SPECJALISTA DS. KONTROLI RYNKU WYROBÓW W WYDZIALE NADZORU RYNKU W DELEGATURZE W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH Siemianowice Śląskie oferta pracy URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI RYNKU WYROBÓW W WYDZIALE NADZORU RYNKU W DELEGATURZE W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH
Wynagrodzenie: od 3 185,53 PLN
Zakres obowiązków: - Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie. Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kontroli rynku wyrobów w Wydziale Nadzoru Rynku w Delegaturze w Siemianowicach Śląskich. Wymiar etatu: 1,00. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wróblewskiego 75, 41-106 Siemianowice Śląskie.- Główne obowiązki: Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań kompatybilności elektromagnetycznej, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie kontroli produktów wykorzystujących energię, w odniesieniu do etykiet efektywności energetycznej dla telewizorów oraz w zakresie realizacji programu znakowania urządzeń biurowych, w tym w wydawaniu decyzji i zaleceń pokontrolnych w tym zakresie; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie przestrzegania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach.- Warunki pracy. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; Praca w terenie; Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach; Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; Praca na parterze, w klimatyzowanym pokoju; Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.- Wynagrodzenie: 3185,53 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:15-16:15.
Data publikacji: 2016-09-13
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie (śląskie)
Pracodawca: URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WALEREGO WRÓBLEWSKIEGO 75, 41-106 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie. Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kontroli rynku wyrobów w Wydziale Nadzoru Rynku w Delegaturze w Siemianowicach Śląskich. Wymiar etatu: 1,00. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wróblewskiego 75, 41-106 Siemianowice Śląskie.- Główne obowiązki: Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań kompatybilności elektromagnetycznej, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie kontroli produktów wykorzystujących energię, w odniesieniu do etykiet efektywności energetycznej dla telewizorów oraz w zakresie realizacji programu znakowania urządzeń biurowych, w tym w wydawaniu decyzji i zaleceń pokontrolnych w tym zakresie; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie przestrzegania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach.- Warunki pracy. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; Praca w terenie; Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach; Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; Praca na parterze, w klimatyzowanym pokoju; Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.- Wynagrodzenie: 3185,53 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:15-16:15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 185,53 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3185,53 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTROLI RYNKU WYROBÓW W WYDZIALE NADZORU RYNKU W DELEGATURZE W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siemianowice Śląskie
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemianowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 185,53 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Prawo jazdy kategorii B. Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o systemie oceny zgodności wraz z rozporządzeniem w sprawie procedur oceny zgodności wyrobów wykorzystujących energię oraz ich oznakowania, o kompatybilności elektromagnetycznej, o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych, o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeks postępowania administracyjnego; Wiedza z zakresu: miernictwa, metrologii, kompatybilności elektromagnetycznej. Umiejętności stosowania optymalnych metod i przyrządów pomiarowych, a także wyboru odpowiedniej procedury i trybu działania. Umiejętność interpretacji przepisów. Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta / interesanta.
Nazwa pracodawcy: URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys i list motywacyjny; oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; kopia prawa jazdy kat. B.- Kopie innych dokumentów i oświadczeń: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.- Dokumenty należy przesłać do dnia: 19 września 2016 r. (decyduje data stempla pocztowego lub data dostarczenia do Urzędu) na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej Biuro Administracji i Kadr, ul. M. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, z dopiskiem Specjalista OSS/WNR/3.- Inne informacje: Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane. W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania w placówce pocztowej. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone. Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru: sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych; test wiedzy; test kompetencyjny; rozmowa kwalifikacyjna. - Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 534 94 26 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja (at) uke.gov.pl.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta, Termin: do dnia: 19 września 2016 r. (decyduje data stempla pocztowego lub data dostarczenia do Urzędu)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.uke.gov.pl
Ulica pracodawcy: Kasprzaka
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.09.2016
Data dodania oferty pracy: 12.09.2016
Oferta pracy ważna do: 19.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista zastosowań informatyki/ IT Business Developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
OPIS STANOWISKA:- DORADZTWO ORAZ SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH- PRZYGOTOWYWANIE KOMPLEKSOWYCH OFERT HANDLOWYCH- NAWIĄZYWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOFALOWYCH KONTAKTÓW Z KLIENTEM- ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW I DOSTOSOWYWANIE DO NICH OFEROWANYCH PRODUKTÓW- MONITOROWANIE RYNKU - RAPORTOWANIE EFEKTÓW SPRZEDAŻY
WW WANICKI SP. Z O.O. - 2016-12-19 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakt z dostawcami , zamawiania oraz zakup elementów do produkcji , obsługa logistyki; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-14
Kapena S.A. - 2016-06-07 - Włynkówko (pomorskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-05-05 - Karpicko (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert zagranicznych kupna sprzedaży
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-08-19 - Hucisko (mazowieckie)
Rozliczanie płac oraz sporządzanie listy płac, rozliczanie czasu pracy kierowców, kontrola poprawności dokumentów księgowych oraz ich dekretacja, księgowanie wyciągów bankowych, redagowanie pism, sporządzanie raportów na potrzeby zarządu, bieżąca pomoc w biurze, sporządzanie dokumentacji kadrowej.
