SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI INFRASTRUKTURY SPECJALISTYCZNEJ Zielona Góra oferta pracy Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra

Stanowisko: SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI INFRASTRUKTURY SPECJALISTYCZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych.wymagane dokumenty: życiorys - CV, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), oświadczenie o niekaralności lub poświadczenie bezpieczeństwa, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach, kandydat może dołączyć również inne dokumenty potwierdzające wiedzę lub zdobyte doświadczenie
Data publikacji: 2017-11-10
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych.wymagane dokumenty: życiorys - CV, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), oświadczenie o niekaralności lub poświadczenie bezpieczeństwa, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach, kandydat może dołączyć również inne dokumenty potwierdzające wiedzę lub zdobyte doświadczenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI INFRASTRUKTURY SPECJALISTYCZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ogólnobudowlane, kolejowe lub drogowe, doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego, zagospodarowanie przestrzennego, znajomość programów Word, Excel, CAD, Norma, upoważnienie budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kolejowe, drogowej lub wyburzeniowej, znajomość zagadnień związanych z użyciem broni i amunicji, poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych lub kandydat podda się postępowaniu do uzyskania ww. poświadczenia.
Nazwa pracodawcy: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Chrobrego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys - CV, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), oświadczenie o niekaralności lub poświadczenie bezpieczeństwa, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie świadectw pracy, kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych uprawnieniach, świadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach, kandydat może dołączyć również inne dokumenty potwierdzające wiedzę lub zdobyte doświadczenie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 10.11.2017
Oferta pracy ważna do: 08.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
MAN Bus Sp. z o. o. - 2017-05-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
Księgowanie faktur od dostawców,rozliczanie faktur z importu i eksportu,sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Leszno (wielkopolskie)
Wsparcie procesu administracyjno-logistycznego, umawianie kurierów (obieg tonerów i drukarek), badanie satysfakcji klientów z obsługi, praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
samodzielne sporządzanie list płac (naliczanie, ewidencja wynagrodzeń, urlopów, zasiłków, itp.) -obsługa pracowników odnośnie wystawiania różnego rodzaju zaświadczeń, informacji, pism, itp. -ewidencja czasu pracy rozliczanie -prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych oraz dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS (DRA, RCA, RSA, RZA, ZUA, ZWUA, itp.) -prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym. -prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowych, podatkowych, osobowej, pozostałych pod względem sporządzania sprawozdań statystycznych.itp
Biuro Rachunkowe - KWAPISZ s.c. - 2016-11-29 - Bełchatów (łódzkie)
Administracja użytkownikami oraz rolami w systemach SAP. Przyznawanie i odbieranie dostępów. Administracja kont użytkowników.
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
wykształcenie min. średnie,mile widziane doświadczenie na ww stanowiskuzakres obowiązków: zamawianie materiałów,wysyłanie zapytań ofertowych,rozliczanie produkcji,uruchamianie zleceń wewnętrznych,tworzenie dokumentów na homologację,sprawozdania do GUS,opisywanie introstatów, nadawanie numerów seryjnych,rozliczanie produkcji,RW PW nanoszenie na arkusze kalkulacyjne,analiza zleceń,odbieranie, wysyłanie poczty elektronicznej,archiwizacja dokumentów
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zapoznanie z przepisami BHP i PPOŹ, zapoznania z profilem działania, obsługa sprzętu, zapozanie z regulaminem funkcjonowania rachunków bankowych, przyjmowanie wniosków o otwarcie rachunków, zapozanie z regulacjami dotyczącymi prowadzenia działalności kredytowej, zawieranie umów kredytowych, przyjmowanie spłat kredytowych, wypłata kredytów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krzywda (lubelskie)
wyk. wyższe kier. związany z meblarstwem, 15 lat doświadczenia w branży meblarskiej , znajomość tureckiej branży meblowej, biegła znajomość j. tureckiego w mowie i piśmie, kontakty z dostawacami mebli w j. tureckim.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kania (wielkopolskie)
obsługa klienta stacjonarna , przygotowywanie ofert dla wykonawców,przyjmowanie faktur . poszukiwanie nowych firm wykonawczych.
KOSTA Sp. z o.o - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej oraz dokumentacji umów cywilnoprawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich pracowników, opracowywanie analiz i raportów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami, sporządzanie dokumentów /deklaracji dla ZUS , US, GUS i PFRON, sporzadzanie list płac, doradztwo w zakresie prawa pracy. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) dctk.wroc.plOferta w sali: E
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, kontakt z klientem dot. wpływu należności, monitorowanie kont klienta, sporządzanie not i księgowanie ich, rozwiązywanie spraw związanych z reklamacjami.
Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Gościcino (pomorskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2012-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych, bieżąca realizacja zamówień klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca po 8 godzin dziennie między 8:00-18:00.Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych (allegro, e-bay, itp). Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- jednak nie jest to warunek konieczny. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Kontakt wyłącznie telefoniczny (533-580-003) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
lakierowanie proszkowe, kontrola jakości, zawieszenie i zdejmowanie detali
INTERCOLOR SP. Z O.O. - 2017-06-20 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kontrola standardów jakości w przedsiębiorstwie, kontrolowanie jakości surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, nadzór nad realizacją procedur GHP, nadzór nad realizacja systemu HACCP, zapewnienie właściej jakości produktów wprowadzanych do sprzedaży i ich dobrego oznakowania.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
PERINO Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Nowy Konik (mazowieckie)
WZ
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i przedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Brzeźnica (małopolskie)
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI, ZE SZKOŁAMI, POZYSKIWANIE SPONSORÓW, REKLAM, FUNDUSZY
REGIONALNA FUNDACJA FILMOWA - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Dobór środków transportowych do otrzymywanych zleceń i przewożonych towarów pod względem technicznym, ekonomicznym oraz formalnym.Nadzorowanie realizowanych zleceń transportowych, w tym fakturowanie wykonanych zleceń.Współpraca z kontrahentami, nadzór nad formalno-prawnymi aspektami dokumentacji transportowej.Archiwizacja dokumentacji transportowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Lublin (lubelskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zduny (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Olkusz (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz zmian w warunkach pracy i płacy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie lis płac, koordynowanie i rozliczanie spraw związanych z bedefitami pracowniczymi, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, GUS, przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy.
"KARSKO" Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Karsko (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługiwanie maszyn, narzędzi i urządzeń do produkcji okien, obrabianie materiałów, cięcie, frezowanie, wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych, nadzorowanie i kontrolowanie jakości wykonanych okien
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Koźla (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Sławoszowice (dolnośląskie)
WG. STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Bytnica (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)