SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU Mikołów oferta pracy ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
Data publikacji: 2018-06-29
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WYZWOLENIA 27, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
WYZWOLENIA 27, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 7:30-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Adres strony pracodawcy: www.wiromet.com
Ulica pracodawcy: WYZWOLENIA
Numer budynku pracodawcy: 27
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA SILNIKÓW I TURBIN, Z WYŁĄCZENIEM SILNIKÓW LOTNICZYCH, SAMOCHODOWYCH I MOTOCYKLOWYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw controllingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.06.2018
Data dodania oferty pracy: 28.06.2018
Oferta pracy ważna do: 28.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-10-14 - Chełm (lubelskie)
Zbieranie zamówień na dostawy towarów, współpraca ze spółkami cukrowymi i cukrowniami, organizacja pokazów i pól doświadczalnych związanych z uprawą buraków cukrowych, prowadzenie działalności reklamowej
KUTNOWSKA HODOWLA BURAKA CUKROWEGO W STRASZKOWIE - 2017-05-26 - Straszków (wielkopolskie)
prowadzenie kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE DZIENNYCH, TYGODNIOWYCH I MIESIĘCZNYCH RAPORTÓW PŁYNNOŚCI FINANSOWEJ BANKU; BYCIE ODPOWIEDZIALNYM ZA ROZWÓJ I UTRZYMYWANIE DZIENNYCH KONTROLIRYZYKA; MONITOROWANIE ZMIAN W WYMAGANIACH REGULATORÓW FINANSOWYCH; PRZEGLĄDANIE TRANSAKCJI, ANALIZA EKSPOZYCJI NA RYZYKA W PORÓWNANIU DO OCZEKIWAŃ I LIMITÓW; CIĄGŁE DOKSZTAŁCANIE Z ZAKRESU KONTROLI RYZYKA I RYZYKA SKARBOWEGO
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Zabierzów (małopolskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific przez efektywne używanie narzędzi sprzedaży, osiąganie celów i monitorowanie swojej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
Układanie harmonogramu prac i rozliczanie pracy kierowców, rozliczanie tras skupowych mleka w zakresie zużycia paliwa
Spóldzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2017-09-11 - Wartkowice (łódzkie)
- Koordynowanie zamówień klientów. Ustalanie / sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów sprzedażowych. Prowadzenie korespondencji z powierzoną grupą klientów w językach obcych. Prowadzenie raportów ze spotkań z klientami w językach obcych. Analiza sprzedażowa. Raportowanie wyników sprzedaży. Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami na podległych rynkach. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. Współpraca z działem marketingu, zakupów, księgowości i Controllingu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagana znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
- obsługa i konserwacja urządzeń w budownictwie,- sterowanie urządzeniami i maszynami wykorzystywanymi w branży budowlanej,- przygotowanie placu pod budowę (wyrównanie gruntu, zabezpieczenia miejsca pod budowę, transport elementów budowlanych, wykonanie robót ziemnych).
MSE Personalservice AG - 2015-02-20 - Austria (Austria)
- sprzedaż internetowa opon, felg, akcesoriów motoryzacyjnych,- obsługa zamówień złożonych w sklepie internetowym oraz na portalach sprzedażowych,- tworzenie ofert na portalach sprzedażowych oraz stronie internetowej,- budowanie dobrego wizerunku firmy,- realizowanie planów sprzedaży i celów poza sprzedażowych,- monitorowanie działań konkurencji w e-sprzedaży oraz optymalizacja cenowa oferty,- przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta.Wymagane wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, obsługa komputera i programów biurowych, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, doświadczenie w sprzedaży internetowej i prowadzeniu sklepu internetowego, posiadanie doświadczenia w promocji produktów za pomocą internetu. Wynagrodzenie podstawa + premie uznaniowe. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy mw (at) e-widerski.pl
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2016-08-29 - Nędza (śląskie)
Całkowita obsługa sprzedaży wytworzonych produktów. Przyjmowanie zamówień, zlecenia produkcyjne, przygotowanie towarów do wysyłki, fakturowanie, obsługa reklamacji.
CHAIRS EXPORT RZEKIEĆ SEBASTIAN - 2018-03-19 - Zarzecze (podkarpackie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE•KOSZTORYSOWANIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO•PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW•NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓWWYMAGANIA:•ZNAJOMOŚĆ MATERIAŁÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE•DOŚWIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I OTOCZENIA•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA•PRAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Według stanowiska, praca od 5-30 godz. tyg., praca w Andrychowie oraz Wadowicach. CV na adres e-mail: stowarzyszenie.agrado (at) gmail.com
Stowarzyszenie "AGRADO" - 2016-12-06 - Wadowice (małopolskie)
Dokonywanie zakupów materiałowych, tworzenie i realizacja zamówień na potrzeby warsztatu, kontrola stanu materiałów, kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, a także współpraca z klientem, poszukiwanie nowych dostawców na rynku oraz prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, organizowanie pracy warsztatu. Wynagrodzenie 2500,00 zł brutto + premia. Więcej informacji pod numerem 722 337 773 lub71 389 81 50.
Enforest Sp.zo.o - 2018-01-05 - Wołów (dolnośląskie)
realizacja planów sprzedaży, monitorowanie sytuacji rynkowej, poszukiwanie nowych klientów prowadzenie rozmów i korespondencji w j.angielskim; mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, gotowość do wyjazdów służbowych
PPO PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE STRZELCE OPOLSKIE - 2017-06-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sprzedaż detaliczna, obsługa kelnerska, przygotowywanie deserów, ciast, lodów, kawy
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Malbork (pomorskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie; umiejętność negocjacji; biegła obsługa komputera; komunikatywność; zakres obowiązków: obsługa klientów, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, sprzedaż produktów finansowych, samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-07-06 - Gliwice (śląskie)
Realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja) realizacja autorskich lub zleconych przez dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS (dzieci, młodzież, dorosli), nawiązywanie kontaktów artystycznych,współpraca przy realizacji wydawnictw PGS, stałła współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statutowych, bieżąca współpraca z gł. specjalistą ds. technicznych w zakresie realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, prowadzenie rejestru wydatków bieżących w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2017-01-09 - Sopot (pomorskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 3 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, MCSA. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, systemów UNIX, SQL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
jw.
ŁAZIENKA W 10 DNI ROBERT KRÓL - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy;Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy;Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników;Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy;Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów;Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników;Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy;Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym;Uzupełnianie apteczek pierwszej pomocy;Organizowanie audytów wew.Praca w godz.7.00-15.00
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-12-06 - Redzikowo (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Pleszew (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
kierowca brygady budowlanej, pomocnik budowlany
P.P.U.H. THERMODOM Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Żory (śląskie)
wykształcenie zawodowe - elektryk, doświadczenie mile widziane, aktualne uprawnienia SEP, prawo jazdy kat B, praca: cała Polskawykonywanie instalacji elektrycznych, mile widziana umiejętność wykonywania układów automatyki oraz czynności konserwacyjno-remontowych przy tych układach.
ROSMOSIS- Wawrzyniak sp. z o.o. - 2016-11-03 - Perzyce (wielkopolskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, opracowywanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Korzenna (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Rzeczniów-Kolonia (mazowieckie)