SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ Bieruń oferta pracy Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące rozliczanie przychodów i rozchodów materiałów użytych do produkcji, prawidłowa wycena zleceń, sumienność, rzetelność i terminowe rozliczanie się z powierzonych zdań.
Data publikacji: 2016-12-05
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące rozliczanie przychodów i rozchodów materiałów użytych do produkcji, prawidłowa wycena zleceń, sumienność, rzetelność i terminowe rozliczanie się z powierzonych zdań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie / ekonomiczne, min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, znajomość zagadnień ekonomicznych -księgowości materiałowej, znajomość programu użytkowego typu COMARCH lub innego, sumienność, rzetelność i zdyscyplinowanie,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Bieruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieruń
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.12.2016
Oferta pracy ważna do: 05.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
Republic of Expo Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Brak danych
LECH Garmażeria Staropolska Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-03-13 - Kleosin (podlaskie)
jw.
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 4 IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W WARSZAWIE - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-07-14 - Głogów (dolnośląskie)
Praca w Dziale Rozliczeń PodatkuNiemieckiego. Przygotowywanie, kompletowanie dokumentów do rozliczeń podatkowych w Niemczech. Kontakt z klientem:telefoniczny i/lub mailowy celem uzupełnienia brakujących dokumentów 3.Obsługi bazy CRM i uzupełnianie kartoteki klienta. Kontakt z PunktamiObsługi Klienta, praca w godz. 8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-06-17 - Opole (opolskie)
-prowadzenie bloga na temat wyposażenia wnętrz, -kontakty z prasą, pisanie artykułów tematycznych, -planowanie i wdrażanie działań w social media, tworzenie treści marketingowych, -wyszukiwanie nformacji, -badanie rynku, analiza działań konkurencji
SUPERWNETRZE.PL DAMIAN BOCHENEK-DOBROWOLSKI - 2015-11-26 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z abonentami, odczytywanie danych z liczników energii elektrycznej. Praca w terenie.Wymagane wykształcenie zawodowe/średnie, uprawnienia SEP do 1 kV lub gotowość do ich uzyskania, prawo jazdy kat. B, własny transport.
Zakład Usług Energetycznych Arleta Pietras-Wasiak - 2016-08-22 - Łódź (łódzkie)
Obługa klientów, sprzedaż towarów, działania wspomagające sprzedaż.Prowadzenie sklepu internetowego, wystawianie dokumentów, realizacja wysyłek. Działania marketingowe i reklamowe.
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2016-04-11 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z Kartą Nauczyciela
Zespół Szkół Nr 1 - 2017-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej obsługi kadrowo- płacowej, przygotowywanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, sporządzanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych, przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń, raportów i zestawień, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie dokumentów emerytalnych. Praca w godzinach 8-16 lub 9-17 (do uzgodnienia).
HUMAN PRO LOGISTICS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-10 - Wyszków (mazowieckie)
prace związane z obsługą kadrową pracowników; naliczanie płac;
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGATYNI - 2018-08-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
Nauczanie języka angielskiego, dokonywanie korekt tekstów anglojęzycznych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Language Extreme Marta Aleksandrowicz-Wojtyna - 2018-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o dzieło i umów zleceń, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy, naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji PFRON, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców, zasiłków chorobowych, sporządzanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, wystawianie delegacji służbowych
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - 2016-04-15 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
poznanie struktury ubezpieczeniowej, obsługa klienta, przedsprzedażowa analiza potrzeb klienta, wybór rodzaju ubezpieczenia i złożenie oferty, gromadzenie dokumentów niezbędnych do zawarcia ubezpieczenia, wystawianie wniosków i polis przy pomocy urządzeń elektronicznych w biurze;
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie rynków i ofert na terenie Polski i Ukrainy, pozyskiwanie nowych klientów na Ukrainie, tworzenie ofert handlowych z Ukrainą, negocjowanie umów i warunków handlowych z Ukrainą, relizowanie planó sprzedazowych, reprezentoanie firmy w wydarzeniach branżowych na Ukrainie, sporządzenie dokumentacji sprzedży (Branża paliwowa).
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Częstochowa (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanych transakcji, pozyskiwanie nowych pracodawców, bezpośredni kontakt z klientami hiszpańsko-języcznymi
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Łódź (łódzkie)
Odpowiadanie na potrzeby klienta, analiza sprzedaży, dbanie o rozwój pracowników.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy z Płońska i okolic. Pracownik korzystający z dowozu ponosi koszt w wysokości 110 zł.Godziny pracy: 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.Kontakt z pracodawca jest możliwy pod nr telefonu 22 311-86-01 w godzinach 07.00-15.00 lub osobisty: AUCHAN Łomianki ul. Brukowa 25 w godzinach 07.00-15.00.
AUCHAN Polska Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Łomianki (mazowieckie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z lokalami użytkowymi, dzierżawą terenu, powierzchni reklamowych, prowadzenie spraw odnośnie wykupu nieruchomości gruntowych, sporządzanie umów na najem pomieszczeń dodatkowych i znajomość spraw związanych ze spółdzielczością mieszkaniową.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
OPIS STANOWISKA Obsługa klienta Przygotowywanie produktów do sprzedaży i wysyłki, Obsługa systemu sprzedażyWYMAGANIA: Znajomość jednego z języków obcych w stopniu podstawowym (warunek konieczny): języka niemieckiego, angielskiego lub czeskiego Min. wykształcenie średnie Biegła obsługa MS Office, Internet Komunikatywność i dobra organizacjaOFERUJEMY Pełną wyznań i ciekawą pracę w młodym, przyjaznym zespole Perspektywę rozwoju kariery zawodowej Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Niezbędne narzędzia pracy Możliwość codziennego kontaktu zawodowego w językach obcych
FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak - 2016-12-30 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; tworzenie ofert handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.Umowa zlecenie 90h w m-cu, dyspozycyjność w godz. 6-19Proponowany okres zatrudnienia 3 lataMiejsce pracy: ul. Stargardzka 2 Wrocław, pow. wrocławski
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż hurtowa art. kosmetycznych, kontakt z klientami.Giodziny: 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Piła (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Krzepice (śląskie)
kompletowanie zamówień internetowych, sprzedaż zewnętrzna, sprzedaż internetowa oraz w sklepie,
Piotr i Paweł Detal Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja celów sprzedażowych, obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Megabud Michał Michnowicz - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
prezentacje produktów, sprzedaż mebli biurowych, przygotowanie i wysyłanie ofert na rynki wschodnie, pozyskiwanie nowych klientów na terenie Rosji, Białorusi, UKrainy, Gruzji, Mołdawi
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bronisze (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS PFRON), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów kadrowych, obsługa programów kadrowych, kontakt z klientami
REAL-POL Kancelaria Podatkowa mgr Krzysztof Wantuch - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)