SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - 1658 Namysłów oferta pracy JUST-MEBLE Spółka Cywilna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - 1658
Wynagrodzenie: 1 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja działań sklepu internetowego, wdrażanie strategii działań marketingowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
Data publikacji: 2016-10-26
Lokalizacja: Namysłów (opolskie)
Pracodawca: JUST-MEBLE Spółka Cywilna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ORLĄT LWOWSKICH 34, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja działań sklepu internetowego, wdrażanie strategii działań marketingowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - 1658
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Namysłów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Namysłów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów graficznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOSWIADCZENIE MILE WIDZIANE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość ogólnego marketingu
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: mile widziane zainteresowanie branżą meblarską
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: JUST-MEBLE Spółka Cywilna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
ORLĄT LWOWSKICH 34, 46-100 Namysłów, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: namysłowski
Gmina pracodawcy: Namysłów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Namysłów
Ulica pracodawcy: ORLĄT LWOWSKICH
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 26.10.2016
Oferta pracy ważna do: 26.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Administrowanie sieci komputerowej spółki
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2017-12-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
naprawa sam. ciężarowych
"SAWDEL" Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; roczne doświadczenie w rekrutacji; znajomość branży motoryzacyjnej + ISO 9001; zaawansowana znajomość języka ukraińskiego; dobra znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B + własny samochód; znajomość MS Office; um. współpracy z agencjami pracy tymczasowej; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, także obcokrajowców, reprezentacja firmy na giełdach i targach pracy (um. org. udziału pracodawcy w targach pracy); tłumaczenie zagadnień z dziedziny prawa pracy BHP z jęz. polskiego na jęz. ukraiński; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie realizacji zamówień,bieżąca analiza rynku,prowadzenie analiz sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Łubna (pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów, fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem rosyjsko - i francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
montowanie elementów do mebli, pakowanie mebli
STEINPOL CENTRAL SERVICES SP. Z O.O. , ODDZIAŁ W RZEPINIE - 2017-05-12 - Rzepin (lubuskie)
- podtrzymywanie relacji handlowych z klientami- pozyskiwanie nowych klientów- przygotowywanie ofert, sprzedaż i obsługa posprzedażowa.
Patrick Chrabkowski 1.Trober Polska Patrick Chrabkowski - 2017-04-13 - Kaliska (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, terminowe zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników, współpraca w ramach BHP, rozliczanie czasu pracy.
"AVRIL" sp.zo.o. - 2017-10-10 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Spółka „POOLA-REVEL” sp. z o.o. - 2017-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
naprawa samochodów
Zakład Blacharstwa, Lakiernictwa i Mechaniki Pojazdowej Eugeniusz Kalinowski - 2015-11-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie, zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów-monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźnikówwydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności iskuteczności procesów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi-przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie-przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowańmiędzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacjikosztów dla nowych i bieżących oddelegowań-wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowańmiędzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot.czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
Praca z klientem, wypełnianie dokumentacji hacap, tworzenie strategii marketingowej, praca w terenie, obsłyga cateringowej
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Chojnów (dolnośląskie)
Prowadzenie projektów certyfikacji wyrobów z zakresu HACCP, IFS
Zakład Produkcyjny "DIGITUS" Teresa Chojnacka - 2016-01-20 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
- nadzór nad klientami noclegowni- sprawdzanie trzeźwości klientów- prowadzenie zeszytu zmiany- prowadzenie ewidencji wydawania bloczków na posiłki do jadłodajni- dokonywanie wymiany pościeli, ręczników, ścierek- prowadzenie książki meldunkowej- sporzadzanie zapotrzebowania na środki czystości, materiały biurowe
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-09-08 - Jaworzno (śląskie)
Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i organizacją biura. Ścisła współpraca z księgowością: wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, wystawianie faktur, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych. Współpraca z innymi działami firmy, przyjmowanie zgłoszeń od pracowników. Nadzór nad obiegiem korespondencji. Kontrola i zamawianie artykułów biurowych, spożywczych oraz usług dla biura. Załatwianie różnorodnych spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy i biura. Dbania o stały przepływ informacji między pracownikami oraz tworzenie materiałów komunikacyjnych. Obsługiwanie urządzeń biurowych.
Krop Expert Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Płock (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+R.
SMB Consulting - 2016-05-13 - Lublin (lubelskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Trzy zmiany Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Otwock (mazowieckie)
montaż i naprawa instalacji elektrycznej
Klima-Sokół Robert Sokołowski - 2016-03-14 - Bytom (śląskie)
Praca na budowach, wznoszenie, remontowanie budynków.
PHU"POLNORD"Czesław Werkmiller - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
Rozwój posiadanych i pozyskiwanie nowych obszarów biznesowych oraz klientów w segmencie przetargów (branża IT), prowadzenie regularnego monitoringu przetargów dotyczących powierzonej grupy produktów, aktywny udział w tworzeniu strategii przetargowej, przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, stała opieka nad pozyskanymi klientami oraz ich kompleksowa obsługa po dokonanej sprzedaży, raportowanie postępu prac.Pracodawca oferuje:Atrakcyjny, wspierający sprzedaż, system wynagrodzeń (podstawa + premia), zdobywanie doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie, w perspektywicznej branży, kontakt z produktami najnowszej technologii, atrakcyjne warunki pracy, samodzielne stanowisko, zatrudnienie na umowę o pracę.Pracodawca proponuje w okresie próbnym (3 miesiące) wynagrodzenie 1750 zł, później podstawa + wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od efektów.
LPK GROUP SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Białystok (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie listy płac, kompletowanie dokumentów płacowych, obsługa ZUS, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, współpraca z Głównym Księgowym w zakresie płac, podatków, sporządzania sprawozdań, oraz współpraca z pracownikiem do spraw osobowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnianiu i zarobkach, udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenia.
Dom Pomocy Społecznej w Brwilnie - 2016-01-28 - Brwilno (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KORDYNACJA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ, OPRACOWANIE I WDRAŻANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, ANALIZA I OCENA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH RYNKÓW W CELU SKUPIENIA UWAGI NA POSZCZEGÓLNYCH ODBIORCACH, PROWADZENIE PEŁNEJ I RZETELNEJ KORENSPONDENCJI HANDLOWEJ Z OBIORCAMI ZAGRANICZNYMI, WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO.
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-05 - Podgrodzie (podkarpackie)
prowadzenie sekretariatu, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Głogów (dolnośląskie)
organizowanie transportów miedzynarodowych, kontakt z klientem polskim i międzynarodowym, przyjmowanie zleceń, organizacja transportów pojazdami firmy oraz podwykonawcami
TERWER LOGISTIC SPÓŁKA Z O.O SP. K. - 2016-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)