SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH Wroc艂aw oferta pracy TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: od 4聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - obs艂uga kadrowo-p艂acowa pracownik贸w, - rozliczanie czasu pracy, - administracja dokumentacji dostarczonej do dzia艂u, - realizacja procesu naliczania i wyp艂at wynagrodze艅, - rozliczanie czasu pracy, - wsp贸艂praca z instytucjami zewn臋trznymi ZUS, US, GUS i inne, - przestrzeganie obowi膮zuj膮cych w zak艂adzie zasad BHP, - obs艂uga ubezpieczenia grupowego,- wystawiane i podpisywanie wszelkich za艣wiadcze艅 potwierdzaj膮cych zatrudnienie,- podpisywanie dokumentacji zwi膮zanej z PIT i ZUS.Kontakt e-mail: m.frankiewicz (at) trenkwalder.com.pl.Oferta dostepna w sali: E.
Data publikacji: 2016-02-23
Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o.
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:53-333 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- obs艂uga kadrowo-p艂acowa pracownik贸w, - rozliczanie czasu pracy, - administracja dokumentacji dostarczonej do dzia艂u, - realizacja procesu naliczania i wyp艂at wynagrodze艅, - rozliczanie czasu pracy, - wsp贸艂praca z instytucjami zewn臋trznymi ZUS, US, GUS i inne, - przestrzeganie obowi膮zuj膮cych w zak艂adzie zasad BHP, - obs艂uga ubezpieczenia grupowego,- wystawiane i podpisywanie wszelkich za艣wiadcze艅 potwierdzaj膮cych zatrudnienie,- podpisywanie dokumentacji zwi膮zanej z PIT i ZUS.Kontakt e-mail: m.frankiewicz (at) trenkwalder.com.pl.Oferta dostepna w sali: E.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 4聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 4聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w pi艣mie - dobry
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
1) wykszta艂cenie: wy偶sze2) sta偶 pracy: min. 2 lata do艣wiadczenia 3) umiej臋tno艣膰 specjalno艣膰4) inne (wpisa膰 jakie)- znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym,- dobra znajomo艣膰 narz臋dzi IT: EBI, P艂atnik, MS Office, TETA, PeopleSoft, ePfron, ABN, - znajomo艣膰 procedury SOX,- znajomo艣膰 prawa pracy: Kodeks Pracy i rozporz膮dzenia towarzysz膮ce, Ustawa ZUS, Ustawa o PDOF,- znajomo艣膰 system贸w zarz膮dzania ISOTS16949, ISO14001, OHSAS18001,- og贸lna znajomo艣膰 dokumentacji systemu zarz膮dzania jako艣ci膮, BHP,- umiej臋tno艣ci interpersonalne, odpowiedzialno艣膰 i dok艂adno艣膰, - do艣wiadczenie na podobnym stanowisku, - zdolno艣膰 uczenia si臋 i samodzielno艣膰.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o.
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Adres pracodawcy:
O艂awska 27-29, 50-123 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw
Gmina pracodawcy: Wroc艂aw
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw
Ulica pracodawcy: O艂awska
Numer budynku pracodawcy: 27-29
Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: RP II 411-232/06
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy wa偶na do: 22.03.2016
Data udost臋pnienia oferty pracy: 24.02.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 23.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie um贸w sprzeda偶y, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-28 - Lubacz贸w (podkarpackie)
Og贸lny zakres obowi膮zk贸w:-Konserwacje i remonty maszyn, urz膮dze艅 i instalacji produkcyjnych,-Diagnozowanie i usuwanie awarii w zakresie automatyki, elektroniki,elektryki, -Zarz膮dzanie cz臋艣ciami zamiennymi i materia艂ami dlaplanowanej obs艂ugi oraz remont贸w, -Minimalizowanie okres贸wprzestoj贸w maszyn i koszt贸w napraw, -Naprawa urz膮dze艅 elektrycznychi elektronicznych, -Wsp贸艂praca z Dzia艂em Technicznym oraz firmamizewn臋trznymi podczas instalacji oraz serwisowania maszyn i urz膮dze艅. Umiej臋tno艣ci i uprawnienia: Wykszta艂cenie wy偶sze (preferowane kierunki: automatyka, robotyka) mile widziane,Do艣wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Znajomo艣膰 maszyn i urz膮dze艅 produkcyjnych, Do艣wiadczenie wdiagnozowaniu i naprawie urz膮dze艅 elektronicznych, Znajomo艣膰 programowania PLC, Ge Fanuc b臋dzie dodatkowymatutem, Znajomo艣膰 diagnozowania i konfigurowania PC, Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego w stopniu komunikatywnym,Uprawnienia SEP do 1 kV.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-14 - K艂odzko (dolno艣l膮skie)
Dekretacja i konfrontacja. Sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych, umiej臋tno艣膰 sporz膮dzania analiz. Praca w godzinach: 07.00-15.00.
