SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Myszków oferta pracy TEE NORD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: kontrola jakości dostaw, procesu produkcji oraz wyrobu gotowego w odniesieniudo zasad systemu HACCP oraz IFS, przy użyciu podstawowych narzędzi kontroli; samodzielne prowadzenie potrzebnej dokumentacji;
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Myszków (śląskie)
Pracodawca: TEE NORD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 4, 42-300 Myszków, powiat: myszkowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola jakości dostaw, procesu produkcji oraz wyrobu gotowego w odniesieniudo zasad systemu HACCP oraz IFS, przy użyciu podstawowych narzędzi kontroli; samodzielne prowadzenie potrzebnej dokumentacji;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godz. pracy: 06.00-14.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Myszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 30.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista kontroli jakości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - słaby, w piśmie - słaby
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: zarządzanie systemem jakości IFS, HACCP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: aktualna książeczka sanepidowska
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie min. 1 rok na w/w stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielna organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość podstawowych narzędzi kontroli
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielne prowadzenie dokumentacji
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: brak uczulenia na intensywne zapachy
Nazwa pracodawcy:
TEE NORD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Adres pracodawcy:
BOGACZOWSKA 14, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 08.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: zielonogórski
Gmina pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Ulica pracodawcy: BOGACZOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 18.12.2017
Oferta pracy ważna do: 14.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwaniesprzętów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Radomsko (łódzkie)
Nauczanie języka angielskiego, dokonywanie korekt tekstów anglojęzycznych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Language Extreme Marta Aleksandrowicz-Wojtyna - 2018-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, - realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych oraz gromadzenie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę,- udział w sporządzanie raportów i analiz,- ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników,- wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego,- archiwizacja dokumentów,- wsparcie kadry kierowniczej w procesach HR (rekrutacja, kształtowanie stosunków pracowniczych, organizacja szkoleń dla pracowników, okresowych ocen pracowniczych)
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie i realizacja wszystkich etapów procesu zakupu, ze względu na charakter przyszłych dostawców wymagana jest biegła znajomość języka tureckiego. Praca na 3/4 etatu, od poniedziałku do piątklu w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Raszyn (mazowieckie)
Zrealizacja planów sprzedaży, opzyskiwanie nowych odbiorców, ustalanie warunków współpracy,
"POLSTAL" Sp.Jawna Mariusz Słabosz, Arkadiusz Krawiec - 2016-08-25 - Sosnowiec (śląskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami wietnamskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Więcej informacji: www.katowice.so.gov.pl - Zakładka Oferty PracyGłówne obowiązki i czynności:1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;2)publikowanie postępowań;3)opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.;4)przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.);5)współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego;6)uczestnictwo w komisjach przetargowych, w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych;7)udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualne reprezentowanie Zamawiającego;8)wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania;9)przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie całokształtu prac;10)szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych;11)monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów;12)nadzorowanie procedur rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień;13)opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości dokumentacji wynikającej ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1)pełna zdolność do czynności prawnych;2)wykształcenie wyższe drugiego stopnia (preferowane: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia);3)niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4)przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;7)znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych tej ustawy, znajomość kodeksu cywilnego;8)udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych;9)znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).Wymagania dodatkowe: rzetelność i terminowość; zdolność analitycznego myślenia; komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej; inicjatywa i zaangażowanie; umiejętności negocjacyjne; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-18 - Katowice (śląskie)
kontakt z klientami, negocjowanie warunkó umów, nadzór nad pracownikami, kontalt z kontrahentami włądającymi wyłacznie językiem koreańskim, porozumiewanie się z przełożonymi wladającymi wylącznie językiem koreańskim
EUSU LOGISTICS B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-22 - Żory (śląskie)
praca sprzedawcy
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami, tworzenie sieci dystrybucji, nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
DR GERARD SP Z O.O. - 2016-06-10 - Bedlno Radzyńskie (lubelskie)
Sprzedaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
badanie ryzyka ubezpieczeń, likwidacja strat, analiza posiadanych ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Łomianki (mazowieckie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie nowych ofert, aktualizowanie dokumentacji klientów, prezentacja produktów ubezpieczeniowych, doskonalenie technik sprzedaży, rejestracja korespondencji.
Maciejczyk Tadeusz GAUF AKCENT - 2016-12-07 - Wadowice (małopolskie)
przeprowadzanie wymaganych przepisami prawa instruktaży ogólnych BHP w Spółce,prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami oraz wydatkami w pracy
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-31 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Rejestracja faktur kosztowych,wprowadzanie wyciągów bankowych, rozliczanie faktur kosztowych. Uzgadnianie sald, wstępna kontrola dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów. Wysyłka elektroniczna deklaracji. Kontrola rozrachunków. Sporządzanie raportów kasowych. Bieżąca obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Promocja firmy oraz klientów firmy w Internecie
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Dzigorzew (łódzkie)
praca w serwisie urządzeń techniki biurowej (naprawy, konserwacje), praca w warsztacie
Zakłady Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Poznań (wielkopolskie)
- Rozliczenia, obsługa oraz weryfikacja poprawności płatności klienckich,- Zarządzanie dokumentacją związaną z rozliczaniem pożyczek,- Analiza i raportowanie w zakresie płatności.Weryfikacja aplikacji pożyczkowych,- Przeciwdziałanie wyłudzeniomTelefoniczna i mailowa obsługa klientówObsługa reklamacji.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Krosno (podkarpackie)
przygotowywanie danych do wycen na podstawie dokumntacji technicznej, rozsyłanie, prowadzenie korespondencji mailowej, sporządzanie ofert, analiza.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Cieszyn (śląskie)
DAY&NIGHT TO RZESZOWSKI MAGAZYN LIFESTYLE’OWY, KTÓRY JAKO MARKA NA RZESZOWSKIEJ MAPIE DZIAŁA JUŻ OD DZIEWIĘCIU LAT. CHCESZ DOŁĄCZYĆ DO NASZEGO ZESPOŁU? POSZUKUJEMY OSOBY NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM.OFERUJEMY PRACĘ NA SAMODZIELNYM STANOWISKU W KREATYWNYM ZESPOLE. ZAKRES OBOWIĄZKÓW TO GŁÓWNIE AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTA, SPRZEDAŻ POWIERZCHNI REKLAMOWYCH ORAZ USŁUG MARKETINGOWYCH.PROSIMY O PRZESŁANIE CV ORAZ LISTU MOTYWACYJNEGO NA ADRES: REKRUTACJA (at) DAYANDNIGHT.PL Z DOPISKIEM: REKRUTACJA W TYTULE. NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY DO 15 LUTEGO 2018 R.
"MEDIA SHOW" ROBERT WRÓBEL - 2018-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień telefonicznych i drogą elektryczną. Przyjmowanie dokumentów sprzedaży i listów przewozowych Pakowanie paczek i obsługa klienta stacjonarnego. Obsługa sklepu internetowego i aukcji allegro
DEEZ Justyna Krzysiek - 2016-05-24 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowanie elementów do suszenia- elementów mięsnych wołowych i wieprzowych, segregowanie, pakowanie, sprzątanie stanowiska pracy. Produkujemy gryzaki dla psów.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Łask (łódzkie)
•Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych•Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail•Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-09-01 - Białystok (podlaskie)