SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH Ciechanów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc w przygotowywaniu i organizowaniu imprez.
Data publikacji: 2017-06-23
Lokalizacja: Ciechanów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Pomoc w przygotowywaniu i organizowaniu imprez.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ciechanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ciechanowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017
Data zakończenia pracy: 09.11.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Adres pracodawcy:
Sygietyńskiego 11, 06-410 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: wniosek od pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ciechanowski
Gmina pracodawcy: Ciechanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ciechanów
Ulica pracodawcy: Sygietyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ciechanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.06.2017
Data dodania oferty pracy: 22.06.2017
Oferta pracy ważna do: 10.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie opisów przedmiotów zamówienia, a w tym wymagań technicznych i jakościowych dla przedmiotów umundurowania planowanych do zakupu, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych na zakup przedmiotów umundurowania, opracowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, norm i certyfikatów, ocena wskaźników techniczno - użytkowych oraz jakości wyrobów oferowanych przez producentów i dostawców umundurowania, współudział w opracowywaniu nowych wzorów przedmiotów umundurowania, organizowanie testów użytkowych przedmiotów umundurowania, w tym opracowywanie programu testowania, opinii dotyczących testowanych przedmiotów, prowadzenie dokumentacji dot. testowania oraz ewidencji przedmiotów przekazywanych do testowania
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2018-10-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu.Przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kababu tureckiego, tworzenie kompozycji, receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu. Kuchnia turecka
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zduny (wielkopolskie)
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, kompleksowa organizacja szkoleń oraz nadzór nad pracą trenerów/lektorów, rekrutacja uczestników do projektu, promocja projektu, sporządzanie umów, regulaminów, kwestionariuszy oraz innych dokumentów, opracowywanie ofert szkoleniowych oraz programów szkoleń, tworzenie planów szkoleniowych ( w tym badanie potrzeb szkoleniowych)
AL EDUKACJA Lena Andrzejewska Centrum Szkoleniowo-Doradcze - 2016-08-05 - Oborniki (wielkopolskie)
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu prac kilkunastoosobowego zespołu pracowników działu handlu, realizacja planów i celów sprzedażowych, pozyskiwanie potencjalnych klientów, budowa długotrwałych relacji dostawca- klient, systematyczna analiza sytuacji na rynku, tworzenie ofert sprzedaży, pozyskiwanie zamówień, weryfikacja zgodności realizowanych zamówień z założeniami,
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁOWICZU - 2018-03-07 - Lubin (dolnośląskie)
organizacja pracy w spółce w zakresie międzynarodowego przewozu osób.
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi "CENTROSTAL" S.A. w Kielcach - 2017-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Montaż i naprawa układów elektrycznych w pojazdach, diagnozowanie błędów i ich naprawa.
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2019-06-14 - Bełchatów (łódzkie)
– dokumentacja pracownicza (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– umowy o pracę, wypowiedzenia umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– umowy cywilnoprawne (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– listy płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– deklaracje do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– delegacje pracownicze; ewidencja zwolnień lekarskich– plany urlopowe, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– badania okresowe pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami BHP– zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;– wsparcie procesu rekrutacji.
SUN PROJECT SP. Z O.O. - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, minimum rok pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej, obsługa klienta, znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu dobrym, motywacja do pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, obsługa komputera i programów biurowych. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za sporządzanie ofert handlowych, kalkulacji oraz prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta, analize konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów. Firma daje możliwość realizacji własych pomysłow, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, kontaktu z najnowszymi technologiami, odbycia szkoleń produktowych. Wynagrodzenie miesięczne + premia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: mw (at) e-widerski.pl
FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI - 2017-03-03 - Nędza (śląskie)
Opiekunka domowa nad niepełnosprawnym mężczyzną
Agencja Usług Opiekuńczych Mirosława Dec - 2016-07-11 - Leżajsk (podkarpackie)
Praca biurowa - prowadzenie rekrutacji pracowników
K&K Spółka z o. o. - 2017-05-29 - Leżajsk (podkarpackie)
doradztwo w zakresie branży HoReCa
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 - 2016-04-07 - Dęblin (lubelskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- Procesowanie aplikacji pożyczkowych,- Dbanie o wysoką jakość sprzedaży naszych produktów,- Profesjonalna obsługa Klientów Spółki, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną oraz poprzez onlinechat,- Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki,- Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
Zakres obowiązków:1. Nadzorowanie funkcjonowania systemów informatycznych służby mundurowej.2. Bieżąca analiza i nadzór nad ewidencją stanów ilościowych i jakościowych sprzętu oraz przedmiotów umundurowania i wyekwipowania w Regionalnych Bazach Logistycznych.3. Bieżąca analiza stanu zapasów, wykonywanie okresowych analiz zużycia przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, sprawozdań o ich stanie posiadania za Siły Zbrojne RP oraz przedstawianie wniosków i propozycji.4. Nadzorowanie realizacji procesu wdrażania i funkcjonowania Jednolitego Indeksu Materiałowego w zakresie służby mundurowej oraz prowadzenie bazy danych w zakresie JIM przedmiotów umundurowania i wyekwipowania.5. Opracowywanie wymagań dla nowych systemów informatycznych wspomagających kierowanie i gospodarowanie środkami materiałowymi służby mundurowej oraz udział w ich wdrażaniu.6. Prowadzenie bazy danych, przechowywanie i aktualizacja przepisów i dokumentów normatywnych regulujących funkcjonowanie służby mundurowej w Siłach Zbrojnych.Zatrudnienie: 20.05. 2019 r.Wynagrodzenie brutto: od 3.194 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2019-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy wykonywaniu pokryć dachowych i w innych pracach budowlanych
Grabiec Przemysław Zakład Ogólnobudowlany - 2016-07-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy. Wynagrodzenie 2500+premia.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-07-31 - Krosno (podkarpackie)
Opracowywanie dokumentów związanych z transportem, informowanie klientów o terminach wysyłki produktów.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Płock (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Lipsko (mazowieckie)
Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, głównie Turcja; realizacja założonych planów sprzedaży; przygotowywanie analiz marketingowych; pozyskiwanie nowych klientów z Turcji; doradztwo produktowe; przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedaży; tłumaczenia z języka angielskiego na turecki i z tureckiego na angielski
PCC EXOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Profesjonalną obsługę obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmęPrzygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracyKoordynacja i nadzór nad operacjami handlowymZgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmyOrganizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja) Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztówBudowanie pozytywnego wizerunku firmy
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-14 - Oświęcim (małopolskie)
praca w dziale marketingu w Hotelu JAROTA w Jarocinie
"JAROCIN SPORT" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Jarocinie - 2016-10-07 - Jarocin (wielkopolskie)
Specjalista ds. administracyjno-technicznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-03-29 - Gryfice (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn introligatorskich, realizacja zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
-pozyskiwanie partnerów biznesowych,- opieka nad klientami firmy,- informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów w punktach sprzedaży gastronimicznej obiektu, zapewnienie wysokiej jakości obsługi barmańskiej, przestrzeganie przepisów i procedur obowiązujących w poszczególnych punktach sprzedaży, przestrzeganie norm i standardów HACCP
Tropicoco Sp. z o.o. 76-107 Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2018-06-13 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
- przygotowanie i administracja stron interentowych- obsługa marektingu internetowego (SEO) i kanałów Social Media- przygotowywanie szablonów pod aukcje internetowe- pomoc w obsłudze sprzedaży internetowej- opracowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań sprzyjających rozwojowi sprzedaży- tworzenie grafik pod wizualizację
Effect Centrum Osłon S.C. Michał Mitko, Ewa Mitko - 2017-06-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)