SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH Białystok oferta pracy Agripol Food Sp. z o.o. w Białymstoku
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: x
Data publikacji: 2017-06-21
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Agripol Food Sp. z o.o. w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:I Armii Wojska Polskiego 8, 15-103 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: x
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość HACCAP
Nazwa pracodawcy: Agripol Food Sp. z o.o. w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
I Armii Wojska Polskiego 8, 15-103 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: I Armii Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 21.06.2017
Oferta pracy ważna do: 21.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Według zakresu czynności
Ośrodek Rehabilitacyjno Wypoczynkowy "SYRENA" - 2016-01-04 - Mielno (zachodniopomorskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim, praca w weekendy, w dni wolne od pracy oraz w trybie nocnej zmiany
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Kraków (małopolskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Żyrardów (mazowieckie)
wykonywanie prac fizycznych na poszczególnych budowach zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie i kosztorysów branży elektrycznej i niskoprądowej oraz ofert wycen w zależnośći od celu i fukkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych , systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu .
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowywanie ofert i sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej,,- realizacja określonych celów sprzedażowych,- sprzedaż,- nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,Oferujemy:- Umowę o pracę - Wynagrodzenie podstawowe plus premia,- możliwość przystąpienia do programu MultiSport i ubezpieczeń grupowych,
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna - 2018-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
Bieżące kontakty z klientami; prowadzenie rozrachunków i windykacji; wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wronki (wielkopolskie)
przygotowywanie zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; obsługa klienta; prowadzenie analiz sprzedaży; pozyskiwanie klientów biznesowych; realizacja celów sprzedażowych; obsługa sklepów internetowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa klienta, sporzązdanie pism i protokołów, prowdzenie dokumentacji szkoleniowej, kompleksowa obsługa szkoleń i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Trzebinia (małopolskie)
koordynowanie działań na terench zakładów pracy, wsparcie pracowników z Ukrainy, tłumaczenie dokumentów, nawiązywanie kontaktów polsko-ukraińskich, prowadzenie rekrutacji telefonicznej, współpraca z agencjami zatrudnienia na terenie Ukrainy.
Agencja Pracy Job Support Centr Beata Drozdowska - 2017-10-06 - Świdnica (dolnośląskie)
telefoniczny kontakt z potencjalnym klientem
VANECO Barbara Połczyńska - 2016-02-29 - Jelonek (wielkopolskie)
Telefoniczne nawiązywanie kontaktu z dłużnikami; negocjowanie warunków spłaty zadłużenia; motywowanie dłużników do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych, wyliczanie wypłat, przygotowanie umów związanych z zatrudnieniem
BES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Ruda Śląska (śląskie)
aktywna sprzedaz kart kredytowych oraz kredytu gotówkowego, obsługa klienta
Sygma Bank Polska S.A. - 2016-01-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw z zakresu prawa pracy, płac, ubezpieczeń społecznych, delegowania pracowników za granicę.
"PROMESA" B.H.U MAŁGORZATA ŻUKOWSKA - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego i terytorium UE
Nemo Regere Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 6 m-cy doświadczenia zawodowego; znajomość jęz. węgierskiego na poziomie B2 lub powyżej; obsługa komputera; Zakres obowiązków: Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów, Analiza potrzeb Klientów i budowanie oferty usług, Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, Budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, Negocjacje z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów, bezposredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków, wydawanie posiłków, zmywak, obierak,
KM Hospitality Invest - 2018-05-10 - Dziwnówek (zachodniopomorskie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2016-01-15 - Sopot (pomorskie)
sporządzanie listy płac, odprowadzanieskładek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów, analizy płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Konin (wielkopolskie)
Nawiązywanie kontaktów z kontrahentem z Dubaju i innych krajów Arabskich, Indyjskich. Negocjowanie umów kupna sprzedaży maszyn przemysłowych na rynku Arabskim i Indyjskim. Znajomość języków jako warunek konieczny.
P.H.U. AGNES - 2016-09-27 - Gdynia (pomorskie)
jw.
"COMPUTER GROUP PAKT - WITECKI, MARCINIAK" SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kontrahentów, sklepów www, nawiązywanie współpracy z nowymi firmami
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Gorlice (małopolskie)
Rozliczanie produkcji, sporządzanie raportów, współpraca zprodukcją. Wprowadzanie dziennej dokumentacji wydziałowej imiędzywydziałowej. Praca w godzinach 6-14
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2017-05-18 - Opole (opolskie)