Przedsi臋biorstwo handlowo-Us艂ugowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Opole (opolskie)
- sortowanie i kontrola jako艣ci produkt贸w- wprowadzanie towaru na stan magazynowy i przygotowanie towaru do wysy艂ki- dbanie o czysto艣膰 w miejscu pracy- obs艂uga programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - 艢wiebodzin (lubuskie)
- Bie偶膮cy monitoring oraz analiza wynik贸w. Bie偶膮ca kontrola koszt贸w, kalkulacja koszt贸w produkt贸w i inwestycji, analiza ich rentowno艣ci, analiza finansowa nowych projekt贸w, przygotowanie raport贸w, bud偶et贸w, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekaw膮 i stabiln膮 prac臋 w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego do艣wiadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umow臋 o prac臋, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 z艂 brutto (do negocjacji). Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny trzy miesi臋ce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze ekonomiczne (rachunkowo艣膰, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowo艣ci finansowej i zarz膮dczej. Min. 2 lata do艣wiadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiej臋tno艣膰 tworzenia i rozliczania bud偶et贸w. Umiej臋tno艣膰 sporz膮dzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raport贸w. Bieg艂a obs艂uga MS Office, szczeg贸lnie MS Excel. Du偶a odpowiedzialno艣膰, samodzielno艣膰 i sumienno艣膰. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAK艁ADY MECHANICZNE "WIROMET" SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-06-29 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracownik贸w buduje baz臋 danych kandydat贸w do podj臋cia pracy, korzysta z niej oraz nieustannie j膮 uaktualnia i poszerza. We wsp贸艂pracy z innymi jednostkami organizacyjnymi sporz膮dza opis stanowiska pracy jako podstaw臋 procesu na wakuj膮ce stanowisko, opracowuje profil po偶膮danego kandydata do pracy. Specjalista do spraw rekrutacji pracownik贸w rozpowszechnia informacje o poszukiwaniu pracownik贸w. Gromadzi nades艂ane aplikacje, dokonuje selekcji kandydat贸w w oparciu o kryteria zawarte w profilu stanowiska stosuj膮c w tym celu powszechnie u偶ywane metody (wywiady, testy), dostosowuj膮c je do badanego obszaru. Ocenia kwalifikacje formalne i praktyczne predyspozycje kandydata na dane stanowisko.
JASNO GROUP SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Gda艅sk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Wprowadzanie danych do programu kadrowo-p艂acowego- Opracowywanie pism i odpowiedzi- Aaliza oraz porz膮dkowanie dokument贸w kadrowych- Obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych- Segregowanie dokument贸w pod wzgl臋dem ich rodzaju- sporz膮dzenie deklaracji do Zus- Prowadzenie akt osobowych- Przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z nawi膮zywaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy- Sporz膮dzanie umow cywilnoprawnych- Prowadzenie ewidencji czasu pracy- Kontrolowanie aktualno艣ci obowi膮zkowych bada艅 lekarskich oraz szkole艅 BHP- Pilnowanie termin贸w niewykorzystanych dni urlopowych, naliczanie ekwiwalent贸w- Naliczanie i sporz膮dzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Dzier偶膮偶no (pomorskie)
sprzeda偶 art.ortopedycznych, dob贸r i pomiar sprz臋tu ortopedycznego, pozyskiwanie klient贸wgodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
Sporz膮dzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej zwi膮zanej z nawi膮zaniem, przebiegiem i rozwi膮zaniem stosunku pracy oraz um贸w cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych, Przygotowywanie wymaganych przepisami dokument贸w i za艣wiadcze艅 dla pracownik贸w,Zatrudnianie i zwalnianie pracownik贸w w systemie kadrowo-p艂acowym,Wprowadzanie absencji i wszelkich zmian dotycz膮cych pracownik贸w do systemu kadrowo-p艂acowego,Prowadzenie ewidencji i kontrola aktualno艣ci bada艅 lekarskich pracownik贸w,Prowadzenie korespondencji z ZUS, komornikami, GUS Archiwizowanie dokument贸w,Sporz膮dzanie i weryfikacja listy p艂ac pracownik贸w produkcyjnych,Przygotowywanie dokumentacji zg艂oszeniowych ZUS, Prowadzenie kasy z艂ot贸wkowej Monitorowanie zmian w przepisach prawnych
