SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Tarnawa oferta pracy Z.P.H.U. WA - BIS Waldemar Wata
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klentów, obsługa istniejących klentów, aktywna sprzedaż produktów, budowanie międzynarodowej strategii marketingowejkontakt: Waldemar Wata 605 432 297
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Tarnawa (świętokrzyskie)
Pracodawca: Z.P.H.U. WA - BIS Waldemar Wata
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28-340 Tarnawa 34 A, powiat: jędrzejowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klentów, obsługa istniejących klentów, aktywna sprzedaż produktów, budowanie międzynarodowej strategii marketingowejkontakt: Waldemar Wata 605 432 297
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jędrzejowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sędziszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność planowania pracy swojej i zespołu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Z.P.H.U. WA - BIS Waldemar Wata
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Adres pracodawcy:
Polna 3, 42-445 Szczekociny, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel + e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: zawierciański
Gmina pracodawcy: Szczekociny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczekociny
Ulica pracodawcy: Polna
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2015
Data dodania oferty pracy: 02.11.2015
Oferta pracy ważna do: 11.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
MAJA Ewelina Piotrowska - 2016-06-13 - Kańkowo (mazowieckie)
Sporządzanie i selekcja ofert jak również koncepcyjne opracowanie pakietów ofert zgodnie ze standardami obowiązującymi na rynku.Nieustanne sprawdzanie warunków cen i usług dostawców, poszukiwanie alternatywnych rozwiązań, jak również pozyskiwanie długoterminowych źródeł dostaw. Utrzymanie poprawnych stosunków z dostawcami jak również pozyskiwanie nowych dostawców
HALFEN PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-10-03 - Koluszki (łódzkie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. arabskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz arabskim
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Łódź (łódzkie)
montaż dekoracji
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Lubin (dolnośląskie)
- obsługa firmy w obszarze kadrowo-płacowym,- wspólpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska – zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach oraz współuczestnictwo w procesie rekrutacji,- sporządzanie dokumentów kadrowych – zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych;- rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS;- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;- prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie kadrowo-płacowym, weryfikacja list obecności;- sporządzanie list płac;
TRANZ-TEL Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kobiór (śląskie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.pl Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej ( teczki personalne, karty wynagodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie i księgowanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo-płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników,wpółpraca z innymi działami w zakresie kadrowym.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-03-03 - Stawiec (pomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców; naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy, kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS itp.) księgowanie listy płac;
Full Job Polska Sp. z o.o Sp. k. - 2018-01-29 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjacje warunków zakupów i dostaw, poszukiwanie optymalnych źródeł dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)Wymagania:-Wykształcenie wyższe (preferowane informatyka, bądź kierunki związane z multimediami). -Doświadczenie w zakresie sprzedaży B2B -Znajomość branży IT, bądź branży reklamowej -Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - Wysokie kompetencje komunikacyjne -Umiejętność szybkiej analizy danych -Zapał do pracy i wytrwałość -Optymizm i wiarę w siebie - Prawo Jazdy kat B Zakres zadań:-Sprzedaż usług w branżach produkcji gier, produkcji filmowej, oraz szeroko rozumianej branży IT - Organizacja spotkań z kluczowymi klientami - - Kreowanie marki i aktywne uczestnictwo w pracach działu marketingu - Współpraca z działami wewnętrznymi - Organizacja i czynny udział w targach i eventach z klientam
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
wspieranie i administrowanie podróży służbowych zwiazanych z działaniami udziałowców i specjalistów (jak np. bookingi przejazdów i hoteli, akceptacja podróży, administrowanie deklarowanych sprawozdan i kosztów); utrzymywanie zorganizowania w systemie kadrowym firmy; dostarczanie raportów związanych z procesami i wymaganiami w kontekscie podrózy; wspieranie działu kadrowego i terminowe procesowanie oraz raportowanie danych dotyczących podróżujących/relokowanych udziałowców i specjalistów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
Instytut Rachunkowości i Podatków Sp. zo.o. - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu magazynowo - księgowego ,,Subiect", obsługa Ms office, segregowanie dokumentów firmy, wystawianie dokumentów księgowych. Obsługa ,,bezpośrednia" klienta, stały kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowanie detali do obróbki galwanicznej
Zakład Produkcyjno-Usługowy "Pama" Uśnice - 2017-06-29 - Węgry (pomorskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenia bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjsojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Rozmowa z klientami, odpisywanie na e-maila, przygotowywanie towaru do wysyłki, pakowanie towaru.
P.P.H.U. Łukasz Rostkowski - 2016-04-05 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Obsługa sprzedaży w kanałach zakupowych, pozyskiwanie nowych rynków sprzedażowych, przygotowywanie produktów do sprzedaży i wysyłki, przyjmowanie zamówień od klientów składanych drogą telefoniczną i elektroniczną, udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów oraz wyjaśnianie wszelkich kwestii związanych z realizacją zamówień, obsługa systemu sprzedaży.WYMAGANIA: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny), znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym, będzie dodatkowym atutem, biegła obsługa MS Office, Internet, komunikatywność i dobra organizacja.Firma oferuje: pełną wyznań i ciekawą pracę w przyjaznym zespole, perspektywę rozwoju kariery zawodowej, niezbędne narzędzia pracy, możliwość codziennego kontaktu zawodowego w językach obcych.
FEROCITY Ewelina Kampik - Nowak - 2016-03-07 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem firmy na terenie Nigerii, praca na umowę na czas określony na jedną zmianę, proponowany okres zatrudnienia 1 rok, oferta dostepna w sali C
PUBLISHERS REVENUE OPTIMIZATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)
weryfikacja sprzedaży, składanie zamówień.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2016-10-11 - Psary Witowskie (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny pod nr: 33 476 26 14 lub CV przesłać na maila: mkaminskan (at) aktyw.net. Prowadzenie pełnej księgowości. Praca na umowę na czas określony (max. 3 lata). Praca na jedną zmianę w godz. 8-16.
Kamińska-Nawrot Monika Licencjonowane Biuro Rachunkowe "AKTYW" - 2016-02-29 - Roczyny (małopolskie)
- obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej;- segregowanie i przekazywanie korspondencji do adresatów na terenie firmy;- obsługa firmowej poczty elektronicznej;- odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów;- koordynowanie obiegu dokumentów (drukowanie, kopiowanie, faksowanie, kompletowanie);- przyjmowanie gości w firmie i wsparcie w zakresie obsługi klientów anglojęzycznych
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
przewóz towarów w transporcie krajowym i międzyanrodowym, nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Łuków (lubelskie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - rozliczanie czasu pracy, - administracja dokumentacji dostarczonej do działu, - realizacja procesu naliczania i wypłat wynagrodzeń, - rozliczanie czasu pracy, - współpraca z instytucjami zewnętrznymi ZUS, US, GUS i inne, - przestrzeganie obowiązujących w zakładzie zasad BHP, - obsługa ubezpieczenia grupowego,- wystawiane i podpisywanie wszelkich zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,- podpisywanie dokumentacji związanej z PIT i ZUS.Kontakt e-mail: m.frankiewicz (at) trenkwalder.com.pl.Oferta dostepna w sali: E.
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt telefoniczny z klientem, negocjacje, zawieranie umów reklamowych, szkoleniowych, autoprezentacja, przedstawianie ofert przez telefon.
kontakt przez OHP - 2016-07-20 - Racibórz (śląskie)