SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU Opole oferta pracy OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU
Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
Data publikacji: 2015-07-21
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTOWSKA 14, 45-082 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Szczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Biurze Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych, 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy wydziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2015
Data zakończenia pracy: 31.12.2015
Nazwa pracodawcy: OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Adres pracodawcy:
PIASTOWSKA 14, 45-082 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: PIASTOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
komunikatywność, skrupulatność, zaangażowanie w wykonywanie zleconych zadań
Data dodania oferty pracy: 21.07.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
branża: meble i produkty ze starego drewna
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, wyceny, oferty handlowe
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2017-02-08 - Adamówka (podkarpackie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientację na klientów działu, profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzedzi zapewniających skuteczny przepływ informacji od/do pracowników firmy.Wymagania:- wykształcenie wyższe,- umiejętność przygotowywania dokumentów i korespondencji, terminowość i dokładność, umiejętnośc obsługi komputera (pakiet MS Office),- znajomość języka ukraińskiego (stopień C1).
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystengo wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dynów (podkarpackie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Mielno (zachodniopomorskie)
Instruktor terapii zajęciowej-praca z osobami niepełnosprawnymi.
CARITAS Diecezji Siedleckiej - 2016-11-10 - Mokobody (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Zabrze (śląskie)
czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych, w przypadku gdy kominiarz posiada tytuł mistrza kominiarskiego także wykonywanie rocznych przeglądów, opiniowanie, odbiory itp.
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2017-10-02 - Milicz (dolnośląskie)
- Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie. Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kontroli rynku wyrobów w Wydziale Nadzoru Rynku w Delegaturze w Siemianowicach Śląskich. Wymiar etatu: 1,00. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wróblewskiego 75, 41-106 Siemianowice Śląskie.- Główne obowiązki: Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań kompatybilności elektromagnetycznej, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie kontroli produktów wykorzystujących energię, w odniesieniu do etykiet efektywności energetycznej dla telewizorów oraz w zakresie realizacji programu znakowania urządzeń biurowych, w tym w wydawaniu decyzji i zaleceń pokontrolnych w tym zakresie; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie przestrzegania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach.- Warunki pracy. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; Praca w terenie; Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach; Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; Praca na parterze, w klimatyzowanym pokoju; Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.- Wynagrodzenie: 3185,53 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:15-16:15.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-09-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
• Wykonywanie pomiarów emisji substancji do powietrza atmosferycznego,• Obsługę wyposażenia pomiarowego wraz z analizą danych pomiarowych;• Prace monterskie i inne prace pomocnicze.
L&P Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
rekrutacja pracowników z rynków wschodnich, uczestnictwo w procesach sprzedażowych, uczestnictwo w targach i imprezach handlowych, reprezentowanie firmy na rynkach wschodnich
" M M PRODUKT " MACIEJ MIKOŁAJCZAK - 2016-12-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do zadań należeć będzie :- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem zintegrowanego systemu zarządzania, w tym tworzenie, weryfikowanie, wdrażanie i nadzorowanie dokumentacji,- optymalizacja procesów i procedur obowiązujących w Spółce,- planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie wewnętrznych audytów jakości,- nadzór nad realizacją niezbędnych działań korygujących, zapobiegawczych, doskonalących oraz poaudytowych,- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników z zakresu zintegrowanego systemu zarządzania.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub współpracy prowadzonej działalności gospodarczej.
Pallmed Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Praca z inwestorem zagranicznym. Praca na terenie całej Polski- podpisane kontrakty.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Bytom (śląskie)
operatywne planowanie produkcji, przygotowywanie planów produkcyjnych, analiza realizacji planów, zarządzanie podległym personelem, współpraca z Kierownikiem Działu Produkcyjnego, raportowanie do Dyrektora Produkcji
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
koordynacja działań sklepu internetowego, wdrażanie strategii działań marketingowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
JUST-MEBLE Spółka Cywilna - 2016-10-26 - Namysłów (opolskie)
pisanie oraz rozliczanie projektów z WRPO /wniosków inwestycyjnych /, RPO, ZUS Prewencja, pożyczki unijne, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
-obsł. komputera,- porządkowanie dokumentów,- odbieranie tel.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)
SKanowanie produktów, przyjmowanie płatnowsci od Klientów. Praca w ramach umowy zlecenie w Bielsku-Białej (dni i godziny pracy dostosowane do preferencji zleceniobiorcy). Proponowane wynagrodzenie 15 zł brutto na godzinę.
"WORK & PROFIT" SPÓŁKA Z O. O. - 2017-08-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Planowanie tras transportowych, ładunku i wykorzystania środków transportu, kontrola wysyłek i dostaw, opracowywanie raportów i sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zbęchy-Pole (wielkopolskie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
Glare Global Sourcing Faruque Spółka Jawna - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
do zadań pracownika należeć będzie realizacja kampanii wychodzących dla Klientów Plus Banku oraz aktywna sprzedaż produktów bankowych
PLUS BANK S.A. - 2018-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta i podpisywanie z nim umowy, pomoc logistyczna, przyjmowanie zleceń od klientów, wprowadzanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-02 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowych.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W MALBORKU - 2016-02-03 - Malbork (pomorskie)
prace administracyjne, koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów, obsługa korespondencji, obsługa połączeń telefonicznych, kontakt telefoniczny z klientem, współpraca z innymi działami firmy
"ABENA POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Sosnowiec (śląskie)
odpowiedzialność za system cms sprzedaży oraz obsługa klientów hurtowych. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, obsługa komputera, word,exel subiect, program graficzny, obsługa drukarki fiskalnej, dyspozycyjność, sumiennośc, punktualnośc, umiejętnośc pracowania w grupie, znajomość branży rtv. Mile widziana znajomość języków obcych. Praca w godzinach 9-17. Miejsce pracy Imielin ul. Nowozachęty 14.
Eurosat Bis S. J - 2016-04-05 - Imielin (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa w godz. 08.00-16.00, od poniedziałku do piątku, obsługa kadrowa pracowników. Wysokość wynagrodzenia od 3000 zł/brutto.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) primavega.com
SPÓŁKA AGRARNA AR SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)