SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - HANDLOWIEC Gdańsk oferta pracy Megabud Michał Michnowicz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - HANDLOWIEC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja celów sprzedażowych, obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Megabud Michał Michnowicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spacerowa 65, 80-299 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja celów sprzedażowych, obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień, współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - HANDLOWIEC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w obsłudze klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, doświadczenie w obsłudze klienta, obsługa MS Office, umiejętność planowania.Miejsce pracy: Gdańsk.Kontakt: biuro (at) megabud.pl lub 501 228 741
Nazwa pracodawcy: Megabud Michał Michnowicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Spacerowa 65, 80-299 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Spacerowa
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.04.2018
Data dodania oferty pracy: 30.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace porządkowe i pielegnacjyjne przy uprawie roślin, praca w godz. 8-16
Gospodarstwo Ogrodnicze Damian Walat - 2016-11-16 - Popielów (opolskie)
Obsługa klienta, indywidualne negocjacje,wycena i sprzedaż towaru,wystawianie faktur,sporządzanie umów pożyczkowych.
TEMPUS SP. Z O.O. - 2016-08-01 - Płock (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z funduszy europejskich Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę narealizację projektu współfinansowanych z funduszy europejskich. Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej; przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy. Monitoring rzeczowy projektu. Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego. Współpraca z kierownikiem projektu. Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą. Realizacjaprojektu zgodnie z przepisami dotyczącymitrwałości projektu/ udzielania pomocy publicznej. Przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów. Obsługaadministracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty. Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z funduszyzagranicznych. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach izagrożeniach w realizacji projektów. Prowadzenie rejestru projektów. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznegosystemu obsługi projektów zagranicznych.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2017-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca z zakresu kadr i płac oraz obsługa sekretariatu w tym:prowadzenie akt osobowych -przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy-prowadzenie ewidencji czasu pracy -sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami-prowadzenie rejestru pism wewnętrznych i zewnętrznych oraz monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów do merytorycznych komórek organizacyjnych
SPOŁEM DISTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie prac budowlanych
PRZEDSIĘBIORSTWO KAMIENIARSKO-USŁUGOWE "POMAR" K. Krzywicki, W. Krzywicki, M. Krzywicki, Kranów Nr 17, Daleszyce - 2016-07-05 - Babie (świętokrzyskie)
Agencja pracy przekazuje pracowników do firmy cateringowej.Do zadań pracowników bedzie należało przygotowywanie zestawów posiłków zgodnie ze wskazanymi dietami. Przygotowywanie półproduktów, pomoc w przygotowywaniu posiłków oraz w ich dystrybucji na stołówkach i w szpitalach. Praca w ramach umowy zlecenia na okres 1,5 roku.3/4 etatu- około 30h/ tygodniowo (3-4 dni w tygodniu w zmianach około 9-10 godzinnych również w soboty i niedziele). Godziny pracy: 04:00 - 14:00 z przerwą godzinową.Wymagania: wykształcenie podstawowe, doświadczenie w pracy na stanowisku, książeczka sanepid, doświadczenie w konfekcjonowaniu posiłków.Możliwość zakwaterowania.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Łódź (łódzkie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynowanie działań wszystkich jednostek organizacyjnych na terenie województwa łódzkiego w zakresie realizacji projektów systemowych i regionalnych.Nadzór i bieżąca kontrola nad prawidłowym przygotowaniem dokumentów przez koordynatora programów w terenie.Nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentów w ramach programów systemowych i regionalnych.Przygotowywanie pełnej dokumentacji (merytorycznej i finansowej) do rozliczeń programów.Przygotowywanie dokumentacji w ramach programów systemowych i regionalnych do postępowań realizowanych na podstawie "Prawo zamówień publicznych"
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP w Łodzi - 2016-08-04 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średnie, bardzo dobra obsługa komputera, prawo jazdy kat B, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługi mieszalnika farb i tynków.Obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta, praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy i umiejętności
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2017-06-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna obsługa i pomoc w kwestiach związanych z procesem zakup narzędzi, utrzymywanie i rozwijanie współpracy z dostawcami narzędzi w oparciu o przyjęte standardy i procedury,tworzenie oraz zarządzanie zamówieniami poprzez uzgadnianie warunków dostaw, monitorowanie ich realizacjiprowadzenie dokumentacji zakupowejkontrola stanów magazynowychtworzenie raportów i innych zestawień dotyczących obszaru zakupówwprowadzanie danych oraz ich aktualizacja w systemie CDN
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Świdnica (dolnośląskie)
sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja określonych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, doradztwo w zakresie produktów bankowych i ubezpieczeniowych
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2016-12-01 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Obsługa klienta w sklepie ogólnospożywczym, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek w miejscu pracy. Praca na dwie zmiany w godz. 7-21.
JADWIGA BOGACZYK SKLEP JAGA - 2017-10-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, aktywna sprzedaż produktów, porządkowanie i segregacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie zestawów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Sygneczów (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządanie deklaracji, ewidencja czasu pracy, rozliczanie PIT i ZUS pracowników, w ograniczonym zakresie pomoc księgowej. Wymagane minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kadrowym. Wymagana znajomość rozliczenia równoważnego czasu pracy, przepisów podatkowych dotyczących pracowników, znajomość podstaw księgowości.
AMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCĄ - 2016-05-18 - Myślenice (małopolskie)
Stałe monitorowanie rynku pozyskiwanie inf. o aktualnych przetargach, przygotowanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, kompleksowa obsługa i weryfikacja postępowania przetargowego, analiza i raportowanie składanych ofert, sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej.
SOEN Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Udzielanie informacji o ofertach Spółki, prowadzenie rezerwacji, planowanie zabiegów, sprzedaż produktów Spółki
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-03-07 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Nasielsk (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich , prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Oczesały (mazowieckie)
PRACE BIUROWE, PROJEKTOWE, HANDLOWE, OBSŁUGA KOMPUTEROWA FIRMY
AGROLAS CO SP. J. - 2018-01-31 - Skierniewice (łódzkie)
Sprzedaż produktów turystycznych
CENTRUM PODRÓŻY I UBEZPIECZEŃ KIM Krystyna Lisiak - 2016-12-29 - Kalisz (wielkopolskie)
zbierania, porównywania, wybór oferttworzenie, koordynowanie, realizacja zamówień,kontakt z dostawcami,zarządzanie zamówieniami,współpraca z magazynem, produkcją, spedycjami,rozwiązaywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawą
FORMTEC BP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Sitno (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji,poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
Kompleksowe przygotowanie imprez, aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów z sektora B2B, tworzenie koncepcji harmonogramów, budżetów, raportów imprez, współpraca z podwykonawcami.
Twój StartUp - 2016-12-09 - Gdańsk (pomorskie)
produkcja, montaż reklam; obsługa ploterów tnących, druujących; frezowanie CNC; wyklejanie folii
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, udział w spotkaniach handlowych, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)