SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA Ostrów Wielkopolski oferta pracy ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie min. średnie,mile widziane doświadczenie na ww stanowiskuzakres obowiązków: zamawianie materiałów,wysyłanie zapytań ofertowych,rozliczanie produkcji,uruchamianie zleceń wewnętrznych,tworzenie dokumentów na homologację,sprawozdania do GUS,opisywanie introstatów, nadawanie numerów seryjnych,rozliczanie produkcji,RW PW nanoszenie na arkusze kalkulacyjne,analiza zleceń,odbieranie, wysyłanie poczty elektronicznej,archiwizacja dokumentów
Data publikacji: 2016-09-28
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie min. średnie,mile widziane doświadczenie na ww stanowiskuzakres obowiązków: zamawianie materiałów,wysyłanie zapytań ofertowych,rozliczanie produkcji,uruchamianie zleceń wewnętrznych,tworzenie dokumentów na homologację,sprawozdania do GUS,opisywanie introstatów, nadawanie numerów seryjnych,rozliczanie produkcji,RW PW nanoszenie na arkusze kalkulacyjne,analiza zleceń,odbieranie, wysyłanie poczty elektronicznej,archiwizacja dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Batorego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty: CVkontakt telefoniczny: 62/592-50-80
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 28.09.2016
Oferta pracy ważna do: 27.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie promocji i rekrutacji na szkolenia - Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i sprawozdań - Organizacja szkoleń i koordynacji z trenerami- Bieżący monitoring szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa infokiosków
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie towaru,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Jasło (podkarpackie)
Obsługa klientów rynku niemieckojęzycznego, rejestracja zamówień w systenmie, obsługa korespondencyjna klientów.
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2018-02-15 - Kłodzko (dolnośląskie)
Kontakt z klientem rosyjskojęzycznym, pomoc klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych, odpowiadanie na pytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie, współpraca z działem inżynierów w celu usprawnienia produktów
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Organizacja przepływu dokumentacjiKontrola dokumentacji transportowejWystawianie faktur sprzedaży, dokumentów magazynowych, nadzór nad podległymi magazynami w poszczególnychoddziałach. Prowadzenie korespondencji dotyczącej działalności spedycyjnejWspółpraca z innymi oddziałami firmy (Czechy, Słowacja, Węgry)Weryfikacja merytoryczna i wystawianie fakturRozpatrywanie reklamacji związanych z rozliczeniami
RADEX Poland Sp. z o. o., Sp. Komandytowa - 2017-11-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prace organizacyjne związane z transportem, nadawanie przesyłek
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Pryzmat" A.W.Sulewscy sp.j. - 2017-09-12 - Mojsławice (lubelskie)
Wykonywanie pełnej obsługi płacowej w zakładzie pracy,naliczanie wynagrodzeń , ZUS , sprawozdawczość, dodatkowo realizowanie zadań z zakresu księgowości, obsługa programu Płatnik.
KPRD Spółka z o.o.w Lublinie - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
szkolenie z jazdy w terenie, konserwacja sprzętu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wojcieszów (dolnośląskie)
prezentowanie oferty oraz dostosowywanie jej do klientów, aktywna sprzedaż produktów finansowych, aktywne pozyskiwanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, analiza potrzeb i oczekiwań klientów
BSTE - innovation Jarosław Kwiatkowski - 2016-03-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, rozszerzanie istniejącego rynku.
P.P.H.U. "PUBLIMA" Sp.J. - 2017-07-04 - Mielec (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów poszukujących określonych specjalistó do zatrudnienia w firmie na rynku Polski z nastawieniem na zawód handlowca - kontakty głównie zdalne, z gotowością do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych z klientem, zadania określone w porozumieniu i zgodnie z planem firmy, nawiązanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami - stałe kontakty z pozyskanymi klientami firmy, rozwój sprzedaży, bieząca analiza rynku pracy z perspektywy branży sprzedawców, kreowanie nowych pomysłów na podstawie własnych doświadczeń w pracy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-08-01 - Lębork (pomorskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży systemów kominowych w programie OPTIMA. Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 346 53 41 lub e-mail: biuro (at) umet.pl
UMET Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Iwiny (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pakowacz
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Ławy (kujawsko-pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Wynagrodzenie: 2600-3100 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 02.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
KIELECKIE INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowywyanie umów pracowniczych oraz dla kontrahentów, swobodne poruszanie się w przepisach administracyjno-prawnych
Spółka „POOLA-REVEL” sp. z o.o. - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż biurowych urządzeń wielofunkcyjnych i wielkoformatowych oraz oprogramowania do zarządzania elektronicznego obiegu dokumentówwynagrodzenie podstawowe + premia
MULTIKOP - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór na sprawnym zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń elektroenergetycznych, gastronomicznych, medycznych.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-01-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
-planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów (publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji,prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,sporządzanie opinii)-prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy (m.in. udział w Targach Pracy, współpraca z PUP, poszukiwania alternatywnych źródeł pozyskania kandydatów)-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów, udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-04-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Do głównych zadań osób na tym stanowisko będzie należało: - Strategiczne planowanie, zarządzanie i realizacja kompaniami marketingowymi dla naszych centrach handlowych w Ostrowie i Głogowie, - Znajomość międzynarodowych trendów panujących na rynku oraz rozwój nowych strategii w istniejących nieruchomościach w kraju i za granicą, - Kierowanie projektem na własną odpowiedzialność, - Tworzenie treści naszych stron internetowych, kanałów w mediach społecznościowych, newsletterów etc., a także nagrywanie filmów i prowadzenie bloga, - Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami w Niemczech i w Polsce, - Rozbudowa prestiżu marki naszych nieruchomości i centrów handlowych, a także współpraca i komunikacja PR, - Kontynuowane ustaleń o celach marketingowych z zarządem spółki, - Analiza i szacowanie sukcesu podjętych działań marketingowych oraz ciągłe opracowywanie możliwości optymalizacji, Ponieważ zainteresowani jesteśmy długoterminową współpracą, dużą wagę przykładamy do obszernego wdrożenia. Stąd konieczna jest gotowość do odbycia wdrożenia częściowego w naszej niemieckiej centrali firmy w Weimarze. Związane z tym koszty ponosimy w wysokości przewidzianej ustawowo. Oferujemy:- ciekawe i urozmaicone zadania z perspektywą i przyszłością w międzynarodowo powiększającym się przedsiębiorstwie zajmującym się nieruchomościami, - atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające wykonywanej pracy, - pracę w przyjaznej atmosferze. Miejsce pracy: Wiemar, Niemcy, pełne oddelegowanie. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - CV i list motywacyjny w języku niemieckim, świadectwa i dyplomy w j. polskim, preferujemy korespondencję drogą mailową - jobs (at) saller-bau.com
ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-12-09 - Niemcy (Niemcy)
obsługa minikoparki;praca na terenie całej Polski; pracodawca zapewnia dojazd do miejsc pracy oraz zakwaterowanie
ZUH PRO-MAR Marcin Ptak - 2017-07-31 - Końskie (świętokrzyskie)
Praca na stanowisku specjalisty w dziale obsługi dystrybucji - instrumenty i części.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie pracy w działu produkcji, nadzór nad zespołem działu produkcji,
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Kobyłka (mazowieckie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2018-01-02 - Lipiny (łódzkie)
kompleksowa, telefoniczna obsługa klientów firmy, doradztwo w zakresie procesowania aplikacji pożyczkowych, wsparcie klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych, realizacja powierzonych zadań wynikajacych z działalności działu, podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami
AVENTUS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Białystok (podlaskie)