SPECJALISTA DS ORGANIZACJI (REF. WYNAGRODZENIA ZA ZATR. OSÓB DO 30 R.Ż.) Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS ORGANIZACJI (REF. WYNAGRODZENIA ZA ZATR. OSÓB DO 30 R.Ż.)
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: organizacja wyjazdów słuzbowych Zarządu BAP, rezerwacja hoteli, sal konferencyjnych dla gosci zagranicznych, zamawianie art. biurowych, prowadzenie ewidencji wyjazdów słuzbowych
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja wyjazdów słuzbowych Zarządu BAP, rezerwacja hoteli, sal konferencyjnych dla gosci zagranicznych, zamawianie art. biurowych, prowadzenie ewidencji wyjazdów słuzbowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS ORGANIZACJI (REF. WYNAGRODZENIA ZA ZATR. OSÓB DO 30 R.Ż.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.05.2016
Data zakończenia pracy: 11.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2016
Data dodania oferty pracy: 11.05.2016
Oferta pracy ważna do: 10.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn do produkcji lodów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
spawanie wałów , toczenie
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Łomianki (mazowieckie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-02 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
przygotowywanie ofert w jezykach obcych dla kursantów, odbieranie i wykonywanie telefonów, pisanie maili w językach obcych
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżące rozliczanie przychodów i rozchodów materiałów użytych do produkcji, prawidłowa wycena zleceń, sumienność, rzetelność i terminowe rozliczanie się z powierzonych zdań.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o. - 2016-12-05 - Bieruń (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc kuchenna- przygotowywanie posiłków oraz ich wydawanie. Tel. 606 995 995 Monika Medeńska, adres e-mail: zajazdusosny (at) gmail.com
Medeńska Monika ZAJAZD "U SOSNY" - 2017-01-11 - Torzym (lubuskie)
nadzór oraz tworzenie stron www, sprzedaz internetowa, pozycjonowanie stron www
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zamawianie towaru, fakturacja, wprowadzanie faktur, przygotowanie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Chełm (lubelskie)
doradztwo , pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnych, pomoc w rozliczaniu projektów w zakresie Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFPROW), EFS, EFRP; koordynowanie działań zwiazanych z tworzeniem i realizacją wielosektorowej Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020; przygotowywanie i realizowanie działań z zakresu animacji społeczności lokalnej oraz współpracy z grupami społecznymi z terenu LGD "Dolina Drwecy", służących aktywizacji społeczności lokalnej
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania DOLINA DRWĘCY - 2016-06-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
CONCEPT MUSIC ART - 2015-11-18 - Balice (kujawsko-pomorskie)
księgowanie faktur, obsługa kredytów, kontrola rachunków z kontrahentami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-02-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie i przekazywanie zgłoszeń, deklaracji ZUS. Sporządzanie umów o pracę i innych rodzajów umów cywilno-prawnych, dokumentów oraz zaświadczeń związanych z zatrudnieniem. Ewidencja czasu pracy pracowników. Delegowanie zadań dla podległych pracowników oraz weryfikowanie poprawności wykonanych przez nich prac (wdrażanie do pracy nowych pracowników). Utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z klientami Biura;wsparcie Głównej Księgowej w realizowanych celach.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne. Min. 5 lat doświadczenia zawodowego. Biegła znajomość przepisów prawa pracy. Dobra znajomość obsługi programów księgowych/kadrowych (mile widziana znajomość programu OPTIMA, PŁATNIK). Kontakt e-mail: biuro (at) gcbf.pl
BIURO RACHUNKOWE GCBF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-25 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie sprawozdań, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa kasy. Oferta dla osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wypisywanie dokumentów sprzedażowych,obsługa klienta na hali, wprowadzaniezakupów, rozpatrywanie reklamacji,prowadzenie dokumentacji
"IKA" Kamiński Krzysztof - 2016-05-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o. o. - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
- Sporządzanie faktur sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Mostki (lubuskie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna "SZKŁO-PLAST" - 2018-01-03 - Brzesko (małopolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych - kadry i płace dla firmy zatrudniającej ok. 50 osób. Praca na samodzielnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
•bieżąca i posprzedażowa obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych, •weryfikacja potrzeb i problemów z jakimi zgłaszają się interesanci oraz prawidłowe ich przyporządkowanie do oferowanych usług prawnych przez Kancelarię, •współpraca z prawnikami w zakresie ustaleń dalszej obsługi poszczególnych klientów, •nadzór nad dokumentami firmowymi, •doradztwo telefoniczne z osobami zainteresowanymi skorzystaniem z pomocy prawnej, •prowadzenie sprawozdań z wykonanej pracy.Godz. pracy 9-17.
Kancelaria Prawna RIO Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)
NADZÓR NAD PRACĄ PODLEGŁEGO PERSONELU. PLANOWANIE GRAFIKÓW PRACY. NADZÓR NAD BIEŻĄCĄ PRODUKCJĄ. OPRACOWYWANIE WYDZIAŁOWYCH PLANÓW PRODUKCJI W POROZUMIENIU Z KONSTRUKTORAMI. ZAPEWNIENIE BEZAWARYJNEJ REALIZACJI PROCESU PRODUKCYJNEGO. ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI. SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ WYDAJNOŚCI PRODUKCJI.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Bardo (dolnośląskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
do przyuczenia (cięcie na traku)
PRODUCENT STOLARKI BUDOWLANEJ "KORZEKWA" ANDRZEJ KORZEKWA - 2017-01-27 - Wilkowiecko (śląskie)
KONKURS; Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce "Ogłoszenia".Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; dobra znojomość obsługi komputera, w tym MS Office oraz Internetu; umiejętność pracy w zespole; odpornośc na stres; zakres obowiązków: przygotowywanie diagnozy sytuacji problemowej i opracowywanie zakresu pracy z rodziną; prowadzenie indywid. i grupowych form wsparcia; prowadzenie treningów pedagogicznych, rodzinnych; pomoc w zakresie rozwiązywania spraw życiowych; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2016-12-09 - Gliwice (śląskie)
- kompleksowa obsługa reklamacji- wprowadzanie do systemu zgłoszeń reklamacji i ich rozpatrywanie- współpraca z innymi działami firmy- organizowanie wysyłek przedmiotów i części reklamacyjnych
Mirosław Gockowiak - 2018-07-26 - Ciele (kujawsko-pomorskie)