SPECJALISTA DS. PRODUKCJI I SPRZEDAŻY PAPETERII ŚLUBNEJ Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKCJI I SPRZEDAŻY PAPETERII ŚLUBNEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie wydruków papeterii , wykonywanie elementów 3 D do zaproszeń i kart okolicznościowych oraz za wykańczanie produktu(różnego rodzaju zdobienia papaterii)
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie wydruków papeterii , wykonywanie elementów 3 D do zaproszeń i kart okolicznościowych oraz za wykańczanie produktu(różnego rodzaju zdobienia papaterii)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRODUKCJI I SPRZEDAŻY PAPETERII ŚLUBNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik papiernictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie przy ręcznym wykonywaniu kart okolicznościowych, zmysł estetyczny i kreatywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik papiernictwa*
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- sprzedaż prostych ubezpieczeń na życie- kontakt telefoniczny z klientem
4Life Direct - 2018-06-22 - Lublin (lubelskie)
wykształcenie min. zawodowe, mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telemarketingu, chęć i gotowania do rozwijania swoich imiejetności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, ponadprzeciętna inicjatywa i samodzielność, bardzo wysoko rozwiniete umiejętności komunikacyjne, biegłość w obsłudze komputera, internetu.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów.
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-30 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe, kierunek IT; umiejętności: efektywna współpraca zespołów projektowych z klientem, określenia potrzeb biznesowych klienta oraz opracowywanie możliwych rozwiązań, analizy potrzeb klienta i przygotowywania dokumentacji projektowej, weryfikacji realizowanych projektów pod kątem zgodności z wymaganiami klienta, rozwiązywania sporów, oceny ryzyka, doświadczenie zawodowe: pożądane 5 letnie na podobnym stanowisku, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: analiza wymagań z zakresu projektów IT kluczowych klientów firmy. Dobór i nadzór nad pracą zespołów projektowych (rozproszonych). Komunikacja i rozwiązywanie problemów projektowych. Reprezentacja firmy w rozmowach z potencjalnymi klientami. Zarządzanie potrzebami klienta i aktywny udział w planowaniu zadań projektowych. Obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
Diagnozowanie i wykonywanie zabiegów podologicznych, utrymanie bezpieczeństwa i standardów higieny pracy w gabinecie, praca z klientam. Praca wg grafiku w godz. 10-18.
Studio ISABEL Centrum Zdrowych Stóp Izabela Kwella - 2018-05-17 - Rumia (pomorskie)
jw.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników, kontakt z klientami, adm dot zatrudniania pracowników
Wall Jobs sp. z o.o. - 2017-12-07 - Łódź (łódzkie)
Kierowanie ciągnikiem siodłowym. Przewóz towarów na terenie UE.
Int.Transport Production Wind Energy Jens Christian Siig - 2016-07-21 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa
PPHU JOL-MARK - 2016-03-22 - Węgierska Górka (śląskie)
wystawianie i księgowanie dokumentów sprzedaży, prowadzenie ewidencji środków trwałych, w tym ewidencja ruchów środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, naliczanie i księgowanie amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, uzgadnianie wartości środków trwałych z księgami, rozliczanie inwentaryzacji, obsługa techniczno-księgowa realizowanych projektów finansowanych ze środków UE i dotacji budżetowej, w tym przy wykorzystaniu programu SL2014, sporządzanie zestawień dot. rozliczeń kosztów, budżetowania i innych analiz księgowych
Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
analiza danych do celów projektowych, ciągła współpraca z IP Polska, pakowanie: konsultowanie przepływu towaru (współpraca z lokalnymi kupującymi, zarządzanie łańcuchem dostaw), optymalizowanie procesu pakowania towaru, zdobywanie propozycji oraz udzielanie propozycji poprawy i wsparcia łańcucha dostaw, wspieranie procesu zakupowego, zarządzanie marką produktu, rozwój i dzielnie dobrych praktyk z zakresu rozwiązań łańcucha dostaw drewna
INTERNATIONAL PAPER KWIDZYN SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Kwidzyn (pomorskie)
Bieżący monitoring pracy i wykonywania zadań przez podległe biura operacyjne. Raportowanie pracy oddziałów. Praca w godzinach 9-17.
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Płock (mazowieckie)
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I GOSPODARKI SAMOCHODOWEJ, SPORZĄDZANIE ANALIZ, DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH I SPRAWOZDAWCZYCH, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI ZESPOŁAMI W PWK OHP ORAZ JEDNOSTKAMI TERENOWYMI
kontakt przez OHP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
Pełna księgowość
BLASTRAC POLAND SP Z O.O. - 2016-09-09 - Golina (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-04-28 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
obsługa kadrowa firmy
"LST-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bełżyce (lubelskie)
- doradztwo w wyborze odpowiednich produktów
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Piła (wielkopolskie)
zapinanie i odpinanie pojemników na samochód, odbiór z posesji worków z opdadami i załadunek ich na samochód, sprzątanie altanek śmietnikowych po odbiorze odpadów
"EKOM" MACIEJCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wyksz. średnie, znajomość języka angielskiego, niemieckiego;przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na zakwaterowanie, utrzymywanie porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń, obsługa gości
Hotel Restauracja MALWA Sabina Horyza - 2016-03-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
W/g stanowiska.
P.P.U."JAMAR" Sp z o.o. w Kielcach - 2016-11-03 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
- zamawianie towaru- analiza sprzedaży- negocjacje cenowe- udział w targach- tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Choroszcz (podlaskie)
- Prowadzenie dokumentacji szkoły. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Wykonywanie bieżących spraw kancelaryjnych i biurowych. Ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących. Sporządzenie sprawozdań w zakresie tematyki szkolnej, GUS, SIO. Sporządzanie umów najmuPełnienie obowiązków kasjera. Prowadzenie dokumentacji kadrowych.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-12:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Doświadczenie w zawodzie 4 lata. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Obsługa maszyn biurowych i komputera. Umiejętność pracy w zespole. Chęć zdobywania wiedzy. Wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (32-258-83-14 w. 201) lub e-mail: sekretariat (at) tech8katowice.pl
Technikum nr 8 - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie i aktualizacja baz danych, planowanie działalności bieżącej i budżetowej,sprawozdawczośc, koordynacja zadań w ramach współpracy z Agencją Mienia Wojskowego Centrum Normalizacji Jakości i kodyfikacji, Europejską Agencją Obrony oraz w zakresie kontroli zarządczej, prowadzenie gospodarki materiałowej szefostwa w wybranych działach zaopatrzenia.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwijanie sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, doradztwo w zakresie dostępnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy, kształtowanie i promowanie wizerunku firmy, bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji, realizacja założonych celów sprzedażowych.
Holzexport Sp.zo.o. - 2017-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towaru,wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
Kreowanie nowoczesnych technik sprzedaży, prezentacja produktów, udział w targach krajowych i zagranicznych, pozyskanie nowych rynków zbytów
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Strumiany (małopolskie)