraz kontrola powstających kosztów przygotowanie specyfikacji dla opracowywanych procesów ipodejmowanie działań w celu ich wdrożenia przygotowywanie dokumentów, procedur oraz procesówzwiązanych z wdrażanymi zmianami organizacjakomunikacji pomiędzy poszczególnymi komórkamiorganizacyjnymi uczestniczącymi w procesie wdrożenia w celuprawidłowego jego przebiegu, koordynacja działańposzczególnych obszarów biznesowych i komórekorganizacyjnych na rzecz terminowej realizacji wyznaczonychcelów określonych w harmonogramach wdrożeniowych współpraca z dostawcami usług i rozwiązań w procesiewdrażania projektowanych zmian.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I KADR - od 3 000 PLN

Prowadzenie ewidencji sprzedaży, prowadzenie ewidencji zakupów, obsługa sekretariatu, przygotowywanie dokumentacji kadrowej,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
LASERTECHNIKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2016-10-25 - Borzytuchom (pomorskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI-428 - od 2 400 PLN

zamawianie transportów, obsługa bieżących zamówień.
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedaż napoi, lodów i ciastek.
FPHU IL FIORE Elżbieta Teuchmann - 2016-03-04 - Przemyśl (podkarpackie)

KIEROWNIK ROBÓT - od 3 000 PLN

Zarządzaniem zespołem, realizacją założonego harmonogramu prac, nadzór nad dokumentacją techniczną.Miejsce pracy: Wrocław, ul. LotniczaKontakt kandydatów z pracodawcą: 413107100, biuro (at) it-control.plPraca na okres : 1 ROKGodzina zakończenia pracy: 16:00
IT CONTROL SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 15 PLN

Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów firmy (filtry powietrza), rozwijanie i utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, praca w systemie CRM.
Filters International Sp.z o.o. - 2018-01-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 400 PLN

1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA PRACY Z DZIECKIEM AUTYSTYCZNYM - od 2 250 PLN

praca z dzieckiem autystycznym w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Zawierciu - 2017-09-05 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA. LOGISTYK - od 2 000 PLN

•budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z nowymi, jak i z istniejącymi już kontrahentami•współpraca, wsparcie i codzienna komunikacja w realizowaniu zamówień, zapytań ofertowych•dbanie o terminowość dostaw towarów i ich wysoką jakość•wystawianie dokumentacji magazynowo – handlowej•monitorowanie terminowości dostaw oraz weryfikację zgodności zamówień z zrealizowanymi dostawami•dbałość o pozytywny wizerunek firmy•zdolności analitycznego myślenia•dobra organizacja własnego stanowiska pracy
GT Automation Krzysztof Reczko - 2017-07-14 - Staszów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW DREWNA - od 2 500 PLN

Realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji itp. Więcej informacji pod numerem 722 337 773 lub71 389 81 50.
Enforest Sp.zo.o - 2018-01-05 - Wołów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - do 2 600 PLN

specjalizacja w sprzedazy częscu asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne, rozwijanie realcji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi oraz zdobywanie nowych, , analiza rynkow zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów, opracowanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego, przygotowanie i nadzór nad dokuemtnacją związaną z obrotem międzynarodowym, negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych, realizacja założonych planów sprzedażowych, cykliczne analizy realizacji ustalonych planów
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-02 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS ORGANIZACJI (REF. WYNAGRODZENIA ZA ZATR. OSÓB DO 30 R.Ż.) - 2 200 - 2 800 PLN

organizacja wyjazdów słuzbowych Zarządu BAP, rezerwacja hoteli, sal konferencyjnych dla gosci zagranicznych, zamawianie art. biurowych, prowadzenie ewidencji wyjazdów słuzbowych
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - do 4 260 PLN

Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami; zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Kraków (małopolskie)