SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY(NR 2323) Bydgoszcz oferta pracy MULTIKOP - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY(NR 2323)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż biurowych urządzeń wielofunkcyjnych i wielkoformatowych oraz oprogramowania do zarządzania elektronicznego obiegu dokumentówwynagrodzenie podstawowe + premia
Data publikacji: 2016-04-07
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: MULTIKOP - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 97, 85-027 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż biurowych urządzeń wielofunkcyjnych i wielkoformatowych oraz oprogramowania do zarządzania elektronicznego obiegu dokumentówwynagrodzenie podstawowe + premia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY(NR 2323)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, znajomość pakietu MS Office, mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
MULTIKOP - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 97, 85-027 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. 604-264-391 - p. Jerzy Misztal lub osobisty: MULTIKOP Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 97, 85-027 Bydgoszcz w godz. 8.00 - 16.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8.00 - 16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 97
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.04.2016
Oferta pracy ważna do: 07.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie ręcznego masażu relaksacyjnego
Agencja Pracy Tymczasowej "KIGO" Ireneusz Krzywiecki - 2016-06-28 - Olkusz (małopolskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacja ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-09-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat sieci telekomunikacyjnych , wiedza na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkolenia inżyniera z zakresu GSM BSS oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core Network Opearation and Maintenance, Base Station Subsystem Integration, BSS Parameter Planning, Ip + Ipso Platform, Wireless WCDMA CS Engineer, język aplikacji – JAVA . ZAKRES OBOWIĄZKÓW: TOWORZENIE I UTRZYMANIE STRUKTOR PRODUKÓW FIRMY W BAZACH DANYCH, JAK RÓWNIEZ IMPLEMENTACJA MODELI PRODUKTOWYCH W NARZĘDZIACH OFEROWANYCH I SPRZEDAZOWYCH. WSPÓŁPRACA Z KIEROWNIKAMI I ZESPOŁEM ODPOWIEDZIALNYM ZA CYKL ŻYCIA PRODUKTU W CELU ZAPEWNIENIA PRAWIDOWEGO OFEROWANIA ORAZ DOSTARCZANIA PRODUKTU DO KLIENTÓW.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami, realizowanie polityki firmy w zakresie planu sprzedaży
JUSTUS Sp. z o.o. Agencja Ochrony Osób i Mienia - 2016-03-17 - Katowice (śląskie)
zgodnie z zawodem
Catering Ogródek Piotr Osnowski A Piotr Gancerwicz spółka cywilna - 2016-09-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie, rejestracja i realizacja zamówień, nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
" MEDIVET "S.A. - 2017-11-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Radom (mazowieckie)
sprzedaż produktów z branży opakowań tekturowych na rynek Polski lub zagraniczny (Francja lub Polska), analiza potrzeb klientów, przygotowywanie oferty handlowej, budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Sosnowiec (śląskie)
sprawowanie nadzoru nad organizacją procesu produkcyjnego monitorowanie przebiegu oraz terminowości realizacji umów i zleceń, sporządzanie dokumentacji technicznej kontrola i organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji profesjonalne doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań technologicznych zgodnie z potrzebami klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
wypełnianie dokumentów Placówki
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację zaopatrzenia produkcji w komponenty, będzie prowadziła rozmowy handlowe i negocjacje z kluczowymi dostawcami, współpraca z działem produkcji i działem konstrukcyjnym. Nadzór nad terminową realizacją zleceń, przygotowywanie harmonogramów dostaw i innej niezbędnej dla celów zaopatrzenia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
analiza rynku w sektorze FMCG; analiza stanu zaopatrzenia, poziomu marż, rotacji i zapasów, poszczególnych grup towarowych; analiza efektów ekonomicznych handlu
Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Społem" - 2017-10-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej,prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy w rolnictwie i chorób zawodowych, upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej chorobami zawodowymi oraz o zasadach postępowania w razie wypadku,organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z bhp w rolnictwie,prowadzenie kalendarza wydarzeń prewencyjnych.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-07-13 - Konin (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych.Sporządzanie i kontrola rejestru VAT.Sporządzanie deklaracji VAT,JPK, CIT.Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.Weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym.Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowych i płacowych.
"WF PZL ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-06 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
ORGANIZACJA I NADZÓR NAD PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ PROJEKTU, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, WERYFIKACJA POPRAWNOŚCI ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW, BIEŻĄCY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTU I INSTYTUCJĄ POŚREDNICZĄCĄ, ROZLICZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE, PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ OKRESOWYCH I KOŃCOWYCH, WNIOSKÓW O PŁATNOŚĆ, HARMONOGRAMÓW PŁATNOŚCI, KONTROLA WYDATKOWANYCH ŚRODKÓW FINANSOWYCH- PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ KORESPONDENCJI WEWNĘTRZNEJ ORAZ ZEWNĘTRZNEJ ZWIĄZANĄ Z REALIZACJA.
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2018-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Gimnazjum nr 18 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Budowanie relacji biznesowych z dostawcami w Europie. Efektywna sprzedaż towarów i usług pracodawcy. Zakup towarów i usług na rzecz pracodawcy. Efektywna analiza możliwości i ryzyk rynkowych występujących w branży. Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Analizowanie wyników sprzedaży. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków handlowych. Realizowanie planów sprzedażowych. Reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych. Proonowanie działań usprawniających sprzedaż. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
analiza i odpowiedzi na pytania klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, bduowanie relacji z klientem, wsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta niemieckiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-02 - Gnojnik (małopolskie)
naprawa sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego
LUKART Joanna Sawko - 2017-04-28 - Płońsk (mazowieckie)
organizacja procesów homologacyjnych dla pojazdów szynowych, współudział w badaniach pojazdów, współpraca z jednostkami badawczymi
Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spółka Akcyjna - 2018-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
udzielenie pomocy i wsparcia rodzinom zastepczym, zapewnienie dostępu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy prowadzenierozmów kwalifikacyjnych przygotowywanie ofert, ogłoszeń iaplikacji utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami praceadministracyjne dbanie o dobry wizerunek firmy. Praca od 9-17
Premium Work Sp. z o.o - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontrola realizacji budżetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastępstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2017-05-29 - Mława (mazowieckie)
kontrola jakości dostaw, procesu produkcji oraz wyrobu gotowego w odniesieniudo zasad systemu HACCP oraz IFS, przy użyciu podstawowych narzędzi kontroli; samodzielne prowadzenie potrzebnej dokumentacji;
TEE NORD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Myszków (śląskie)
odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żabia Wola (lubelskie)
Rozliczanie mediów,analiza/woda,prąd,ciepło/.Kontrola wodomierzy,ciepłomierzy .Warunki wymiany grzejników.
Białogardzka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-06-12 - Białogard (zachodniopomorskie)
transport masy i gryzu
"TRANSJAN" ADAM ŻÓŁTY - 2016-08-17 - Zawoja (małopolskie)