SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI -ŚRODKI TRWAŁE Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI -ŚRODKI TRWAŁE
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Data publikacji: 2018-08-13
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI -ŚRODKI TRWAŁE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 30.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie - 1 rok (wymagany staż - lata: 1)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min 1 rok doświadczenia w przedsiębiorstwie międzynarodowym, znajomość progrmaów SAP,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 13.08.2018
Oferta pracy ważna do: 27.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie napraw
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ELRO" Elżbieta Pufal - 2017-03-21 - Malbork (pomorskie)
-naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, opiekuńczych i innych z zakresu ZUS,-sprządzanie deklaracji DRA, waportów RCA,- sprawozdania do ZUS, GUS, SIO- deklaracje PIT,- zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia do ZUS,- przekazywanie dokumentów drogą elekteroniczną.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Mokrzeszów - 2018-01-12 - Mokrzeszów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Jenin (lubuskie)
-prowadzenie kompleksowej obsługi na odcinku zatrudniania i wynagradzania pracowników , rozliczanie czasu pracy,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON
PPHU FIRMA POLIMAT BREJECKI ROMAN - 2018-01-22 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
Zabiegi pielęgnacyjne roślin i drzew, sadzenie, przycinanie drzew, zbieranie owoców, sortowanie i pakowanie
Gospodarstwo Rolne Jarosław Rozum - 2015-12-15 - Wysoczyn (mazowieckie)
•obsługa kasy biletowej Muzeum,•obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,•obsługa systemu sprzedaży internetowej,•obsługa terminali płatniczych, •tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży, •rozliczanie z gotówki,•udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,•dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-06-01 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie zamówień wewnętrznych, wysyłanie zamówień do dostawców, monitorowanie zamówień, kontakt z dostawcą, tworzenie zamówień, wykresów, analiz i raportów
Automationstechnik sp. z o.o. - 2016-03-22 - Kraków (małopolskie)
x
Agripol Food Sp. z o.o. w Białymstoku - 2017-06-21 - Białystok (podlaskie)
Współpraca z kontrahentami z krajów Europy Wschodniej (Rosja, Bialoruś, Ukraina) oferujących drewno (w szczególności modrzew syberyjski), sporządzanie ofert handlowych, relaizacja zakupów importowych, utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagraniczne (oddelegowanie). Praca na umowę zlecenie, 160 godzin pracy w miesiącu, dyspozycyjnosć w godz. 8:00-16:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie kalkulacji, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, rozliczanie wykonywanych inwestycji, sporządzanie sprawozdań z działalności firmy
Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Tryńcza (podkarpackie)
WYZWANIA, KTÓRE NA CIEBIE CZEKAJĄ:- Pozyskiwanie nowych klientów dla oferowanych przez Dom Finansowy produktów i usług bankowych- Obsługa klientów w punkcie zgodna ze standardami firmy- Realizacja zadań oraz planów finansowych- Zapewnienie kompleksowej obsługi klienta zgodnej z najwyższymi standardami jakości- Utrzymywanie najwyższego poziomu satysfakcji klientów
OLMAX Rafał Kołowajtys - 2016-07-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie podstawowe; znajomość j. angielskiego; obsługa komputera i Internetu; kontakt z klientami internetowymi; sprzedaż za pośrednictwem Internetu; praca przy komputerze; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)
Obsługa firm w zakresie płac, w szczególności: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę (w tym nadgodziny, nocne, premie itp.), umów zleceń, o dzieło, wynagrodzeń zarządu i innych; pełne rozliczanie zwolnień chorobowych (ustalanie podstawy zasiłku, okresu zasiłkowego, rozliczanie zasiłków, naliczanie świadczeń rehabilitacyjnych itp.); rozliczanie zajęć komorniczych; obsługa kontroli ZUS, US, PIP; przygotowanie oraz naliczenie deklaracji ZUS, podatku PIT4, PIT8A.Obsługa firm w zakresie kadr, w szczególności: przygotowanie umów o pracę, zleceń, o dzieło; prowadzenie ewidencji urlopowej oraz ustalanie wymiaru urlopu; zakładanie oraz prowadzenie akt osobowych; kontrola terminów ważności badań, szkoleń BHP, umów; przygotowanie zgłoszeń oraz wyrejestrowań do ZUS.
RACH-MET BIS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-05 - Świętochłowice (śląskie)
Kontakt z klientem, pozyskiwanie i obsługa klientów, przedstawianie oferty firmy i sprzedaż, pomoc w rozwoju firmy (firma zajmuje się sprzedażą prądu dla PGE oraz sprzedażą stron internetowych)
ENERGY 4 BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja pracy między działami, organizacja wyjazdów targowych, prowadzenie portali społecznościowych, prowadzenie strony internetowej, dbanie o wizerunek i rozwój przedsiębiorstwa, kontakty z mediami branżowymi, projektowanie koncepcyjne materiałów promocyjnych.
BIALL Sp.z o.o. - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)
kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon, e-mail), obsługa programów magazynowo-handlowych
A.C.D. CARS s.c. Remigiusz Dagil, Tomasz Dagil - 2017-02-21 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
wykształcenie min. średnie automatyczne, doświadczenie 2-3 lataZakres obowiązków: konserwacja urządzeń pomiarowych nowych generacji (wysoka automatyzacja)
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka - 2016-12-07 - Kobierno (wielkopolskie)
- Prowadzanie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń. Korespondencja z ZUS. Drobna pomoc przy księgowości.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne. 5 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa Internetu. Znajomość programu Płatnik, Optima lub Symfonia. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 08:00-16:00.
CETRA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-28 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie urlopów i nadgodzin pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Werchrata (podkarpackie)
Promocja firmy za granicą. Budowanie siatki sprzedaży za granicą. Wyjazd na zagraniczne targiKorespondecja oraz komunikacja telefoniczna, mailowa z zagranicznymi kontrahentami.
SINUTRONIC Sp. z o. o. - 2017-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
koordynowanie zatrudniania pracowników tymczasowych, pomoc w ich zakwaterowaniu, kontakt pomiędzy pracownikami tymczasowymi a biurem
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Sady (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych.wymagane dokumenty: życiorys - CV, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), oświadczenie o niekaralności lub poświadczenie bezpieczeństwa, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach, kandydat może dołączyć również inne dokumenty potwierdzające wiedzę lub zdobyte doświadczenie
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-11-10 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie usług decynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa techniki biurowej. Zapoznanie z metodyką prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą. Zapoznanie ze specyfiką organizacji wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Płock (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Łochów (mazowieckie)
Zgodnie z umową.
ZM INVEST S.A. - 2017-11-07 - Ropczyce (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 W LEGIONOWIE - 2016-10-28 - Józefów (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)