SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI I OBSŁUGI KLIENTA Białystok oferta pracy "MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 1 850 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Procesowanie aplikacji pożyczkowych,- Dbanie o wysoką jakość sprzedaży naszych produktów,- Profesjonalna obsługa Klientów Spółki, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną oraz poprzez onlinechat,- Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki,- Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
Data publikacji: 2016-03-15
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: "MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Składowa 12, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Procesowanie aplikacji pożyczkowych,- Dbanie o wysoką jakość sprzedaży naszych produktów,- Profesjonalna obsługa Klientów Spółki, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną oraz poprzez onlinechat,- Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki,- Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze Klienta w branży finansowej,- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,- Bardzo dobra organizacja własnej pracy, - Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,- Ogólna wiedza teoretyczna z zakresu sektora finansowego oraz bankowości.- Podstawowa znajomość branży finansowej/ pożyczkowej.- Doświadczenie w pracy w branży finansowej/pożyczkowej.- Zaawansowana obsługa pakietu Excel.- Umiejętność raportowania i analityki biznesowej.
Nazwa pracodawcy:
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Składowa 12, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv przesłac e-mailem: kariera-cv (at) wp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: działalnośc finansowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 15.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2017-10-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
znajomość zagadnień i przepisów prawnych obejmujących obszar działania na wymienionym stanowisku specjalisty ds. inwestycji w zakresie odnawialnych źródeł energii, m.in.: znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym i zasad postępowania administracyjnego, przygotowanie wymaganej dokumentacji technicznej i formalno-prawnej oraz umów niezbędnych do realizacji inwestycji, kosztorysowanie robót budowlanych, koordynacja prac związanych z realizacją, wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, występowanie do specjalistycznych jednostek o wydanie wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
kadry, płace, obsługa sekretariatu, poczta
EMET Spółka z o.o. - 2017-12-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie ofert przetargowych, pomoc prawna w zakresie obsługi spółki. Firma zajmuje się m.in sprzedażą wyrobów medycznych, mebli medycznych itp.
MULTIMED SP.Z.O.O - 2017-06-26 - Łódź (łódzkie)
Dekarz - refundowane
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
specjalista ds sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
Stała kontrola jakości produktów, wprowadzanie działań mających na celu wzrost jakości produkcji, kontakt z firmami zewnętrznymi, przygotowywanie audytów i sporządzanie dokumentacji jakościowej, prowadzenie szkoleń dla pracowników
"HANA-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Mława (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jabłonowo (mazowieckie)
rekrutacja pracowników, pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, tworzenie raportów.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedażyZakres zadań:-obsługa partnerów handlowych w zakresie kalkulacji cenowych-doradztwo techniczne-przygotowywanie ofert handlowychWymagania:-wykształcenie średnie (mile widziane wyższe)-dobra znajomość obsługi pakietu MS Office-umiejętność efektywnej organizacji pracy-umiejętność prowadzenia negocjacji oraz nawiązywania trwałych relacji z klientami-odpowiedzialność, inicjatywa, dyspozycyjność-doświadczenie w branży okiennej/budowlanej będzie dodatkowym atutemOferujemy:-ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym zespolemożliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego-atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej firmie
TRADYCJA FABRYKA OKIEN PIOTR PIS I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2016-05-25 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie kontrahentów, przyjmowanie i koordynowanie zamówień od klientów zagranicznych
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WOGA SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-19 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert przetargowych na place zabaw.
PERGOLA - 2018-01-16 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Wyszukiwanie ofert przetargowych2. analiza dok przetargowej3. tworzenie ofert handlowych i przetargowych4. zamieszczanie informacji o kontaktach z klientem jak i ofert w CRM5. przygotowanie materiałów szkoleniowych a w szczególności certyfikatów, podręczników, handoutów6. przygotowanie kontentu do portali społecznościowych FB, Pinterest, Linked in.7. Postępowanie zgodnie z wartościami firmy i standardami pracy8. Wykonywanie innych poleceń przełożonego
BRAINSTORM GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, opracowywanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Korzenna (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji, koordynowanie wspólpracy z agencjami reklamowymi itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie strony internetowej , marketing, reklama. Nawiązywanie kontaktów z potencjalnym klientem.(Placówka medyczna- zespół poradni specjalistycznych).
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Siedlce (mazowieckie)
w/g potrzeb
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-06-09 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Bytom (śląskie)
prowadzenie obsługi finansowej Stowarzyszenia,obsługa programu kasowo-księgowego,obsługa urządzeń biurowych,prowadzenie statystyki,sporządzanie protokołow z posiedziń Zazrądu-komisji PPN Chrzanów
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Chrzanów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Gogolin (opolskie)
Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami szkoły, prowadzenie spraw socjalnych pracowników i emerytów szkoły, prowadzenie spraw związanych z Awansem Zawodowym Nauczycieli, przygotowanie danych do sprawozdawczości dla jednostek nadrzędnych i wprowadzanie do programu SIO, GUS, przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia, przygotowywanie dokumentach do emerytur i rent pracowników szkoły
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2018-02-01 - Siedlce (mazowieckie)
logistyczna organizacja zajęć szkolnych, pisanie umów stażowych, tworzenie dokumentacji projektowej, druków, oświadczeń, regulaminów, przygotowanie promocji projektu
Zespół Szkół Budowlanych w Tarnowie - 2017-06-27 - Tarnów (małopolskie)
- Kontakty z najważniejszymi kontrahentami spółki z terenu polski i krajów Arabskich. Negocjowanie kontraktów i umów. Język Arabski wymagany ze względu na częste delegacje na tereny krajów arabskich oraz kontakty z klientami narodowości arabskiej.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy, delegacje na terenie Polski i krajów ARABSKICH.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe medyczne. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana umiejętność pracy w stresie oraz dobra komunikacja. Wymagana zaawansowana znajomość języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Katowice (śląskie)