SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Żory oferta pracy EUSU LOGISTICS B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientami, negocjowanie warunkó umów, nadzór nad pracownikami, kontalt z kontrahentami włądającymi wyłacznie językiem koreańskim, porozumiewanie się z przełożonymi wladającymi wylącznie językiem koreańskim
Data publikacji: 2018-03-22
Lokalizacja: Żory (śląskie)
Pracodawca: EUSU LOGISTICS B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 26/2, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientami, negocjowanie warunkó umów, nadzór nad pracownikami, kontalt z kontrahentami włądającymi wyłacznie językiem koreańskim, porozumiewanie się z przełożonymi wladającymi wylącznie językiem koreańskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żory
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Żory
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żory
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: polski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 2 lata doświadczenia
Nazwa pracodawcy:
EUSU LOGISTICS B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Adres pracodawcy:
Rynek 26/2, 44-240 Żory, powiat: m. Żory, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Żory
Gmina pracodawcy: Żory
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żory
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 22.03.2018
Oferta pracy ważna do: 05.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pracowników działu Payroll w bieżących zadaniach. Prowadzenie dokumentacji płacowej, wprowadzanie do systemu, sporządzanie raportów i analiz z zakresu wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa klienta (w tym zagranicznego).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Prawo jazdy kat. B. Obsługa komputera. Mile widziana znajomość systemu informatycznego IMPULS. Wymagana znajomość języka ANGIELSKIEGO oraz języka NIEMIECKIEGO w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość zagadnień INTRASTAT.
GONAR - SYSTEMS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
wyksz. wyższe, uprawnienia budowlane (budowa dróg), min. 4 lata doświadczenia na ww stanowisku, prawo jazdy kat. B;kontrola stanu pasa drogowego, nawierzchni jezdni i chodników, oznakowania i urządzeń zabezpieczających, koordynacja robót związanych z wykonaniem remontów jezdni i chodników, prowadzenie korespondencji związanej z zakresem obowiązków,wynagrodzenie zasadnicze: 2000+premia regulaminowa 400zł=wysługa lat+premia uznaniowa
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2016-09-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów i obsługa kontraktów handlowych. Kontakty z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji. Nadzór nad realizacją kontraktów i dokumentacją.
Nbit Sp. J. Popenda Ireneusz Jenczmionka Jarosław - 2016-01-20 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie klientów, wykonawców oraz odbiorców hurtowych w podległym terenie. Obsługa klienta w biurze, sporządzanie kosztorysów, zamówień oraz faktur. Podtrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi oraz nowo pozyskanymi klientami. Wykonywanie pomiarów dachów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "REGAMET" KRZYSZTOF BOROŃ, WACŁAW TRYBA SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizacja zamówień klientów oraz śledzenie etapów ich realizacji, monitorowanie zapasów wyrobu gotowego,sporządzanie kalkulacji i ofert cenowych, realizacja budżetu sprzedaży, wdrażanie nowych projektów, współpraca z innymi komórkami firmy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-05-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów OŚ, prowadzenie gospodarki odpadami, nadzór nad segregacją odpadów, monitorowanie zużycia zasobów, monitorowanie kosztów środowiskowych, nadzór nad kartami charakterystyk środków chemicznych.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nadzór, obsługa i naprawa sprężarek, instalacji chłodniczej, konserwacja maszyn i urządzeń na terenie zakładu.
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2017-08-07 - Jastrowie (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie ofert handlowych, analiza rynku i konkurencji, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie, redagowanie pism urzędowych, raportowanie danych sprzedażowychwykształcenie wyższebardzo dobra znajomość Excelznajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanymdoświadczenie na podobnym stanowisku
MODERNA COLLEZIONE s.c. Maja Biegańska Arkadiusz Biegański - 2016-03-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa oraz koordynacja procesów związanych z importem i eksportem węgla, tworzenie stosownej dokumentacji związanej z tymi procesami w języku rosyjskim, prowadzenei rozmów z kontrahentami zza wschodniej granicy.
KTK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
dozór powierzonego mienia
Agencja Ochrony WARTA Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Tum (łódzkie)
Koordynowanie pracy zespołu, nadzór nad utrzymaniem czystości, kontrolowanie pracy zespołu sprzątającego, składanie zapotrzebowania na środki czystości.
HM SYSTEM Grzegorz Bielemuk - 2016-04-29 - Siedlce (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
K. P. P. U. UNIBUD Spółka z o.o. - 2016-04-27 - Wielki Klincz (pomorskie)
Doradztwo, sprzedaż pakietów ochronnych , zdrowotnych dla Firm
PZU na Życie S.A. - 2016-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
do ustalenia na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Rzeczków-Kolonia (mazowieckie)
prace buirowe
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Poznań (wielkopolskie)
-realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,-współpraca i kontakt z obecnymi klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych,-bieżąca obsługa zamówień,-prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,-monitorowanie płatności,-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych,-prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych,-wizyty u klientów,-dbałość o wizerunek marki na rynku.
INCANA S.A - 2016-02-23 - Ścinawa (dolnośląskie)
sprzedaz produktów i usług finansowych, realizowanie planów sprzedazowych, pozyskiwanie nowych członków kasy
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczęd.-Kredytowa PIAST Tychy - 2018-03-01 - Żywiec (śląskie)
Wystawianie, naliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, utrzymywanie w należytym stanie dokumentów firmy i ich archiwizowanie oraz korespondencji dotyczącej powierzonego stanowiska pracy. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, doświadczenie w pracy biurowej. Tel.: 501 008 171 Robert Świergiel/ 512 001 700 Radosław Lemieszek. Adres e-mail: praca (at) maszonski.com
MASZOŃSKI LOGISTIC SP. Z O. O. SP. K. - 2016-11-18 - Sulęcin (lubuskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, akt osobowych, sporządzanie wniosków o dofinansowanie z PUP i PFRON. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS. Dokonywanie rozliczeń z PFRON, wystawianie informacji o ulgach na PFRON.
ICF Wood Paweł Fąfara - 2017-03-08 - Czudec (podkarpackie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Jarocin (wielkopolskie)
Poznanie przepisów BHP, obowiązków na stanoiwsku pracy, nawiązywanie wspólpracy z sieciami handlowymi w zakresie sprzedaży obrazów, przyjmownie zamówień od kontrahentów, praca w programie SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dargomyśl (zachodniopomorskie)
obsługa bieżąca klienta; prowadzenie dokumentacji firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku azjatyckiego (rekrutacja pracowników), mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy, znajomość j. angielskiego, hindi w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, nadzór nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Pozyskiwanie kontrahentów (prowadzenie naboru pracowników z rynku azjatyckiego- weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych).
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)