SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: od 6 600 PLN
Zakres obowiązków: -udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie, zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów-monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźnikówwydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności iskuteczności procesów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi-przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie-przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowańmiędzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacjikosztów dla nowych i bieżących oddelegowań-wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowańmiędzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot.czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
Data publikacji: 2016-10-07
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie, zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów-monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźnikówwydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności iskuteczności procesów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi-przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie-przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowańmiędzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacjikosztów dla nowych i bieżących oddelegowań-wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowańmiędzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot.czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ
Data rozpoczęcia pracy: 27.10.2016
Data zakończenia pracy: 26.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: administracja,stosunki międzynarodowe,,zarządzanie,politologia,filolog
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doskonała znajomość SAP HR,umiejętność wyznaczenia celów,- bardzo wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,- skupienie na kliencie,-umiejętność rozwiązywania problemów oraz zdolnościorganizacyjne - bardzo dobra organizacja pracy własnej;znajomość programów związanych z analizą i raportowaniem ,znajomość ogólniedostepnego programu z dziedziny zasobow ludzkich HR2U,MS Office,Excel,Word,PowerPoint
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 07.10.2016
Oferta pracy ważna do: 26.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2016
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; obsługa komputera, w tym MS Office; znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie pozycji firmy na rynku, współpraca z działem marketingu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Gliwice (śląskie)
jw.
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, prowadziła rejestr VAT zakupu.- Wynagrodzenie: 2640 do 3150 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych, przy wyższym 4 lata pracy w pionie finansowym w tym minimum 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/ znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: umiejętność rozliczania projektów unijnych, znajomość ustawy o podatku VAT.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie Controllingu oraz analizy ekonomiczne.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - 2017-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie ofert handlowych, zamówień środków, udział w przetargach.
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-06 - Lublin (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-09-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
bieżąca współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie umów i warunków handlowych, planowanie i prowadzenie rozliczeń zobowiązań spółki, egzekwowanie terminowego rozliczania należności, współpraca z kancelariami prawnymi, ścisła współpraca z zarządem biura i księgowym, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowanie analiz i kalkulacji, contoling wewnętrzny
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zawiercie (śląskie)
obsługa procesu dozowania mąk i mieszanek z silosów do komory odbiorczej
Gdańskie Młyny - Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Gdańsk (pomorskie)
uzupełnianie biznes planów, uzupełnianie wniosków o dofinansowanie,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Rzeszów (podkarpackie)
dokonywanie transakcji w imieniu i na zlecenie klienta rosyjsko-języcznym, ukraińsko-języcznym
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie wydruków papeterii , wykonywanie elementów 3 D do zaproszeń i kart okolicznościowych oraz za wykańczanie produktu(różnego rodzaju zdobienia papaterii)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Głogów (dolnośląskie)
rozliczanie faktur, kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa żelazka przemysłowego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe J & S Collection s.c Sylwester Radomski, Jolanta Radomska - 2017-04-19 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-socjalnych wynikających z Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2017-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klentów, obsługa istniejących klentów, aktywna sprzedaż produktów, budowanie międzynarodowej strategii marketingowejkontakt: Waldemar Wata 605 432 297
Z.P.H.U. WA - BIS Waldemar Wata - 2015-12-01 - Tarnawa (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Diagnoza w kierunku specyficznych trudności w uczeniu się, badanie przesiewowe dzieci w kierunku ryzyka dysleksji, prowadzenie terapii logopedycznej dzieci z zaburzeniami w rozwoju mowy, prowadzenie zajęć instruktażowych dla rodziców dzieci z zaburzeniami mowy. Praca jednozmianowa w godz. 10.00-18.00 (w pierwszym tygodniu września w godz. 8.00-16.00) od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ŚRODOWISKOWE CENTRUM POMOCY - 2017-08-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetworzonych informacji i ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
Monitorowanie biuletynów informacji publicznej w zakresie postępowań dot.zakupu energii elektrycznej i gazu ziemnego, analiza znalezionych postepowań pod kątem atrakcyjnosci dla spółki, na podstawie uzyskanych wytycznych, przygotowanie dokumentacji przetargowej do wybranych postępowań, kontakt z jednostkami ogłaszającymi postępowania, w których spółka bierze udział, poprawny obieg informacji i dokumentacji na linii spółka-jednostka ogłaszająca przetarg, kompletpowanie dokumentacji w przypadku wygranych postępowań, dbanie o wysoką jakość wykonywanej pracy,
ENERGOGAS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Sopot (pomorskie)
Bieżący monitoring pracy i wykonywanie zadań przez podległe biura operacyjne. Raportowanie pracy oddziałów.
KONKRET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywani zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Łódź (łódzkie)
Obsługa firm, utrzymywanie kontaktów z firmami uslugowymi, wykonawczymi i produkcyjnymi
Firma Handlowo-Usługowa "BR-STALCO" Ryfa Bartłomiej - 2017-11-15 - Leżajsk (podkarpackie)
Prowadzenie spraw pracowniczych i adminiostracyjnych
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-03-27 - Przemyśl (podkarpackie)