SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
Data publikacji: 2018-01-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 4200
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2018
Data zakończenia pracy: 14.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny; biegła znajomość pakietu MS Office, znajomość systemu SAP, 2 lata doświadczenia na stanowisku
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 26.01.2018
Oferta pracy ważna do: 07.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2018
Podobne oferty pracy
prowadzenie kadr i płac
"SOFA 4U" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-29 - Kazanice (warmińsko-mazurskie)
* kontakt z klientami* dostarczanie materiałów, ulotek, artykułów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
- ANALIZA RYNKU, - PRZYJMOWANIE I REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ,- DBANIE O WIZERUNEK FIRMY ORAZ BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTÓW,- PROWADZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO,- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z DYSTRYBUCJAMI,- WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SERWISU.
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2016-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Tychy (śląskie)
umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych, dobra znajomość tkanin i dzianin z Dalekiego Wschodu, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny formalnej i merytorycznej wniosków o przyznanie dotacji na miejsca pracy w przedsiębiorstwie zgodnie z Regulaminem udzielania bezzwrotnego wsparcia finansowego na tworzenie nowych miejsc pracy w nowo utworzonych lub istniejących przedsiębiorstwach społecznych bądź podmiotach ekonomii społecznej, wyłącznie pod warunkiem ich przekształcenia w przedsiębiorstwo społeczne. Przygotowanie umów w zakresie przekazania środków w ramach udzielonego bezzwrotnego wsparcia zgodnie z Regulaminem udzielania dotacji. Odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników w tym zebranie podpisów).Monitoring podmiotów, które otrzymały wsparcie.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
wykonywanie zadań pracownika służby BHP
OŚRODEK SZKOLENIOWO CONSULTINGOWY ARKADIA S.C DOROTA PRZYBYŁA, DARIUSZ PIETRZAK - 2018-08-27 - Kalisz (wielkopolskie)
Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie działań marketingowych, realizacja ofert handlowych na terenie Ukrainy, Rosji, Niemiec i Anglii. Nawiązywanie kontaktów bezpośrednich i telefonicznych z klientami biznesowymi. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Kraków (małopolskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie rozliczeń podatkowych, wprowadzanie danych do systemu FK, prowadzenie KPiR. Wymagania: wykształcenie min średne, kierunek rachunkowość i finanse, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Wejherowo (pomorskie)
- pozyskiwanie klientów,- prowadzenie spraw handlowych - przygotowywanie i nadzorowanie ofert do etapu podpisania umowy - negocjacje handlowe,- organizacja wizyt, częste delegacje - teren działania firmy - potencjalnie większość krajów świata,- budżetowanie i rozliczanie kosztów działań,- przygotowywanie strategii marketingowych i nadzorowanie ich realizacji.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Kościerzyna (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZAJMUJĄCYMI SIĘ MONTAŻEM SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ - TELEWIZJI DOZOROWEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH. POMOC W DOBORZE I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ.SPORZĄDZANIE OFERT I POMOC TECHNICZNA DLA INSTALATORÓW.PRACA NA SYSTEMIE XL COMARCH.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Opracowanie działań promocyjnych i reklamowych dla poszczególnych grup sprzedażowych, analiza podejmowanych działań reklamowych, prowadzenie badań rynku pod kątem oferty produktowejCV + ksero orzeczenia o stopniu niepełnosprawnoście-mail: rekrutacja (at) cil.org.pl
Fundacja Praca i Kariera - 2017-05-22 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa klientów, wystawianie faktur, zamawianie towarów, sporządanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Nowa Sól (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego. Przyjęcie towaru. Rozkładanie towaru. Sprawdzanie dat przydatności towaru i dbałość o czystość i estetykę sklepu.
F.H.U.P. INEZ Dariusz Kaczmarczyk - 2018-08-24 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP mile widziane; zakres obowiązków: montaż systemów bezpieczeństwa; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-01-17 - Zabrze (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2017-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, monitorowanie realizacji budżetu, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo - finansowych
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-01-20 - Stoisław (zachodniopomorskie)
POZYSKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUG, PROMOWANIE DZIAŁALNOŚCI FUNDACJI, OBSŁUGA KLIENTA, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH, REKLAMOWYCH, POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY USŁUGWYMAGNIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, OBSŁUGA KOMPUTERA, INTERNETU I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
Mondelez Polska Production Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-22 - Skarbimierz (opolskie)
Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń,sporzadzanie list płac oraz rozliczanie umów cywolno-prawnych,sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS,PIT.PFRON oraz GUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych. Ścisła współpraca z dzialem kadr.
Agro Rydzyna Spółka z o.o. - 2017-07-17 - Kłoda (wielkopolskie)
Zapewnianie właściwej obsługi Klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o właściwą ekspozycję towarów oraz wizerunek sklepu. Praca po 12 godzin co drugi dzień. Pracodawca zapewnia bezpłatny transport.
"M & L DELIKATESY" W. L. LESIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość stosu TCP/IP, znajomość techniki manualnego/automatycznego testowania aplikacji QA, HTML i Java Script; m.in. 2 lata doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku lub podobnym; znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza zabezpieczeń w systemie IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, raportów i poprawek (net/Java), obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Lublin (lubelskie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie danych do systemu SAP Basis, opracowanie grafiku pracownikom, wydawanie dyspozycji i kart drogowych, obsługa reklamacji, raportowanie kart drogowych, ewidencja odpadów, wystawianie potwierdzanie kart przekazu, sporzadzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kutno (łódzkie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej ( akta osobowe, umowy o pracę, ewidencja czasu pracy, listy płac), naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US, obsługa Płatnika, rozliczanie kierowców
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-07-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej pracowników- sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń - pracowników oraz zleceniobiorców- naliczanie zasiłków, urlopów- rozliczanie czasu pracy- zgłaszanie i wyrejestrowywanie - ZUS- wystawianie zaświadczeń o zarobkach i innych- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT oraz sprawozdań do GUS- nadzór nad terminowością badań z medycyny pracy oraz szkoleń BHP- wsparcie merytoryczne z zakresu prawa pracy - umowa na czas niekokreślony po okresie próbnym
LAMS SP. Z O.O. SP.K - 2018-07-10 - Tychy (śląskie)