ZA-BEL Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Nysa (opolskie)
PRACA NA STACJI PALIW
Usługi-Handel -Gastronomia K. Czerniak Polkowice - 2016-06-14 - Polkowice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Strzelno (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem, sporządzanie list płac i rachunków do umów cywilnoprawnych, przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON, sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych. Firma oferuje pracę w miłej atmosferze, możliwość doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie, atrakcyjny system wynagrodzeń.
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Bełchatów (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych, a przy wyższym - 4 lata pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy, znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży / branża / elektronarzędzia, maszyny budowlane, stolarskie, warsztatowe, narzędzia i inne urządzeniaWiecej informacji na stronie www.salontechniczny.pl
Salon Techniczny Sp z o.o. - 2016-08-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie klientów, udzielanie informacji o usługach świadczonych przez firmę, przyjmowanie zamówień, sporządzanie ofert handlowych, udział w wyjazdach, targach oraz szkoleniach na terenie Polski, Niemiec
Antidotum Ireneusz Marzoch - 2016-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi.
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-10-27 - Jarocin (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, dobra org. pracy własnej; zakres obowiązków: sprzedaż ofert szkoleniowych, tel. kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Knurów;
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Knurów (śląskie)
obsługa sklepu internetowego i portalu Allegro ( w j.polskim), obsługa portalu e-bay i administracja stroną internetową w j.angielskim
P.H. "STEMA" STEFAN BOCZYŁO - 2016-03-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; Zakres obowiązków: przyjmowanie i realizacja zamówień; sporządzanie dokumentów sprzedaży; obsługa klientów oraz reklamacji towarów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gliwice (śląskie)
Przystosowanie danych do wprowadzania ich za pośrednictwem komputera, pozyskiwaie danych z zewnątrz przy pomocy komputera i systemu oraz przekazywanie ich w formie przetworzonej odpowiednim jednostkom organizacyjnym.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Bedoń-Wieś (łódzkie)
cykliczne rozliczanie opłat oraz prowadzenie sprawozdawczosci, prowadzenie ewidencji odpadami, bieżący monitoring przepisów prawnych, nadzór nad aktualnościa pozwoleń środowiskowych, opiniowanie planów inwestycyjnych pod kątem ochrony środowiska.Praca na 1/8 etatu, umowa zlecenie
Odlewnia Białystok S.A. - 2016-12-21 - Białystok (podlaskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Sprzedaż elektroniki użytkowej (RTV, AGD) oraz artykułów BHP
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2015-12-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Żary (lubuskie)
Odpowiedzialność za całokształt zagadnień marketingowych, promocyjnych Banku.Nadzór nad zgodnością wszelkich materiałów promocyjnych z wytycznymi Banku i Grupy,przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjowanie cen z dostawcami usług i produktów w obszarze marketingu.Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją rocznych planów i budżetów marketingowych.Monitorowanie konkurencji w zakresie produktów, usług i adekwatności na lokalnym rynku.Projektowanie, przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich akcji, materiałów, informacji promocyjnych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja opiekunek do osób starszych w Niemczech, promocja i doradztwo, pozyskiwanie nowych klientów i kandydatów
PERFECT CARE SERVICE 24 SPÓŁKA Z O.O., REKRUTACJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Szerokie mozliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów w zakresie energetyki.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ROBOTNIK" w Zamościu - 2016-08-18 - Zamość (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)