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
-
CAMPING POMONA ARTUR LUBCZYK NIECHORZE - 2018-06-12 - Niechorze (zachodniopomorskie)
- kontrola jako艣ci surowc贸w, p贸艂produkt贸w oraz wyrob贸w gotowych - tworzenie dokumentacji jako艣ciowej dla wyrob贸w gotowych - udzia艂 w post臋powaniu reklamacyjnym wyrob贸w gotowych
ZAK艁AD PRODUKCJI SPO呕YWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SP脫艁KA JAWNA - 2016-05-27 - Albert贸w (艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶usta偶 skierowany do os贸b bezrobotnych do 30 roku 偶ycia zgodnie z za艂o偶eniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
realizowanie wyznaczonych plan贸w sprzeda偶y produkt贸w firmy, kompleksowa obs艂uga klient贸w, bie偶膮ca wsp贸艂praca z istniej膮cymi klientami, poszukiwanie nowych klient贸w, analiza rynku produkt贸w, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Granit Strzegom Sp贸艂ka Akcyjna - 2018-09-14 - Strzegom (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga zam贸wie艅. Obs艂uga wierzytelno艣ci. Rozwi膮zywanie spor贸w. Obs艂uga skarg klient贸w. Lubricant service. Zarz膮dzanie elemrntami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji proces贸w.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
przygotowywanie ofert sprzeda偶owych na rynki zagraniczne, bie偶膮ca komunikacja z klientem, kontrola realizowanych zam贸wie艅
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
1. Rekrutacja os贸b na stanowisko opiekun os贸b starszych w Niemczech.2. Podstawowe prace administracyjne (obs艂uga drukarki, ksero, podpisywanie um贸w)3. Organizowanie spotka艅 rekrutacyjnych4. Dzia艂ania marketingowe (wystawianie og艂osze艅)
kontakt przez OHP - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Praca na systemie ksi臋gowym SAP, przygotowywanie comiesi臋cznych raport贸w zarz膮dczych,wsp贸艂udzia艂 przy opracowaniu prognoz finansowych, sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS, przygotowywanie wynik贸w ekonomiczno-finansowych.
Mostostal Siedlce Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 Sp.k. - 2016-05-24 - Siedlce (mazowieckie)
Zarz膮dzanie sprawami organizacyjnymi i administracyjnymi sp贸艂ki; prowadzenie rejestr贸w, opracowywanie raport贸w, analiz, prezentacji; kontakt z organami administracyjnymi; monitorowanie zmian przepis贸w prawa; obs艂uga procesu pozyskania klienta; przygotowywanie analiz i ofert dla klient贸w; negocjacje z dostawcami/kontrahentami; ustalanie sposob贸w p艂atno艣ci, rabat贸w oraz termin贸w realizacji kontakt贸w; inicjowanie proces贸w windykacyjnych celem odzyskania nale偶no艣ci sp贸艂ki; przygotowanie dokument贸w handlowych, w tym sporz膮dzanie um贸w z kontrahentami i dostawcami; nadz贸r nad realizacj膮 um贸w zw艂aszcza niestandardowych zam贸wie艅; monitorowanie i analiza danych rynkowych dotycz膮cych runku metalurgicznego; identyfikacja, analiza i ocena mo偶liwo艣ci ryzyk i zagro偶e艅 kontraktowych; sprawowanie kontroli nad dokumentacja handlow膮; wsp贸艂praca z przedsi臋biorstwami z Rosji, Bia艂orusi, Ukrainy, Gruzji i Kazachstanu w zakresie prowadzenia dzia艂alno艣ci gospodarczej sp贸艂ki; odpowiada za zgodno艣膰 dzia艂a艅 handlowych z obowi膮zuj膮cym prawem.Specjalist臋 ds. organizacyjno-prawnych i projekt贸w halowych obowi膮zuje znajomo艣膰 i przestrzeganie przepis贸w Kodeksu Pracy, przepis贸w BHP, ochrony PPO呕 oraz przestrzeganie tajemnicy s艂u偶bowej.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
SPRZEDA呕 W SKLEPIE WARZYWNO - SPO呕YWCZYM
WARZYWNIAK - BOGUS艁AWA GIERCZAK - 2016-06-09 - Opoczno (艂贸dzkie)
Sporz膮dzanie raport贸w zgodno艣ci podatkowej mi臋dzy firm膮 a kontraktorami maj膮cymi siedzib臋 w Brazylii (wymagany j臋zyk portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
