SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wejherowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie rozliczeń podatkowych, wprowadzanie danych do systemu FK, prowadzenie KPiR. Wymagania: wykształcenie min średne, kierunek rachunkowość i finanse, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2017-03-13
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie rozliczeń podatkowych, wprowadzanie danych do systemu FK, prowadzenie KPiR. Wymagania: wykształcenie min średne, kierunek rachunkowość i finanse, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Data zakończenia pracy: 02.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, kierunek: Rachunkowość i finanse
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
I Brygady Pancernej WP 32, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, kontakt z pracodawcą przez e-mail.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: I Brygady Pancernej WP
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2017
Data dodania oferty pracy: 13.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc w przygotowywaniu i organizowaniu imprez.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Ciechanów (mazowieckie)
sprzedaż ubezpieczeń
Elitarne Towarzystwo Agentów Pośrednictwa Karina Radlińska-Cichy - 2016-10-31 - Tarnów (małopolskie)
bieżące wspieranie pracowników działu handlowego oraz samodzielna praca w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych
FIRMA AMTECH Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Radomsko (łódzkie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Dębica (podkarpackie)
ospowiedzialność za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami koreańskimi, aktywne prowadzenie wielotorowego researchu koreańskich gier, odpowiedzialnośc za budwowę dobrego wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych oraz przygotowywanie rozliczeń,Sporządzanie raportów, analiz (praca na danych finansowych), przygotowywanie profesjonalnych prezentacji,Obsługa klienta,Kompleksowa organizacja pracy biura,Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie która będzie wykorzystywana w pracy.
SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Kartuzy (pomorskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-17 - Leżachów (podkarpackie)
- Jeśli chcesz: mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, uczestniczyć w szkoleniach doskonalających język obcy. Pracować w elestycznym wymiarze godzin. Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej. Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy. Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach. Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.- Masz szansę na: zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie. Stabilne zatrudnienie.- Praca będzie polegać na: zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, DDecco, Aliplast, Aluprof). Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów. Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.- Wynagrodzenie: od 2770 do 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Znajomość j. włoskiego na poziomie minimum B2. Kontakt telefoniczny (32-459-15-61) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
jw
Fallwork Sp. z o.o. (Agencja pracy 6231) - 2017-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
SPECJALISTA DS POZYSKIWANIA I OBSŁUGI KLIENTÓW
PROGRES CNC s.c. Marcin Łach , Robert Łach - 2016-10-19 - Pięczkowo (wielkopolskie)
obsługa dokumentacji pracowniczej
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Lubin (dolnośląskie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie, zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów-monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźnikówwydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności iskuteczności procesów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi-przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie-przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowańmiędzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacjikosztów dla nowych i bieżących oddelegowań-wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowańmiędzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot.czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
zszywanie czapek na overocku, zakończenie szwa maszynowego na stebnówce, przyszywanie ozdób na maszynach szwalniczych, czyszczenie i konserwacja maszyn, wykonywanie propozycji zdobień na maszynie
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
odpowiedzialność za komunikację w j.brazylijskim portugalskim z uczestnikami programu szkoleniowego w Brazylii, wspieranie i rozwiązywanie prblemów zgłaszanych przez uczestników programu i managerów, podtrzymywanie dobrych relacji z klientem, uaktualnienie i tłumaczenie materialów źródłowych z j. angielskiego na j. braziliski portugalski
TEKNOSELL GLOBAL OPERATIONS Sp. o.o - 2017-10-25 - Poznań (wielkopolskie)
Prace biurowe. Obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie dokumentacji służbowej. Prowadzenie nadzoru nad obiegiem dokumentacji. Poznawanie zagadnień z zakresu Inspekcji Sanitarnej. Organizowanie i prowadzenie akcji tematycznych z zakresu Inspekcji Sanitarnej.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Grodzisku Mazowieckim - 2017-10-17 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-02-07 - Sopot (pomorskie)
- współpraca przy planowaniu i realizacji planów utrzymania ruchu (konserwacje prewencyjne, naprawy, remonty z wykorzystaniem oprogramowania CMMS,- zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynków należących do firmy (usuwanie awarii maszyn i urządzeń),codzienny nadzór nad urządzeniami i maszynami,- planowanie i przeprowadzanie konserwacji układu chłodzenia maszyn, -analiza przyczyn i skutków awarii, kontrola wykonywanych napraw, -ocena stanu technicznego maszyn i ich elementów oraz zgłaszanie konieczności wymiany i zakupu zużytych elementów maszyn.
"YAGI POLAND FACTORY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Żarów (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Kraków (małopolskie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje: monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy (branża projektowanie dróg i obiektów inżynierskich), kompleksowa obsługa postępowań przetargowych (analiza SIWZ i projektów umów, weryfikacja spełniania warunków udziału w postępowaniach, przygotowywanie ofert przetargowych, dokonywanie formalności związanych z wnoszeniem wadiów), prowadzenie korespondencji z Zamawiającymi (składanie zapytań, uzupełnianie dokumentacji ofertowej, udzielanie wyjaśnień), archiwizacja dokumentów przetargowych i ofertowych, aktualizacja baz danych: referencje firmy, dokumentacja techniczna i formalno-prawna, koordynacja zwierania umów dot. zamówień publicznych wraz z pozyskaniem gwarancji dobrego wykonania, zawieranie i rozliczanie umów z podwykonawcami.- Wynagrodzenie: 3500-5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy przygotowaniu dokumentacji przetargowej. Mile widziane doświadczenie w pracy w branży. Wymagana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych. Wymagana bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz innych programów niezbędnych do pracy w biurze, umiejętność planowania i organizacji pracy. Kontakt telefoniczny (32-735-20-55) (8:00-15:00) lub e-mail: biuro (at) autostradaii.pl
"AUTOSTRADA II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. zamówień publicznych z doświadczeniem przy realizacji zamówień zgdonie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - osobisty w godz.: 9:00-14:00.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2016-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B2) – warunek konieczny• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutemObowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz kompleksowej dokumentacji przetargowej. Monitorowanie zamówień publicznych, weryfikacja i analiza dokumentacji przetargowej. Analizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnym, przygotowywanie pism z zakresu postępowań przetargowych, redagowanie pytań. Przygotowywanie ofert przetargowych, administrowanie dokumentami przetargowymi. Archiwizacja dokumentów przetargowych.
TOMED Zaopatrzenie Medyczne - 2016-03-01 - Lublin (lubelskie)
- kontrola jakości surowców, półproduktów oraz wyrobów gotowych - tworzenie dokumentacji jakościowej dla wyrobów gotowych - udział w postępowaniu reklamacyjnym wyrobów gotowych
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-27 - Albertów (śląskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Oczesały (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Kraśnik (lubelskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych na budowach
PROVOLT Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Żory (śląskie)