transport
Us艂ugi Transportowe Roman Szpryngacz - 2018-03-08 - 艁obez (zachodniopomorskie)
Wykszta艂cenie wy偶sze kierunkowe, 3 letnie do艣wiadczenie zawodowe; dobra znajomo艣膰 przepis贸w prawa wodnego, budowlanego, ochrony 艣rodowiska, ochrony przyrody, Dyrektyw UE. og贸lna znajomo艣膰 procesu budowlanego;umiej臋tno艣膰 dobrej organizacji w艂asnej pracy i wsp贸艂pracy z zespo艂em; znajomo艣膰 obs艂ugi komputera (Word, Excel); mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi b膮d藕 do projektowania;mile widziane do艣wiadczenie w pracy na budowach; wykonywanie oblicze艅 hydrologicznych i hydraulicznych w zwi膮zku z wykonywanymi projektami; rzetelno艣膰, sumienno艣膰, terminowo艣膰; umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu; prawo jazdy kat. B; ZAKRES ZADA艃: Opiniowanie i uzgadnianie wniosk贸w i projekt贸w, dotycz膮cych mo偶liwo艣ci lokalizacji oraz warunk贸w realizacji przedsi臋wzi臋膰 zwi膮zanych ze szczeg贸lnym korzystaniem z w贸d, wykonywaniem urz膮dze艅 wodnych na rzekach b臋d膮cych w administracji RZGW w Gliwicach. Udzia艂 w odbiorach ko艅cowych rob贸t. Udzia艂 w post臋powaniach wodnoprawnych oraz post臋powaniach administracyjnych prowadzonych przez organy administracji publicznej w sprawach zwi膮zanych z utrzymaniem powierzchniowych w贸d b臋d膮cych w administracji RZGW w Gliwicach.Wsp贸艂praca z innymi kom贸rkami organizacyjnymi RZGW w Gliwicach w zakresie obejmuj膮cym uzyskiwanie merytorycznych stanowisk dla opiniowanych wniosk贸w. Udzia艂 w post臋powaniach administracyjnych zwi膮zanych z problematyk膮 prowadzon膮 przez wydzia艂. Prowadzenie sprawozdawczo艣ci oraz wykonywanie wymaganych przepisami sprawozda艅 dla jednostek nadrz臋dnych i statystycznych. Prowadzenie ewidencji otrzymywanej i wysy艂anej korespondencji oraz dokumentacji technicznej zwi膮zanej z pracami wydzia艂u. Udzia艂 w przygotowaniach danych do opracowa艅 planistycznych w zakresie dotycz膮cym gospodarowania wodami.
REGIONALNY ZARZ膭D GOSPODARKI WODNEJ Z SIEDZIB膭 W GLIWICACH - 2017-03-27 - Gliwice (艣l膮skie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozpisywanie delegacji s艂u偶bowych, wprowadzanie i opisywanie Fv kosztowych, raportowanie Fv przychodz膮cych. Nadz贸r nad korektami, wyposa偶eniem warsztat贸w i narzedzi pracownik贸w. Planowanie i nadz贸r nad terminami bada艅 zdrowotnych, szkole艅 i uprawnie艅 pracownik贸w. Wsp贸艂praca z klientami, dostawcami, podwykonawcami.
NAFTOSERWIS - 2018-08-13 - Koluszki (艂贸dzkie)
Tworzenie ofert handlowych, realizowanie plan贸w sprzeda偶owych, pozyskiwanie nowych klient贸w, analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontakt贸w z dotychczasowymi partnerami handlowymi.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Bronisze (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
OBS艁UGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIA艁U
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY 艢RODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprz臋tu, koordynowanie i rozliczanie zlece艅 transportowych, kontrola terminu bada艅 technicznych, utrzymanie z sprawno艣ci technicznej posiadanego sprz臋tu i pojazd贸w, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zada艅 pod k膮tem efektywno艣ci i prawid艂owo艣ci dzia艂ania pracownik贸w warsztatu samochodowego oraz analiza koszt贸w ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedk艂adanie propozycji usprawnie艅, sporz膮dzanie wniosk贸w do likwidacji zu偶ytego sprz臋tu, prowadzenie pe艂nej dokumentacji w powy偶szym zakresie
ZAK艁AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKO艁AJ GRONOWSKI - 2017-01-31 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy okre艣lania procedury rekrutacji i wyboru instrument贸w oceny kandydat贸w,stosowanie w艂a艣ciwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione b臋dzie rekrutowala pracownik贸w z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren ca艂ej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)